• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 420227
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۱۸

پودر بستنی کامور+طرز تهیه

بستنی,پودر بستنی

معرفی پودر بستنی کامور

بستنی را می توان یکی از محبوب ترین میان وعده های غذایی در بین تمامی مردم دنیا، بخصوص مناطق گرم سیر و شهر های ایران دانست که البته بیشتر ما آن را خوراکی کاملا چرب، پر از قند و البته موارد مضرر می دانیم که تهیه اش نیز عموما سخت است.

اما با توجه به گسترش صنعت و ابداعات جدیدی که در صنعت خوراکی ها نیز مسیر خود را یافته است، حالا می توانیم با قدرت، پودر بستنی کامور را  به شما عزیزان معرفی کنیم.

از یاد نبرید که پودر های بستنی کامور رژیمی هستند و در ترکیبات آن ها از مواد شیمیایی، نگه دارنده ، اسید های چرب مضر و شکر استفاده نشده و همچنین دستور ساخت و تولید آن ها کاملا بر اساس جدید ترین متد های پزشکی دنیا در نظر گرفته شده است.

شما می توانید این پودر ها را با طعم های وانیل و کاکائو با بهترین قیمت تهیه کرده و از خوردن آن در فصول مختلف لذت ببرید.

 

طرز تهیه بستنی توسط پودر بستنی کامور

طرز تهیه این بستنی ها توسط پودر بستنی کامور بسیار آسان تر از چیزی است که فکرش را می کنید و در اندک زمانی می توانید بستنی را به شکل دلخواه درست مانند نمونه های صنعتی درآورده و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

در ابتدا و به عنوان شروع کار نیاز است که محتوی بسته را به همراه نصف لیوان آب (۸۰ سی سی) و یک لیوان سر خالی شیر (۱۶۰ سی سی) به مدت یک دقیقه با دور کند و پنج دقیقه با دور تند، توسط همزن مخلوط کرده و سپس در ظرف مورد نظر ریخته و داخل فریزر قرار دهید و تا به دست آمدن بافت مورد نظر، هر ۲۰ دقیقه یکبار بستنی را با قاشق، خوب مخلوط نمایید.

ضمن این که می توانید از چند بسته پودر بستنی استفاده کرده و البته به ازای هر بسته مقدار موارد تهیه آن را بیشتر کنید.

همین طور در نهایت می توانید برای تزئین بیشتر محتوای بستنی خود و همین طور جلب توجه کسانی که قصد خوردن آن را دارند، در صورت تمایل با تکه ‏های پسته، شکلات یا میوه تزئین نمایید.

 

پودر بستنی,پودر بستنی کامور

 

 

فواید بستنی در فصل گرما

در واقع خوردن بستنی برای کودکان و بزرگسالان فواید زیادی دارد که اگر بخواهیم تمامی این موارد را به شما شرح دهیم، به بیش از سی نوع می رسد، اما باید برای خلاصه این عنوان عرض کنیم که بستنی حاوی پروتئین بوده و برای افرادی که از کمبود وزن و مشکل در تغذیه رنج می برند با توجه به طعم های مختلف ایده آل است.

ضمن این که اگر مقدار کلسیم بدن شما پایین است و مدام احساس ضعف می کنید و از طرفی نمی خواهید چاق شوید، می توانید از بستنی های آماده و پودر های مخصوص برند کامور استفاده نمایید.

ویتامین K به افزایش گردش خون در بدن کمک می‌کند و سلول‌های خونی مسدود شده را باز می‌کند تا از ایجاد لختگی جلوگیری کند. فراموش نکنید که در صورت علاقه به بستنی های کاکائویی، گزینه ایی مناسب برای شما خواهد بود اگر خدایی نکرده افسرده هستید.

 

پودر بستنی,پودر بستنی کامور

 

خرید پودر بستنی کامور

بیماری های زیادی پس از خوردن بستنی در فصل گرما و بخصوص در تابستان رفع می شود، به طور مثال حالت تهوع مشکل بسیاری از افراد است که درگیر بیماری های معده هستند و ترکیب بستنی می تواند این امراض را تا حد زیادی برطرف سازد و مانند یک ترمیم کننده فعالیت نماید.

از طرفی اگر استرس بسیاری دارید و مدام ضربان قلب شما بالا است، می توانید بستنی را در برنامه غذایی هفتگی و حتی روزانه خود حتی برای مدت کوتاه جای دهید تا اثر آن به مراتب از بین برود.

کامور این نوید را به شما می دهد که بدون دغدغه چاق شدن و بر هم خوردن رژیم غذایی از بهترین طعم بستنی لذت ببرید.

هم اکنون میتوانید پودر بستنی کامور را از فروشگاه اینترنتی اینجا سالم به راحتی تهیه نمایید.

خرید اینترنتی پودر بستنی کامور


منبع: https://www.golsamin.ir/kamvar-ice-cream-powder/
بازدید: 756




Scroll to Top