• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 410797
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۵۱

شوهر شما تغییر نخواهد کرد؛ این چیز‌ها را بپذیرید

برترین ها - ترجمه از هدی بانکی: شوهر شما هرگز تغییر نخواهد کرد. پس وقت و انرژی‌تان را هدر ندهید و بگذارید شرایط همانگونه که هست پیش برود. به عبارتی ساده‌تر یاد بگیرید او را همان طوری که هست بپذیرید.

البته همسر شما «اگر بخواهد» می‌تواند تغییر کند اما این تغییر خارج از کنترل شماست و نمی‌توانید مجبورش کنید. شما باید چیزهایی را درمورد همسرتان بپذیرید.

شوهر شما تغییر نخواهد کرد؛ این چیز‌ها را بپذیرید!

خلق و خویش

اگر شوهر شما یک درونگراست درونگرا باقی خواهد ماند و اگر برونگراست مطمئن باشید برونگرا می‌ماند. اگر خلق و خویش چیزی است ناراحت‌تان می‌کند، ببینید امکانش هست کمی خودش را تغییر دهد و اگر اینطور بود، بدون سرزنش کردن و غُر زدن از او بخواهید کمی رفتارش را عوض کند.

راه و روش مالی‌اش

اگر همسرتان به موقع صورتحساب‌ها را پرداخت می‌کند و مایحتاج خانه را تهیه می‌کند اما حساب کارت اعتباری‌اش را ندارد یا علاقه‌ای به برنامه ریزی مالی برای آینده ندارد، پس خودتان باید این کار را به عهده بگیرید. بدون اینکه عصبانی شوید و سرزنش کنید این موضوع را به شوهرتان بگویید و او را در جریان قرار دهید. بپذیرید که نمی‌توانید بدون اینکه خودش بخواهد و تصمیم بگیرد، عادات پولی او را تغییر دهید.

خانواده‌اش

شاید از خانواده‌ی همسرتان خوش‌تان نیاید اما چه بخواهید و چه نخواهید، خانواده‌ی همسرتان و عزیز او هستند و نمی‌توانید با آنها ارتباط نداشته باشید. پس بهتر است حرص نخورید و خودتان را اذیت نکنید.

شوهر شما تغییر نخواهد کرد؛ این چیز‌ها را بپذیرید!

گذشته‌اش

حسادت می‌تواند رابطه شما و همسرتان را نابود کند. اگر هنوز هم گذشته‌ی همسرتان آزارتان می‌دهد طرز فکرتان را تغییر دهید و بدانید که شما کسی هستید که با او ازدواج کرده‌اید و شریک زندگی‌اش هستید. اگر نمی‌توانید افکار حسادت آمیز را از سرتان بیرون کنید از همسرتان بخواهید به شما اطمینانی دوباره بدهد.

شوهر شما یا لاک پشت است یا خرگوش! لاک پشت‌ها روشمند و با قاعده‌اند و دوست ندارند در هیچ کاری عجله کنند. خرگوش‌ها تند و تیزند، هوس‌های ناگهانی می‌کنند و فورا تصمیم می‌گیرند.

شوهر شما خرگوش باشد یا لاک پشت نمی‌توانید تغییرش دهید. روش فکر کردن و تصمیم گرفتنش را قبول کنید و بپذیرید که او نیز شیوه‌ی خاص خودش را برای حمایت از خانواده‌اش دارد.

حرف اول و آخر همه‌ی توصیه‌های ارائه شده این است که شوهرتان را همانطوری که هست بپذیرید و سعی نکنید تغییرش دهید تا زندگی زناشویی‌تان قوی‌تر و صمیمی‌تر شود. به جای اینکه روی چیزی که دوست دارید در همسرتان تغییر کند تمرکز کنید، روی نقاط قوتش متمرکز شوید. اگر ویژگی در همسرتان هست که نمی‌توانید با آن کنار بیایید، با یک دوست قابل اعتماد یا یک مشاور صحبت کنید و از او کمک بخواهید. با همسرتان با مهربانی صحبت کنید، حتی اگر فکر می‌کنید لازم است قاطع و جدی باشید. اگر نمی‌توانید همسرتان را تغییر دهید می‌توانید خودتان و نگرش‌تان را نسبت به او تغییر دهید.

منبع: imom


منبع: http://www.bartarinha.ir/fa/news/833131/شوهر-شما-تغییر-نخواهد-کرد-این-چیز‌ها-را-بپذیرید
بازدید: 789

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top