• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 420486
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۸:۱۱

چرا بازیگران هالیوود زیبا هستند؟

 کیم کارداشیان

چرا بازیگران هالیوود زیبا هستند

زیبایی یک امر خدادادی یا اکتسابی؟ در گذشته ای نه چندان دور تصور بر این بود که زیبایی صرفا یک امر خدادادی است زیرا کودکانی که با یک صفت مورد توجه در هر منطقه ای مثل جشم های روشن و پوست گندمی و موهای بور و امثال این اموری بود که از کودکی و به طور مادرزادی به دست می آمد ولی امرود پیشرفت تکنولوژی کمک کرده تا همه از این صفت های خاص و زیبا شدن بهره بگیرند و این زیبایی به معنی پیمودن مسیر موفقیت در زندگی آنان است زیرا اعتماد به نفس برگرفته از آن کار باعث بهتر فکر کزدن و بهتر زندگی کردن می شود، از جمله خصوصیاتی که بسیار در زیبایی موثر است داشتن یک پوست صاف و شفاف است و این روزها لیزر موهای زائد یا لیزر هایی مانند لیزر لک صورت و غیره امکان زیباتر شدن را به همه داده است.

چرا می گوئیم لیزر موهای زائد باعث زیبایی است؟ جواب خیلی ساده است، این لیزر ها باعث می شوند موهای زائد از فولیکول نابود شوند و اثری از آنها باقی نماند پس نتیجه آن می شود پوستی که در آن خبری از جوش و منافذ باز و بریدگی و امثال آن نیست، علاوه بر آن قرار نیست هر دو روز یک بار موهای زائد را بزنید و با تیغ بدنتان را در معرض آسیب قرار بدهید و یا از موم استفاده کنید و با وجود یک درد وحشتناک دوباره چند روز بعد شاهد رویششان باشید، می توانید با خیال راحت بدون درد و بدون آسیب پوستی از لیزر موهای زائد استفاده کنید و زیباتر شدن را تجربه کنید.

لیزر موهای زائد گران است

یکی از مواردی که گفته می شود این است که لیزر موهای زائد هزینه زیادی را می طلبد ولی باید به شما بگویم این یک تصور اشتباه است، شما برای استفاده از موم، کرم های موبر، تیغ یا امثال این تا آخر عمرتان باید وسائل لازم را تهیه کنید و به این دقت کنید که علاوه بر صرف وقت آن نتیجه دلخواهتان را نیز نخواهید گرفت، علاوه بر آن آسیب های پوستی که به شما وارد می کند و هزینه درمان این آسیب ها خود امری جداگانه است.

یک ضرب المثل فرانسوی هست که می گوید هنوز اینقدر ثروتمند نشده ام که کفش ارزان بخرم، می دانید چرا؟

یک کفش ارزان شما را مجبور می کند تا به زودی برای درد پا به پزشک مراجعه کنید، دارو بخرید و مصرف کنید و علاوه بر آن آزار ببینید، یک کفش ارزان قیمت شما را مجبور می کند به زودی یک جفت کفش نوی دیگر بخرید، شما را مجبور می کند از داشتن یک کفش زیبا محروم باشید و با پاهایی که بوی جوراب می دهد در جاهایی که نمی خواهید شخصیتتان خورد شود وارد شوید، پس یک کفش ارزان قیمت آسیب زیادی را به شما می زند.

چرا بازیگران هالیوود زیبا و ثروتمند هستند

اصل مطلب اینجاست که آنها زیبایی را با شیوه های درست کسب می کنند، از بین اینها افراد زیادی بوده اند که با لیزر موهای زائد آشنا شدند و از این شیوه برای داشتن یک پوست صاف استفاده کرده اند، می دانید که آنها همیشه بهترین روش را انتخاب می کنند زیرا داشتن یک چهره زیبا محبوبیت آنها را دوچندان می کند.

کدام بازیگران هالیوودی لیزر موهای زائد انجام داده اند؟

با چند نفر از این هالیوودی ها آشنا شوید

ویکتوریا بکام معتقد است این شیوه به دلیل دائمی بودن آن یک مسئله عالی بوده و او احساس بسیار خوشایندی از آن داشته است، او از لیزر موهای زائد به عنوان یک کار موثر برای پوستش نام می برد، چالب است بدانید که ویکتوریا این روش را از دوستش اوا لونگوریا شناخته و می گوید به شکلی نا امیدانه به دنبال یک جایگزین برای موم برزیلی بوده است و یکبار که اپیلاسیون را امتحان کرده آنقدر دردناک بوده است که آن را به طور نیمه رها کرده است.

اوا لونگوریا و کیم کارداشیان هم جزء کسانی بوده اند که لیزر موهای زائد را برای از بین بردن موهای اضافی شان استفاده کرده اند، کیم این روش را بخشی از شغل خودش می داند و می دانید که کیم در صف زیبایی و هرجایی که قرار است به شکلی زیباتر بدرخشد همیشه آماده و در نفرات اول ایستاده، تعجب برانگیز نیست که او این روش را به عنوان یک روش از بین بردن این موها کاملا شناخته و می گوید برای حفظ ظاهرش قصد دارد تا زمانی که لازم است آن را ادامه دهد، او روش لیزر بیکینی و لیزر موهای زائد زیر بغل را برای از بین بردن این موها بسیار موثر دانسته است.

می دانید که کیم یک خواهر کوچکتر از خودش هم دارد که او نیز با قوانین کارداشیان ها آشناست، یک موضوع جالب در بین این خانواده این است که دفاع از نام کارداشیان یک قانون است و همینطور بدون آرایش از منزل خارج نشو یک قانون دیگر آنهاست، پس زیبایی به طور فزاینده ای بای آنها در درجه اولویت و اهمیت بالا قرار دارد می توانید از این موضوع پی ببرید که چرا هالیوودی ها زیبا هستند؟ زیرا برای زیباییشان قانون و برنامه می گذارند، زیبا بودن برایشان در اولویت است و همیشه بهترین ها را انتخاب می کنند.

آیا شما هم می توانید زیبایی هالیوودی ها را داشته باشید؟

قطعا بله، کافی است روشهای درست را برای زیباتر شدن انتخاب کنید و از این روشها و قوانین پیروی کنید، زیرا یک قانون مهم نانوشته هست که می گوید اگر می خواهید انسان موفقی شوید مانند موفق ها رفتار کنید و این کاری است که آنتونی رابینز در کتاب به سوی کامیابی بارها و بارها توصیه کرده است.

بنابراین شما هم می توانید زیبا شوید و اگر زیبا هستید زیبا تر شوید، کافی است پازل زندگی تان را با تکه های درست پر کنید، این را فراموش نکنید که شما زشت یا یک فرد معمولی نیستید، شما تنها برای زیباتر شدن کمتر وقت و انرژی گذاشته اید.


بازدید: 866




Scroll to Top