• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 410737
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰

سوپرخودرو‌های شگفت انگیزی که از آینده می‌آیند

چه نیوز - ترجمه از محمد کاملان: خودروسازی صنعت پویا و رو به جلویی است و هر سال شاهد خودروهایی هستیم که با مدل‌های قبلی خود تفاوت‌هایی دارند، اما چرخه تولید سوپرخودروها فرق می‌کند و این خودروها با توجه به فناوری‌های پیشرفته‌ای که در آنها به خدمت گرفته می‌شود در بازه‌های زمانی بیشتر از یک سال شاهد تغییرات چشمگیری هستند.

این امر باعث شده تا هیجان بیشتری هم نسبت به سوپرخودروها داشته باشیم، برای نمونه می‌توان به بزرگانی مانند آکورا، فورد، آلفا رومئو و تسلا اشاره کرد که از هم‌اکنون وعده داده‌اند در سال ۲۰۲۲ سوپرخودروهای جدیدی را معرفی کنند.

جالب است بدانید گفته می‌شود بعضی از این سوپرخودروها دارای قدرتی حدود هزار اسب‌بخار هستند و به راحتی به سرعتی حدود ۳۲۱ کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کنند. در کنار این مشخصات فنی جذاب و هیجان‌انگیز، سوپرخودروهایی که در چند سال آینده راهی بازارهای جهانی می‌شوند به لحاظ زیباشناختی نیز طراحی‌های چشم‌نواز و مشتری پسندی دارند.

هیجانی که برای معرفی این خودروها داریم به اندازه‌ای است که نمی‌توانیم تا چند سال دیگر صبر کنیم، به همین منظور در ادامه قصد داریم نگاهی گذرا به به سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر معرفی می‌شوند داشته باشیم و ببینیم سلاطین خودروسازی چه سوپرخودروهایی را در چند سال آینده عرضه خواهند کرد.

آکورا ان‌.‌اس.‌ایکس تایپ آر مدل ۲۰۱۹

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

اگر اخبار صنعت خودروسازی را دنبال کرده باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید مدت زیادی است که گفته می‌شود آکورا مشغول ساخت یک سوپرخودروی بسیار جذاب و سریع است. از قرار معلوم این شایعات صحت دارد و آکورا ان‌.‌اس‌.‌ایکس تایپ آر مدل ۲۰۱۹ با ظاهری اسپرت و کوپه در یکی از نمایشگاه‌های جهانی خودرو نیز رخ نشان داده است.

همان‌گونه که از یک سوپرخودرو انتظار می‌رود، آکورا ان‌.‌اس.‌ایکس تایپ آر به پیشرانه‌ای قدرتمند با ۵۷۳ اسب‌بخار مجهز است و رعایت اصول آیرودینامیک در طراحی این خودرو نه‌تنها باعث شده تا با یک سوپرخودروی مدرن و آیند‌ه‌نگرانه طرف باشیم بلکه این خودروی اسپرت شتاب بسیار خوبی هم دارد.

آلفا رومئو ۸ سی مدل ۲۰۲۲

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

این خودرو یک رده بالاتر از آلفا رومئو ۶ سی قرار دارد و طبیعتاً از پیشرانه‌ قوی‌تری نیز بهره می‌برد. آلفا رومئو ۸ سی احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۰ یا اوایل سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد و در سال ۲۰۲۲ راهی بازار می‌شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از آلفا رومئو ۸ سی نداریم اما تصاویر مفهومی که از این خودرو به بیرون درز پیدا کرده از یک آلفا رومئو جذاب و چابک حکایت دارد که شایسته رقابت با سوپرخودروهای دهه آینده میلادی است. این خودرو از پیشرانه‌ای با ۷۰۰ اسب‌بخار نیرو بهره خواهد گرفت و احتمالاً با یکی از چابک‌ترین آلفا رومئو‌های دهه آینده میلادی طرف خواهیم بود.

آلفا رومئو جی‌.‌تی‌.‌وی ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

در اولین نگاه به تصویر این خودرو متوجه خواهید شد آلفا رومئو جی‌‌.‌تی‌.وی ۲۰۲۰ سوپرخودرویی بسیار قدرتمند نیست، اما باز هم این خودرو را نباید دست‌کم گرفت چرا که گفته می‌شود آلفا رومئو جی‌.‌تی‌.‌وی به پیشرانه‌ای قدرتمند‌تر از چیزی که در آلفا رومئو ۶ سی دیده‌ایم مجهز خواهد شد.

از قرار معلوم آلفا رومئو جی‌.‌تی‌.‌وی ۲۰۲۰ چیزی حدود ۶۰۰ اسب‌بخار نیرو دارد و به احتمال زیاد این خودروی جدید آلفا رومئو را در اواخر سال ۲۰۱۹ شاهد خواهیم بود.

استون مارتین ونکویش ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

استون مارتین را سال‌هاست که می‌شناسیم و خودروهای این برند را دنبال می‌کنیم، انصافاً هم باید گفت استون مارتین سوپرخودروهای جذابی تولید کرده است. در همین راستا در خبرهای خودرو داشتیم که استون مارتین قرار است یک خودروی اسپرت سریع و چابک با پیشرانه‌ای متوسط راهی بازار کند.

این‌‌گونه که پیداست این خودرو به پیشرانه‌ای از نوع V8 مجهز خواهد بود. اگر از طرفداران خودروهای استون مارتین باشید حتماً استون مارتین ونکویش که در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ تولید می‌شد را به‌خاطر دارید. این خودرو پیشرانه‌ای ۱۲ سیلندر با ظرفیت ۵.۶ لیتر داشت و کلاس جی‌تی قرار می‌گرفت. از سال ۲۰۰۷ به این طرف خبری از تولید مدل جدید استون مارتین ونکویش نبود و یکی از مدیران استون مارتین وعده داده است تا این خودرو مجدد در سال ۲۰۲۰ راهی بازار شود. استون مارتین ونکویش مدل ۲۰۲۰ به لحاظ قدرت پایین‌تر از استون مارتین والکری قرار خواهد گرفت.

بی‌.‌ام‌.‌و ام ۳ مدل ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

مدل‌های جدید خودروهای بی.‌ام‌.‌و سری ۳ یکی پس از دیگر رخ نشان می‌دهند اما تاکنون چشم‌مان به جمال سوپرخودروی این سری روشن نشده است. در همین راستا تصاویر رندرشده‌ای نیز در بی.‌ام.‌و ام ۳ در اینترنت دست به دست می‌شود و به این ترتیب می‌توان امید داشت بی.‌ام.‌و‌ ام ۳ در آینده‌ای نه‌چندان دور رخ نشان دهد.

بی.‌ام‌.‌و ام ۳ به احتمال زیاد پیشرانه‌ای با ۵۰۰ اسب‌بخار نیرو دارد و با اولین نگاه به تصاویر رندرشده این خودرو می‌توان گفت به لحاظ زیباشناختی قسمت جلوی این خودرو ظاهری باابهت و پرجذبه دارد.

دوج چلنجر مدل ۲۰۲۱

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

دو چلنجر از آن خودروهایی است که هرگز از مد نمی‌افتد و دوج نیز هر چند سال یک بار دستی به سر و روی این خودوی پرقدرت می‌کند. در همین راستا می‌توان به دوج چلنجر دیمون یا هل‌کَت اشاره کرد. اما هیچکدام این خودروها نتوانسته‌اند در قد و قواره چیزی که از دوج چلنجر انتظار داریم ظاهر شوند.

این خودروها بر اساس پلتفرم قدیمی تولید شده‌اند که از سال ۲۰۰۸ تاکنون شاهد استفاده این پلتفرم در خودروهای دوج بوده‌ایم. به این ترتیب می‌توان گفت زمان آن فرا رسیده است تا دوج انقلابی در طراحی دوج چلنجر ایجاد کند. خوشبختانه این اتفاق در حال رخ دادن است و ظاهراً در سال ۲۰۲۱ دوج چلنجر با ظاهری جدید و کاملاً متفاوت نسبت به چیزی که تاکنون دیده‌ایم راهی بازار خواهد شد. بدون شک به لحاظ فنی نیز این خودرو شاهد بهینه‌سازی‌های زیادی در قسمت پیشرانه و انتقال نیرو می‌باشد.

دوج وایپر با پیشرانه‌ای در مرکز خودرو

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

حتی اگر از طرفداران برند دوج هم نباشید باز هم به احتمال زیاد نام دوج وایپر را شنیده‌اید و جذابیت این خودرو نظر شما را جلب کرده است. اما حتماً می‌دانید که دوج وایپر به تاریخ پیوسته است و دیگر تولید نمی‌شود. این امر باعث شده تا هوادارانِ این برند محبوب چشم‌انتظار مدلی جدید از دوج وایپر باشند.
از طرف دیگر کوروت نیز نسخه‌ای با پیشرانه‌ای در وسط خودرو دارد که دوج باید برای رقابت با این خودرو هم فکری بردارد. این موارد باعث شده تا خبرهایی از دوج وایپری بشنویم که پیشرانه آن در وسط خودرو تعبیه شده است.

اطلاعاتی که از این خودرو به بیرون منتشر شده است خبر از این می‌دهد که پیشرانه این دوج وایپر دقیقاً در پشت راننده تعبیه شده و به لحاظ ظاهری نیز قطعاً بهینه‌سازی‌های زیادی را در این خودرو شاهد خواهیم بود. متأسفانه در حال حاضر خبرهای بیشتری از این خودرو در دست نیست اما همان‌گونه که اشاره کردیم هواداران امیدوارند در سال ۲۰۲۰ دوج وایپر با پیشرانه‌ای در وسط معرفی شود.

دایسون اسپرت مدل ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

دایسون از آن برند‌هایی است که خودروهای خاص می‌سازد و انصافاً هم باید گفت هر خودرویی که تاکنون معرفی کرده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته است. در این بین تاکنون دایسون خودروی اسپرتی راهی بازار نکرده اما از قرار معلوم دایسون هزینه‌های زیادی را صرف پروژه‌ای برای ساخت یک دایسون اسپورت انجام داده است.

این سوپرخودرو از پیشرانه‌ای کاملاً الکتریکی بهره خواهد گرفت و همان‌گونه که از دایسون انتظار داریم با تمامی سوپرخودروهای موجود در بازار تفاوت‌هایی خواهد داشت. به این ترتیب می‌توان گفت آنچه مسلم است این نکته است که دایسون یک سوپرخودرو تمام‌عیار را معرفی خواهد کرد اما زمان دقیقی برای این خودروی جذاب نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

به این نکته نیز اشاره کنیم با توجه به زمان شروع پروژه ساخت سوپر خودروی دایسون انتظار می‌رود این خودروی جذاب در اواخر سال میلادی جاری یا نهایتاً اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی شود.

فورد موستانگ شلبی جی‌.‌تی ۵۰۰ مدل ۲۰۱۹

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

نمونه آزمایشی شلبی جی‌.‌تی ۵۰۰ معرفی شده است، اما هنوز خبری از رونمایی نسخه نهایی این خودرو نداریم. در این بین گفته می‌شود فورد موستانگ شلبی جی‌.‌تی ۵۰۰ به پیشرانه‌ای از نوع V8 با ظرفیت ۵.۲ لیتر مجهز خواهد بود.

این پیشرانه چیزی حدود ۷۰۰ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و به احتمال زیاد چشم هواداران به شلبی جی‌.‌تی‌ ۵۰۰ در سال ۲۰۱۹ روشن خواهد شد.

آلفا رومئو ۶ سی مدل ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

همان‌گونه که اشاره کردیم آلفا رومئو برنمه‌های زیادی برای تولید سوپرخودروها دارد، در این بین می‌توان به آلفا رومئو جی‌.‌تی‌.‌وی اشاره کرد، یک آلفا رومئو دیگر را نیز با پیشرانه قدرتمندتری در بازار شاهد خواهیم بود که با نام آلفا رومئو سی ۸ عرضه می‌شود و در بالا به این خودرو اشاره کردیم.

در کنار این دو سوپرخودرو خبرهای خوش دیگری نیز از آلفا رومئو در راه است و گفته می‌شود آلفا رومئو ۶ سی تا سال ۲۰۲۰ راهی بازار خواهد شد. این سوپرخودرو جایگزین آلفا رومئو ۴ سی می‌شود و به پیشرانه‌ای دوقلو از نوع V6 و توربوشارژ با ظرفیت ۲.۹ لیتر مجهز است و چیزی حدود ۵۰۵ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند.

هوندا اس ۲۰۰۰ مدل ۲۰۲۱

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

درست است که این خودرو هنوز از جانب هوندا تأیید نشده اما با توجه به شناختی که از برنامه‌های هوندا داریم می‌توان گفت تولید سوپرخودرویی با نام هوندا اس ۲۰۰۰ از جانب این برند ژاپنی به هیچ‌وجه دور از ذهن نیست. این خودرو در‌واقع مدلی جدید از هوندا اس ۲۰۰۰ است و بعید می‌دانیم در یکی دو سال آینده شاهد عرضه آن با بازار باشیم اما به احتمال زیاد در سه سال آینده و زمانی که سال ۲۰۲۱ فرا برسد مدل جدید سوپرخودروی هوندا اس نیز با ظاهری اسپرت و کوپه معرفی خواهد شد.

نیسان ۳۷۰ زد مدل ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

مدل فعلی نیسان ۳۷۰ زد چیزی حدود ۱۰ سال است که تولید می‌شود و در حال حاضر خبری از مدل جدید این خودرو از جانب نیسان تأیید نشده است اما به احتمال زیاد مدل ۲۰۲۰ این خودرو در حال ساخت است و همان‌گونه که از طراحی‌های نیسان انتظار داریم در این مدل جدید با ظاهری اسپرت و جذاب طرف خواهیم بود.

شایعه‌هایی نیز مطرح شده است که مدل جدید نیسان ۳۷۰ زد از پلتفرم مرسدس‌بنز کمک خواهد گرفت و احتمال دارد این خودرو در نمایشگاه لس‌‌انجلس سال ۲۰۲۰ رونمایی شود.

لوتوس الیس ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

لوتوس الیس را سال‌هاست که می‌شناسیم و طرفداران بی‌صبرانه چشم‌انتظار مدل جدیدتری از این خودرو هستند. جالب اینجاست که گفته می‌شود چیزی حدود ۲ میلیون دلار بودجه برای ساخت و تولید مدل جدید لوتوس الیس در نظر گرفته شده است و شرکت سازنده این خودرو سخت در تلاش است تا مدل جدید لوتوس الیس به روزهای اوج خود باز گردد.

خوشبختانه پروژه ساخت مدل جدید لوتوس الیس به روزهای پایان خود نزدیک می‌شود و احتمال دارد این خودرو تا اواخر سال ۲۰۱۹ معرفی شود و در سال ۲۰۲۰ شاهد عرضه این خودرو در بازارهای جهانی باشیم.

مدلی جدید از سوبارو با پیشرانه‌ای در مرکز

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

شایعاتی را شنیده‌ایم مبنی بر اینکه سوبارو قصد دارد یک سوپرخودروی سریع و چابک راهی بازار کند که پیشرانه این خودرو در مرکز آن قرار گرفته است. این شایعات خیلی هم بعید نیست چرا که تویوتا سوپرا نیز دقیقاً خودرویی با چنین مشخصاتی است و به احتمال زیاد سوبارو چنین خودرویی را برای رقابت با تویوتا سوپرا عرضه خواهد کرد.

به احتمال زیاد این خودرو از پیشرانه‌ای هیبرید بهره خواهد گرفت و ۳۳۰ اسب‌بخار نیرو دارد. در حال حاضر چنین خبری از جانب سوبارو تأیید نشده است اما اگر قرار باشد این خودرو راهی بازارهای جهانی شود احتمالاً در سال ۲۰۲۰ چشم‌ ما به جمال این خودرو روشن خواهد شد.

تویوتا ۸۶ مدل ۲۰۲۱

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

مدل فعلی تویوتا ۸۶ در حال حاضر به‌عنوان یکی ازخوش‌قیمت‌ترین خودروهای اسپرت دنیا شناخته می‌شود و با این حساب کاملاً مشخص است که تویوتا حسابی هوای تویوتا ۸۶ را دارد و در سال ۲۰۲۱ قرار است مدلی جدید از این خودرو با پیشرانه‌ای ۲.۴ لیتری راهی بازار شود.

این خودرو به لحاظ زیباشناختی نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد و ظاهری پیشرفته‌تر پیدا می‌کند. احتمالاً تویوتا ۸۶ در سال ۲۰۲۱ راهی بازار می‌شود و با توجه به سابقه‌ای که از این خودرو سراغ داریم به احتمال زیاد باز هم به یکی از خودروهای اسپرت و خوش‌قیمت بازار تبدیل خواهد شد.

تویوتا کرولا جی‌.‌آر مدل ۲۰۱۹

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

اگر از طرفداران برند تویوتا باشید حتماً تویوتا کورولا هاچ‌بک را می‌شناسید و با ما هم‌ عقیده هستید که این خودرو جذابیت‌های زیادی به لحاظ ظاهری ندارد. در خصوص مشخصات فنی نیز با توجه به ۱۶۸ اسب‌بخار نیرو که این خودرو در اختیار راننده قرار می‌دهد می‌توان گفت حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد.

اما خبرهای خوشی از تویوتا در راه است چرا که این برند ژاپنی قصد دارد تجربه‌ خودروهای مسابقه‌ای خود را در مدل‌های جاده‌ای این شرکت پیاده کند و به همین منظور چشم انتظار تویوتا کرولا جی‌.‌آر هستیم. این خودرو همچنان در مدل هاچ‌بک تولید می‌شود اما با نگاهی به تصاویر رندر شده آن می‌توان گفت انصافاً با هاچ‌بکی طرف هستیم که ظاهری اسپرت و مدرن دارد.

تویوتا به لحاظ فنی نیز حسابی دستی به سر و روی این خودرو کشیده است و پیشرانه هیبرید کرولا جی‌.آر چیزی حدود ۲۰۰ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد.

یک خودروی اسپرت جدید از جانب تویوتا

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

گفته می‌شود تویوتا با سوبارو هم‌پیمان شده است تا یک خودروی اسپرت جدید را تا سال ۲۰۲۰ راهی بازار کند. این خودرو به لحاظ امکانات در گروه خودروهای اسپرت نه‌چندان قدرتمند قرار خواهد گرفت و گفته می‌شود به رقیبی برای مزدا میاتا تبدیل خواهد شد.

از قرار معلوم ویژگی‌هایی از خودروهای تویوتا ۸۶ و سی‌‌.‌اچ‌.‌آر را نیز در این خودرو شاهد خواهیم بود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این خودروی رمز‌آلود در اختیار نداریم و حتی نمی‌دانیم تویوتا چه اسمی را برای آن انتخاب خواهد کرد. اما در این بین گفته می‌شود خودروی جدید اسپرت تویوتا که در سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود به پیشرانه‌ای چهار سیلندر با ظرفیت ۱.۵ لیتر مجهز خواهد بود و این پیشرانه ۱۲۸ اسب‌بخار نیرو دارد.

مازراتی گرن توریسمو ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

طرفداران مازراتی به‌خوبی می‌دانند این برند از سال ۲۰۱۱ تاکنون تغییرات خاصی را در مازراتی گرن توریسمو اعمال نکرده است. با این حساب نوبتی هم که باشد نوبت آن فرا می‌رسد که چشم‌انتظار مدلی جدید از مازراتی گرن توریسمو در چند سال آینده باشیم.

همان‌گونه که از این برند انتظار می‌رود مازراتی گرن توریسمو ۲۰۲۰ همانند‌ مدل‌های قبلی خود یک سوپرخودروی شیک و اشرافی خواهد بود که بدون شک پیشرانه‌ای قدرتمند را در دل خود دارد.

مزدا آر.‌ایکس ۹ مدل ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

خبرهای مختلفی را در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خودرو شاهد هستیم که از عزم مزدا برای عرضه مزدا‌ آر‌.‌ایکس ۹ حکایت دارند. این‌گونه که پیداست این خودرو مراحل ساخت خود را نیز پشت‌سر گذاشته و گفته می‌شود احتمال دارد تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد عرضه مزدا آر‌.ایکس ۹ باشیم.

این خودروی جدید ظاهری کاملاً اسپرت و کوپه دارد و طرح‌هایی که تاکنون از مزدا آر‌.‌ایکس ۹ به بیرون منتشر شده است از پایبندی طراحی این خودرو به اصول طراحی خودروهای مزدا خبر می‌دهند. به این ترتیب می‌توان گفت مزدا آر‌.‌ایکس ۹ ظاهری مدرن و امروزی دارد که به طراحی کلاسیک خودروهای مزدا پایبند مانده است.

نیسان جی‌.‌تی آر مدل ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

طرفداران برند نیسان به‌خوبی می‌دانند مدت زیادی است که نیسان خودروی اسپرت جی‌.‌تی آر خود را با طراحی جدید عرضه نکرده و همین دلیل باعث شده تا نیسان از عزم خود برای نسخه‌ای جدید از نیسان جی‌.‌تی آر خبر بدهد. این خودرو که چیزی حدود ۱۰ سال طراحی و قسمت‌های فنی آن شاهد تغییرات زیادی نبود این بار بهینه‌سازی‌های مختلفی را شاهد است که در این زمینه می‌توان به حضور یک پیشرانه بسیار پیشرفته V6 اشاره کرد.

نیسان برنامه‌های زیادی برای این سوپرخودرو دارد و در جایی گفته است انتظار دارد جی‌.‌تی آر مدل ۲۰۲۰ به‌عنوان سریع‌ترین سوپرخودروی دنیا شناخته شود. این خودرو به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد و فروش آن در بازارهای جهانی از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود.

اپل‌ جی‌‌.‌تی مدل ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

برند‌های خبرساز زیادی را در صنعت خودرو شاهد هستیم اما پل از آن دسته برند‌هایی است که مدتی می‌شود خبری از آن نداریم. اما از قرار معلوم اپل قرار است سکوت خود را با معرفی یک سوپرخودروی بسیار پیشرفته بشکند. این خودرو اپل جی‌.‌تی نام دارد و به‌صورت کوپه و دو درب راهی بازار خواهد شد.

به لحاظ طراحی نیز می‌توان شباهت‌های زیادی را میان اپل جی‌.تی و اپل اینسیگنیا مشاهده کرد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از مشخصات فنی اپل جی‌.‌تی مدل ۲۰۲۰ به بیرون منتشر نشده است اما با توجه به اینکه به زمان معرفی این خودرو رفته‌رفته نزدیک‌تر می‌شویم بدون شک در آینده‌ای نزدیک خبرهای بیشتری از اپل جی‌.‌تی ۲۰۲۰ خواهیم شنید.

پورشه ۹۱۱ کابریولت مدل ۲۰۱۹

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

خبرهای خوشی از پورشه در راه است و گفته می‌شود این برند چندین مدل جدید از پورشه ۹۱۱ را راهی بازار خواهد کرد. از قرار معلوم یک مدل توربو، جی‌.‌تی‌ ۳ و کابریولت از پورشه ۹۱۱ در حال تولید است و به احتمال زیاد در سال ۲۰۱۹ چشم هواداران پورشه به خودروی ۹۱۱ کابریولت جدیدی روشن خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعات یا تصاویری از این خودرو در اختیار نداریم اما با توجه به عکس‌های رندر شده‌ای که به پورشه ۹۱۱ کابریولت مدل ۲۰۱۹ نسبت داده می‌شود این خودرو از لحاظ زیبایی همانند دیگر خودروهای اسپرت پورشه بی‌نصیب نمانده است. ظاهراً قرار است تولید انبوه این مدل از اواسط سال میلادی ۲۰۱۹ آغاز شود و به این ترتیب می‌توان گفت تا چند ماه دیگر بدون شک طرفداران پورشه ۹۱۱ کابریولت مدل ۲۰۱۹ ظاهر شیک و جذاب این خودرو را مشاهده خواهند کرد.

پورشه ریماک هایپرکار ۲۰۲۱

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

اگر اخبار صنعت خودروسازی را دنبال کرده باشید حتماً به خوبی می‌دانید پورشه حدود ۱۰ درصد از سهام شرکت ریماک (Rimac) را خریداری کرده است. ریماک یک شرکت خودروساز در کرواسیایی است که ید طولایی در ساخت سوپرخودروها دارد.

به این ترتیب پورشه و ریماک با یکدیگر هم‌پیمان‌ شده‌اند تا یک سوپرخودروی تمام‌ الکتریکی را عرضه کنند. این سوپرخودرو به‌صورت کوپه طراحی شده است و پیشرانه‌ بسیار قدرتمندی دارد که ۲۰۰۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند. به لطف چنین پیشرانه‌ای، پورشه ریماک در کمتر از ۲ ثانیه از سرعت صفر کیلومتر در ساعت به شتابی معادل یک‌صد کیلومتر دست پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر خبر زیادی از این سوپرکار فوق‌سریع نداریم اما گفته می‌شود پورشه ریماک هایپرکار در سال ۲۰۲۱ راهی بازار خواهد شد.

سوبارو دبلیو.‌آر.‌ایکس اس‌.‌تی‌.آی

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

قرار است سوبارو تا سال ۲۰۲۰ پلتفرم جدیدی را برای خودروی دبلیو.‌آر‌.‌ایکس اس‌.‌تی‌.آی پیاده‌سازی کند. به غیر از این خبر اطلاعت زیادی دیگری در خصوص برنامه‌های سوبارو در دست نداریم اما تصاویر مفهومی از این خودروی جدید سوبارو به بیرون منتشر شده است که حکایت از یک سدان اسپرت جذاب و آینده‌نگرانه دارد.

قسمت جلوی این خودرو نیز ظاهری با‌ابهت دارد و جلو پنجره‌ آن طراحی دیگر خودروهای سوبارو را در ذهن تداعی می‌کند. خودروی جدید اس‌.‌تی‌.‌آی سوبارو پیشرانه‌ای با ۳۲۵ اسب‌بخار نیرو دارد و انتظار داریم این خودرو تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی راهی بازارهای جهانی شود.

تسلا رودستر ۲۰۲۰

سوپرخودروهایی که تا چند سال دیگر چشم‌مان به جمال آنها روشن می‌شود

تسلا برنامه‌های زیادی برای رودستر بعدی خود در سر دارد و حتی قبل از اینکه رودستر ۲۰۲۰ راهی بازار شود حساب زیادی برای فروش خوب این خودرو باز کرده است. جالب است بدانید رودستر ۲۰۲۰ به اندازه‌ای برای تسلا اهمیت دارد که این خودرو را اهرم جدیدی برای افزایش فروش محصولات خود می‌داند.

از آنجایی که تسلا رودستر ۲۰۲۰ در گروه سوپرخودروها قرار دارد باید انتظار سرعت سریعی را نیز از این خودرو داشته باشیم. در همین راستا گفته می‌شود رودستر ۲۰۲۰ در عرض کمتر از ۲ ثانیه به سرعتی نزدیک به یک‌صد کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند.

با توجه به اطلاعاتی که از سوپرخودورهای آینده با شما در میان گذاشتیم می‌توان گفت در چند سال پیش‌رو، علاقه‌مندان سرعت با خودروهای بسیار چابک و پیشرفته‌ای روبرو خواهند شد. در پایان پیشنهاد میکنیم اگر شما هم عاشق خودرو هستید و سوپرخودروی سریعی را می‌شناسید که در چند سال آینده راهی بازار می‌شود، در قسمت نظرات نام و مشخصات این خودرو را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

منبع: motor1


منبع: http://www.bartarinha.ir/fa/news/830818/سوپرخودرو‌های-شگفت-انگیزی-که-از-آینده-می‌آیند
بازدید: 840

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top