• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 410223
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۵۲

با قدرتمندترین خودرو‌های سال ۲۰۱۸ آشنا شوید

وبسایت چرخان: هرسال پیرامون برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سرتاسر جهان، خودروهای مختلفی عرضه می‌شوند که قدرت‌های باورنکردنی دارند اما برخی از ارقام اسب‌بخارهای اعلام شده چندان صحیح نیست و برخی از کمپانی‌ها دروغ‌های بزرگی می‌گویند. مجله topgear به‌سراغ قدرتمندترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۸ رفته و آنهایی که قدرت اعلام شده واقعی دارند، معرفی کرده است. امروز نگاهی خواهیم داشت به قوی‌ترین خودروهای سال ۲۰۱۸. با ما همراه باشید…

۱. ریماک C Two

قدرت: ۱۸۸۷ اسب‌بخار
سرعت: ۲۵۸ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

سریع‌تر از این مدل نخواهید یافت و ریماک در کروسی توانست یک هایپرکار واقعی را تولید کند. این مدل تمام‌برقی تنها در ۱.۹۷ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ریماک C Two قدرتمندترین خودروی جهان است که می‌تواند زینت‌بخش کلکسیون مولتی میلیاردرها باشد. C Two در زمان ۴.۳ ثانیه به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و مسافت چهارصد متری را فقط در ۹.۱ ثانیه طی می‌کند.

۲. بوگاتیDivo

قدرت: ۱۴۷۹ اسب‌بخار
سرعت: 236 مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

بعد از موفقیت مدل‌های قبلی بوگاتی، شیرون چندان نتوانست آن‌ها را تکرار کند و بوگاتی تصمیم گرفت یک مدل قدرتمند جدید را عرضه کند تا جایگاهش را دوباره تصاحب کند. پیشرانه‌divo همان پیشرانه مدل شیرون یعنی موتور شانزده‌ سیلندر Wشکل هشت لیتری با چهار توربوشارژر است.

۳. Zenvo TSR-S

قدرت: ۱۱۷۷ اسب‌بخار
سرعت: ۲۰۲ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

این خودرو یک هیولای واقعی است که توانست پاگانی را کنار بزند و جایگاه خوبی را دست و پا کند. تولید چنین خودرویی در کشوری همانند دانمارک نشان می‌دهد که اروپایی‌ها کاملا در ساخت هیولا استاد هستند.

۴. مک‌لارن اسپیدتیل

قدرت: ۱۰۳۶ اسب‌بخار
سرعت: ۲۵۰ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

McLaren Speedtail، در اوایل سال 2020 به دست مشتریان خواهد رسید. این خودرو با 1036 اسب بخار و حداکثر سرعت 250 مایل در ساعت برای خریداران در حدود 2.1 میلیون پوند هزینه خواهد داشت. هنگامی که پشت فرمان این هیولا، پدال گاز را فشار می‌دهید، بر روی صندلی قفل خواهید شد.

۵. فراری مونزا

قدرت: ۷۸۹ اسب‌بخار
سرعت: بیش از ۱۸۶ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

با 789 اسب بخار قدرت، این موتور، قدرتمندترین پیشرانه فراری است که تا به حال ساخته شده و می‌تواند این مدل ۱۵۰۰ کیلوگرمی را در ۲.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و بیش از ۱۸۶ مایل بر ساعت سرعت داشته باشد. پیشرانه‌ی دوازده‌ سیلندر ۶.۵ لیتری، رکوردهای جدیدی را برای فراری به همراه داشته است.

۶. لامبورگینی اونتادور SVJ

قدرت: ۷۵۹ اسب‌بخار
سرعت: ۲۱۷ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

این خودرو قوی‌ترین محصول لامبورگینی با یک موتور دوازده‌سیلندر Vشکل ۶.۵ لیتری است. این مدل می‌تواند در ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و در ۸.۶ ثانیه نیز به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

۷. شورولت کوروت ZR1

قدرت: ۷۵۵ اسب‌بخار
سرعت: ۲۱۲ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

کوروت قدرتمند با پیشرانه‌ هشت‌سیلندر ۶.۲ لیتری توانایی تولید ۷۵۵ اسب‌بخار قدرت و ۹۶۹ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. گفته می‌شود این مدل قوی‌‌ترین کروتی است که تاکنون دنیا به‌خود دیده و توانایی‌های فراوانی دارد.

۸. استون مارتین DBS سوپرلجرا

قدرت: ۷۲۵ اسب‌بخار
سرعت: ۲۱۱ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

گشتاور ۱۸۰۰ دور بر دقیقه باعث شده تا خیلی‌ها از این خودرو به‌عنوان یک غول کشش یاد کنند. شاید این مدل نتوانسته باشد همانند فراری و سایر مدل‌ها خیره‌کننده باشد اما به‌لطف پیشرانه قدرتمند و جدید خودر می‌تواند در ۳.۴ ثانیه به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و بی‌شک توانایی‌های بالایی دارد.

۹. نیسان GT-R50 ایتال‌دیزاین

قدرت: ۷۱۲ اسب‌بخار
سرعت: ۲۰۰ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

نیسان GT-R 50 از لحاظ طراحی یکی از زیبا‌ترین و در عین حال وحشی‌ترین سوپراسپرت‌های جهان است که با طراحی‌ایتال دیزاین و موتور شش‌سیلندر ۳.۸ لیتری تویین‌توربو و ۷۱۲ اسب‌بخار قدرت و ۷۸۰ نیوتن‌متر گشتاور جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان به خودروهای قدرتمند داشته باشد. سیستم تعلیق در این مدل تغییر یافته تا یک سواری باکیفیت‌تر را از آن شاهد باشیم.

۱۰. پورشه 919Evo

قدرت: ۱۳۵۰ اسب‌بخار
سرعت:‌ ۲۱۳ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

این خودرو یک محصول عجیب از سوی پورشه برای پیست بوده است. پیشرانه‌ چهارسیلندر Vشکل این خودرو تنها ۲ لیتر حجم دارد و با کمک توربوشارژ و موتور الکتریکی استفاده می‌کند توانسته سریع‌ترین خودرو جهان در پیست نوربرگ‌رینگ آلمان باشد.

۱۱. فراری 488 پیستا

قدرت: ۷۱۱ اسب‌بخار
سرعت: ۲۱۱ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

از لحاظ کیفیت سواری، این خودرو یکی از بهترین‌ها در جهان است. پیشرانه‌ هشت‌سیلندر Vشکل ۳.۹ لیتری با دو توروبوشارژر است و در ۲.۸۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

۱۲. بی‌ام‌و M5 Competition

قدرت: ۶۱۶ اسب‌بخار
سرعت: ۱۵۵ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

بی‌ام‌و M5، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های بی‌ام‌و است که از پیشرانه‌ هشت‌سیلندر ۴.۴ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند ۶۱۶ اسب‌بخار قدرت تولید کند. نسخه خاص M5 در زمانی معادل ۳.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و از لحاظ شرایط رانندگی، یکی از لذت‌بخش‌ترین سواری‌ها را ارائه می‌کند.

۱۳. دوج چلنجر Hellcat Redeye

قدرت: ۷۱۷ اسب‌بخار
سرعت: ۲۰۳ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

دوج SRT RED EYE توانایی بسیار بالایی دارد و می‌تواند در کمتر از ۳.۴ ثانیه سرعت از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز ۳۲۷ کیلومتر بر ساعت است. این خودروی زیبا، خشن و قدرتمند می‌تواند مسافت ۴۰۰ متر را در زمان ۱۰.۸ ثانیه طی کند.

۱۴. مرسدس AMG GT

قدرت: ۵۳۰ اسب‌بخار
سرعت: ۱۹۶ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

مدل چهار درب AMG GT با ظاهری جذاب، از لحاظ توانایی نیز شرایط خوبی دارد. سیستم تمام‌چرخ محرک +4MATIC و موتورهای شش‌سیلندر توئین‌ توربوشارژ و هشت‌سیلندر توئین‌توربوشارژ قدرت قابل توجهی دارد. این خودروی لوکس و در عین حال اسپرت، از لحاظ امکانات، سطح فوق‌العاده بالایی دارد و یک سواری ایده‌آل را برای خانواده‌ها مهیا می‌کند.

۱۵. مک‌لارن 600LT

قدرت: ۵۹۲ اسب‌بخار
سرعت: ۲۰۴ مایل بر ساعت

با قدرتمندترین خودروهای سال 2018 آشنا شوید

خودروساز بریتانیایی در سال ۲۰۱۸ بسیار فعال بوده است. پیشرانه 3.8 لیتری V8 توئین توربو در 570S قدرتی برابر با 570 اسب بخار و گشتاوری معادل 600 نیوتن متر تولید می‌کرد اما در نسخه 600LT به 600 اسب بخار قدرت و 620 نیوتن متر گشتاور رسیده‌ است. مدل استاندارد 570S می‌توانست در 3.2 ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر برسد با این تفاسیر اگرچه آماری از شتاب مدل 600LT در دست نیست اما بی‌شک شرایط بهتری نسبت به ۵۷۰ دارد.


منبع: http://www.bartarinha.ir/fa/news/817393/با-قدرتمندترین-خودرو‌های-سال-۲۰۱۸-آشنا-شوید
بازدید: 781

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top