• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 412791
تاریخ انتشار: جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۷:۰۰

بیوگرافی روزبه چشمی (+عکس)

 


روزبه چشمی,بیوگرافی روزبه چشمی,عکس روزبه چشمی

بیوگرافی روزبه چشمی

 

روزبه چشمی از بازیکنان فوتبال ایرانی است که در پست هافبک به بازی در زمین می‌پردازد. در ادامه بیوگرافی و سوابق فوتبالی روزبه چشمی را به همراه عکس‌هایی از او دنبال کنید.

خلاصه‌ای از بیوگرافی روزبه چشمی

نام کامل: روزبه چشمی

تاریخ تولد : 2 مرداد 1372

محل تولد : تهران

قد : 192

پست : مدافع میانی / هافبک دفاعی

تحصیلات : دیپلم ریاضی فیزیک

روزبه چشمی,بیوگرافی روزبه چشمی,اینستاگرام روزبه چشمی

سوابق فوتبالی روزبه چشمی

 

روزبه چشمی، بازیکن فوتبال، متولد ۲ مرداد ۱۳۷۲ است. وی متولد تهران اما اصالتا اهل منطقه ی چشام (چِشُم)از توابع شهرستان سبزوار است. روزبه چشمی دارای یک خواهر بزرگتر ازخودش میباشد و یک برادر که فوت شده است.

 

چشمی توانایی بازی در پست‌های دفاع آخر و هافبک دفاعی را دارد و درحال حاضر عضو باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال ایران است.

روزبه چشمی,بیوگرافی روزبه چشمی,اخبار روزبه چشمی

عکس‌های روزبه چشمی

 

ورود روزبه چشمی به دنیای فوتبال

روزبه چشمی هم مانند بسیاری دیگر از فوتبالیست‌ها، فوتبال را از سنین کودکی آغاز کرد. از 11 سالگی وارد فوتبال سالنی شد و در تست تیم پیکان قبول شد. در سن 15 سالگی در سال 1387 به تیم مقاومت جوانان تهران پیوست.

 

روزبه چشمی به مدت 3 سال در تیم مقاومت جوانان تهران بازی کرد، بعد از آن به مدت 2 سال در پرسپولیس تهران عضویت داشت و سپس به تیم صبای قم رفت و 2 سال هم در این تیم بازی کرد.

روزبه چشمی,روزبه چشمی بیوگرافی,روزبه چشمی اینستاگرام

تصاویر اینستاگرام روزبه چشمی

 

پیوستن روزبه چشمی به تیم استقلال

روزبه چشمی در سال ۱۳۹۴ با قراردادی سه ساله از صبای قم به استقلال تهران پیوست. وی از همان ابتدایی حضورش در استقلال به مهره ای کلیدی تبدیل شد اما به دلیل مصدومیت نیم فصل لیگ شانزدهم را از دست داد و به دلیل محرومیت استقلال از نقل انتقالات نتوانست در نیم فصل دوم به ترکیب برگردد.

 

در همین دوره او از پرسپولیس پیشنهاد داشت اما ترجیع داد نیم فصل بدون تیم بماند پس از پایان فصل او در ابتدایی لیگ ۹۷–۹۶ به ترکیب استقلال اضافه شد و با بازی های درخشانی که انجام داد راهی جام جهانی روسیه شد.

 

افتخارات باشگاهی روزبه چشمی

استقلال

قهرمانی در جام حذفی فوتبال ایران ۹۷–۹۶

 

گزیده‌ای از مصاحبه روزبه چشمی

روزبه چشمی,بیوگرافی روزبه چشمی,عکس روزبه چشمی

روزبه چشمی

 

روزبه چشمی درباره‌ی عضویت سابقش در تیم رقیب (پرسپولیس) می‌گوید:

 واقعا در رده های پایه، تیم ملاک نیست و فوتبالیست ها از هر فضایی که برای پیشرفت پیدا کنند، استفاده می کنند. خودتان حساب کنید وقتی یک فوتبالیست پایه عطش دیده شدن و رسیدن به فوتبال حرفه ای دارد، دیگر برایش فرق نمی کند تیمی که تست می گیرد و بازیکن جذب می کند، استقلال است، پرسپولیس است یا هر تیم دیگری. اتفاقا همین حالا بسیاری از بازیکنان بزرگ تر از ما هم در استقلال و پرسپولیس هستند که در رده های پایه بازیکن تیم رقیب بوده اند و به نظر من این اصلا مهم نیست.

 

چرا از پرسپولیس جدا شدی؟

روزبه چشمی: آقاي علي دايي سرمربي تيم بزرگسالان بود و نظرشان اين بود كه بازيكن ملي‌پوشي همچون روزبه چشمي بايد در تست‌هاي فني شركت كند تا در صورت تأييد به بزرگسالان اضافه شود. من هم ديدم وقتي ايشان نظري روي من ندارد رضايتنامه‌ام را گرفتم و رفتم صبا پيش آقاي مايلي‌كهن.

 

چشمی درباره‌ی عضویتش در تیم صبا می‌گوید:

صبا را سکوی پرتابم بدانم، چون این تیم زمینه دیده شدن من در لیگ برتر و رسیدنم به استقلال را فراهم هم کرد. برای همین است که باید بگویم موفقیتم را در رده باشگاهی همیشه مدیون محمد مایلی کهن می دانم، چون با اعتمادی که او به من کرد از هفته سوم فصل پیش در ترکیب ثابت صبا مقابل فولاد به میدان رفتم و توانستم خودم را نشان دهم.

 

روزي كه مي‌خواستي به پيشنهاد استقلال جواب مثبت بدهي چه هدفي داشتي؟

روزبه چشمی: من وقتي آمدم استقلال ديدم پيشنهاد مالي‌شان خيلي كمتر از پيشنهادات ديگرم است اما وقتي نشستم و صحبت كردم ديدم اينجا با آن چيزي كه مد‌ نظر من است شباهت فراواني دارد. با مشورتي كه داشتم تصميمم را گرفتم و بعد هم براي رضايتنامه اقدام كردم.

 

 

 

 


منبع: http://www.beytoote.com/sport/athletic/biography1-rouzbeh-cheshmi.html
بازدید: 857

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top