• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 282862
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۲۲
دسته: گردشگری
پرینت
ایمیل

روسیه برای گردشگری بهتر است یا اسپانیا ؟

فروردین هم تمام شد و بالاخره سفرهای داخلی و خارجی هم از تب و تاب افتاد و همانطور که می دانید قیمت های هتل ها، تورهای داخلی و خارجی، بلیط هواپیما و... دوباره پایین تر آمد و به روال عادی خود بازگشت؛ البته وقتی به تابستان برسیم و بازار سفرهای تابستانی داغ شود، دوباره قیمت ها کمی افزایش خواهد یافت.

کاخ کرملین

کاخ کرملین

ازا ین بحث که بگذریم الان بهترین موقع برای سفرهای اروپایی است. احتمال اینکه بلیط چارتر سفرهای اروپایی از شرکت های ایرانی را نیز پیدا کنید خیلی بالاست. در مقاله امروز قصد داریم دو تور اروپایی بسیار لذت بخش را به شما معرفی کنیم که می توانید در بهار 96 تجربه کنید؛ روسیه و اسپانیا، دو کشور پر گردشگر قاره سبزهستند که بدون شک لحظات به یاد ماندنی و خاطره انگیزی را در آنها تجربه خواهید کرد.

روسیه

روسیه یکی از نزدیک ترین کشورهای اروپایی به کشورمان است که همواره مورد پسند گردشگرانی قرار داشته که قصد داشتند سفری خاص و منحصر به فرد را تجربه کنند. علی‌رغم باور خیلی ها که روسیه فقط کشوری با آب و هوای سرد و یخبندان است، مراکز تفریح و جاهای توریستی متعددی در هر یک از شهرهای این کشور پهناور برای بازدید در تور روسیه وجود دارد که در اینجا شما را با چند نمونه از آنها آشنا می کنیم:

روسیه

روسیه

تماشای باز شدن پل Neva

حتما در فیلم های خارجی به دفعات باز و بسته شدن پل های بزرگ را مشاهده کرده اید که بخشی از شهر را به قسمت دیگر متصل می کند؛ پل Nevaدر سنت پترزبورگ از ان دسته پل هایی است که در فیلم ها مشاهده کرده اید. این پل که در شب ها نیز بسیار نورانی و زیبا می باشد از ساعت 12:30 بامداد تا حدود 5 صبح باز می شود تا کشتی ها بتوانند از این مسیر رودخانه هم عبور کنند.

بدون شک نشستن در گوشه ای از شهر آن هم در سکوت نیمه شب و تماشا کردن این صحنه زیبا چیزی نیست که بتوانید در کشور خودمان مشاهده کنید!

پارک پیترلند (Peterland Park)

اگر به شهر معروف سنت پترزبورگ سفر کردید و قصد داشتید لحظاتی سرشار از هیجان و خوشی را برای فرزندان خود رقم بزنید، توصیه می کنیم آنها را به پارک بازی پیترلند ببرید. پیترلند بزرگترین پارک بازی در سراسر روسیه است که داری امکانات مجهزی چون استخر، سونا و مراکز غواصی مخصوص کودکان بوده و دارای وسایل بازی بسیار مجهز، جدید و مدرنی می باشد.

پارک پیترلند (Peterland Park)

پارک پیترلند (Peterland Park)

پارک فرمول یک و المپیک سوچی (Olympic Park and Formula I)

اما می رسیم به شهر سوچی... همین چند سال پیش بود که المپیک زمستانی در این شهر زیبا و سرد روسیه برگزار گردید و استقبال بی نظیری هم از آن بعمل آمد. پارک المپیک سوچی از آن دست مکان هایی است که می توانید چندین ساعت پر هیجان را در آن سپری کنید. در مرکز این پارک مشعل المپیک قرار دارد که هر شب برای ساعاتی روشن می شود تا گردشگران بتوانند از دیدن آن لذت ببرند.

اسپانیا

اسپانیا کشوری است که طبیعتا هر کسی دوست دارد برای یکبار هم که شده به آن سفر کند. سرزمین ماتادورها دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است که شاید در هیچ نقطه دیگری از آنها نتوان مثل آن را مشاهده نمود. مادرید و بندر بارسلون از زیباترین شهرهای این کشور فوتبال دوست هستند که حتما نام آنها را شنیده اید.

 اسپانیا

اسپانیا

کلیسای ساگرادا فامیلیای بارسلونا

این کلیسای زیبا به نوعی حکم برج ایفل در پاریس را برای شهر بندری بارسلون بازی می کند. این کلیسای نیمه کار اثر معروف معمار اسپانیایی، آنتونی گائودی است که در حقیقت بزرگترین شاهکار تاریخی این معمار برجسته محسوب می شود. مرگ گائودی باعث شد که ساخت این کلیسا نیمه کاره باقی بماند و از سال 1926 تاکنون نیز به همان شکل باقی مانده است.

کلیسای ساگرادا فامیلیای بارسلونا

کلیسای ساگرادا فامیلیای بارسلونا

در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کلیسا هستید می توانید به وب سایت Sagradafamilia.orgکه مربوط به این کلیسای تاریخی می باشد، مراجعه کرده و از همه جزئیات آن آگاه شوید.

این کوردوبای زیبا...

نام کوردوبا را احتمالا در بین تیم های حاضر در لیگ فوتبال اسپانیا شنیده اید. این تیم متعلق به شهر معروف کوردوبا است که در جنوب اسپانیا واقع شده و بدلیل زیبای فراوان و برخورداری از جاذبه های توریستی و تاریخی متعدد همواره مورد توجه گردشگران تور اسپانیا برای بازدید قرار داشته است.

کوردوبا یکی از متمدن ترین شهرهای اسپانیاست که در منطقه تاریخی اندلس واقع شده است. در این شهر مساجد گوناگونی وجود دارد که توسط مسلمانان این منطقه بنا گشته‌اند و بازدید از آنها نیز می تواند برای شما جالب توجه باشد.

اهمیت این شهر برای دولت اسپانیا تا آنجاست که بخشی از اقتصاد اسپانیا وابسته به کارخانه های گوناگون چرم سازی و کاغذسازی این شهر صنعتی است.

فستیوال خطرناک پامپلونا، سن فرمین!

احتمالا بارها در تلویزیون جشنواره گاوبازی های خطرناک اسپانیایی را دیده اید! پامپلونا، دیگر شهر معروف اسپانیاست که هر ساله میزبان برگزاری این جشن است که همیشه در انتها مصدومان زیادی بر جای می گذارد. اگر دنبال هیجان هستید که هیچ اما اگر نمی خواهید مصدوم شوید و از طرفی هم حتما باید سری هم به پامپلونا بزنید، این کار را در بین 6 تا 14 جولای انجام ندهید در غیر اینصورت هر لحظه امکان مواجهه با گاوهای وحشی رها شده در خیابان وجود دارد.

سن فرمین

سن فرمین

امیدواریم از مطالب ارائه شده در این مقاله لذت برده باشید و ما هم توانسته باشیم مطالبی جالب در مورد روسیه و اسپانیا را به شما انتقال داده باشیم.

منبع:

http://www.e-russia.ir


بازدید: 607

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top