• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 420529
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۰

با قابل‌اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

در سال ۲۰۱۹ بازار شاسی‌بلند‌های گوناگون بسیار پربار بوده است. اما با وجود فروش خوب و فراوان اتومبیل‌های یادشده، تمام آن‌ها به یک اندازه قابل اعتماد نبوده و عمرِ یکسانی ندارند؛ بنابراین با توجه به هزینه فراوان نگهداری، بیمه و... شاسی‌بلند‌ها نسبت به سایر اتومبیل‌ها، اعتمادپذیری مسئله‌ای مهم و حیاتی برای خریداران اتومبیل‌های شاسی‌بلند است.

موسسه «J.D. Power» با توجه به تعداد فراخوان‌ها و نظرات مصرف‌کنندگان گوناگون، لیستی از قابل اعتمادترین شاسی بلند‌های موجود در بازار را معرفی کرده است. ما در ادامه از داده‌های «J.D. Power» استفاده کرده و ۱۰ اتومبیل قابل اعتماد جهان را به شما معرفی می‌کنیم.

هیوندای سانتافه مدل ۲۰۱۹ (Hyundai Santa Fe)

با قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

نسخه جدید شاسی‌بلند سایز متوسط هیوندای بسیاری از رقبای گران قیمت خود را زمین‌گیر کرده و از ارزش بالایی برخوردار است.

در واقع کمپانی هیوندای در آخرین نسخه از شاسی‌بلند سانتافه به بروزسانی و بهبود عملکرد آن توجه کرده و نسخه ۲۰۱۹ آن نسبت به مدل قبلی، بزرگ‌تر و راحت‌تر بوده و از امکانات پیشرفته‌ای استفاده می‌کند؛ بنابراین می‌توان از سال ۲۰۱۹ هیوندای سانتافه را به عنوان معیاری برای خرید اتومبیل‌های شاسی‌بلند سایز متوسط در نظر داشت.

نکته مهم سانتافه جدید، افزایش چشمگیر اعتمادپذیری آن نسبت به نسخه‌های پیشین بوده و این اتومبیل از جایگاه مناسبی در جدول «J.D. Power» برخوردار است.

هیوندای سانتافه دارای امکانات ایمنی مهم و متمایز کننده‌ای بوده و می‌توان به شکل استاندارد از وجود امکانات یادشده بهره برد. امکانات مذکور شامل ترمز اضطراری و خودکار، سیستم نگهداری اتومبیل در خط حرکتی، سیستم نظارت بر نقاط کور و... می‌شود.

بسته به انتخاب امکانات گوناگون از جانب شما؛ قیمت هیوندای سانتافه نیز از ۲۵ هزار دلار تا حدود ۴۲ هزار دلار متغیر خواهد بود. این محصول ۵ ستاره ایمنی از موسسه «NHTSA» دریافت کرده و از نظر اقتصادی یک اتومبیل مقرون به صرفه است.

کیا سورنتو مدل ۲۰۱۹ (Kia Sorento)

با قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که کمپانی کیا در سال‌های اخیر از نردبان ترقی بالا رفته و اتومبیل‌های بسیار خوبی می‌سازد. محصولات کیا بسیار راحت بوده و از نظر کیفی و قیمت در جایگاه مناسبی قرار دارند. اما کیا باید مسیری درست و حساب شده را برای پیش برد اهداف خود در نظر بگیرد.

کیا سورنتو نمونه‌ای از انتخاب درست و صحیح مدیران کمپانی کیا بوده و آن‌ها یکی از بهترین محصولات خود را روانه بازار‌های جهانی کرده‌اند.

سورنتو سواری نرم، قدرت فراوان، فضای کافی، راحتی و... را در برابر پرداخت هزینه‌ای ناچیز به شما هدیه می‌دهد. اما چیزی که فروش سورنتو را افزایش داده؛ کیفیت ساخت بالای آن نسبت به سایر رقبا است. سرنتو اکنون بهترین امتیازات اعتمادپذیری را از آن خود کرده و شاسی‌بلندی ایده‌آل در بازار جهانی است. قیمت سورنتو کاملا رقابتی بوده و برای خرید نسخه پایه آن تنها باید ۲۶ هزار دلار پرداخت کنید.

تویوتا هایلندر مدل ۲۰۱۹ (Toyota Highlander)

با قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

تویوتا یعنی دوام و اطمینان و باید گفت که تاریخ پرافتخار این کمپانی ژاپنی گواه سخنِ ما است. هایلندر نماد اطمینان بوده و رتبه‌ای عالی از نظر میزان رضایت مصرف‌کنندگان و اعتمادپذیری را به خود اختصاص داده است.

همان‌گونه که می‌دانید خریداری محصولات کمپانی تویوتا یعنی سفری بی‌دغدغه و دوری از مکانیک و خرج‌های اضافی! اما هایلندر فراتر از این‌ها بوده و حتی اگر نسخه هیبریدی آن را انتخاب کرده یا بی‌خیال آن شوید، علاوه‌بر در امان ماندن در برابر تعمیرات گوناگون، به لطف امکانات ایمنی متعدد شما و مسافرانتان بدون دغدغه از مناظر جاده‌ها استفاده می‌کنید. محیط داخلی هایلندر بسیار شیک بوده و فضای زیادی برای سرنشینان آن وجود دارد.

تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۱۹ (Toyota RAV۴)

با قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

وجود تویوتا در لیست ما نباید کسی را غافلگیر کند! شاسی‌بلند راو ۴ سال‌هاست که اتومبیلی موفق بوده و بسیار قابل اعتماد است. مدل ۲۰۱۹ راو ۴ نسبت به نسخه‌های پیشین خود بهبود یافته و عملکرد بهتری دارد. تویوتا با حفظ کیفیت و قیمت‌گذاری مقرون به صرفه راو ۴، فضای داخلی و کابینی زیبا برای آن در نظر گرفته است.

خرید راو ۴ هرگز کارِ اشتباهی نیست! قیمت نسخه پایه راو ۴ تقریبا ۲۶ هزار دلار بوده و شما می‌توانید از توان پیشرانه ۲۰۳ اسب‌بخاری آن لذت ببرید. راو ۴ در دو نسخه دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل عرضه شده و هزینه بیمه و نگهداری آن بسیار ناچیز است.

شورلت تاهو مدل ۲۰۱۹ (Chevrolet Tahoe)

با قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

شورلت با خلق مدل تاهو (Tahoe) به خوبی به تکلیف خود عمل کرده است. امروزه تاهو یکی از بهترین شاسی‌بلند‌های بزرگ در بازارِ جهانی بوده و می‌توانید با خیال راحت آن را خریداری کنید. تاهو از توان پیشرانه V۸ با توان ۴۲۰ اسب‌بخار استفاده می‌کند.

ولی به شکل شگفت‌آوری محیط داخلی آن آرام و راحت بوده و کودکان کوچک شما خوابی راحت را در درون آن تجربه می‌کنند. فضای داخلی تاهو بسیار زیبا و بزرگ بوده و مانند یک اتاق نشیمن بزرگ از شما میزبانی می‌کند.

با تاهو می‌توان به راحتی تا ۲۰۰ هزار مایل را پیمود و مطمئناً نباید از وجود نام نسخه ۲۰۱۹ آن در فهرست قابل اعتمادترین شاسی بلند‌های جهان تعجب کرد. اگر به دنبال خرید اتومبیلی برای پیمودن مسافت‌های طولانی بوده و می‌خواهید که تا مدت‌ها دیگر به فکر خرید اتومبیل جدیدی نباشید؛ حتما شورلت تاهو را در نظر داشته و به سراغ آن بروید.

لکسوس جی‌ایکس مدل ۲۰۱۹ (Lexus GX)

با قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

عملکرد و راحتی لکسوس جی‌ایکس در حد و اندازه شاسی بلندی لوکس و ۷ نفره نیست؛ اما اتومبیلی قابل اعتماد بوده و کیفیت مناسبی دارد.

جی‌ایکس قادر به رقابت با سایر شاسی‌بلند‌های لوکس بازار نیست. مطمئناً کابین جادار و پر از چرم و تکه‌های چوبی گوناگون در لکسوس جی‌ایکس نظر شما را جلب خواهد کرد؛ اما به غیر از این‌ها هیچ نکته جالبی در جی‌ایکس دیده نشده و کابین آن بیش از حد قدیمی است. به همین دلیل قیمت نسخه پایه لکسوس جی‌ایکس از ۵۳ هزار دلار فراتر نمی‌رود.

اما آنچه جی‌ایکس را از سایر رقبای خود متمایز کرده؛ کیفیت و اعتمادپذیری بالای آن است. در جی‌ایکس از پیشرانه ۳۰۱ اسب‌بخاری و سیستم چهارچرخ محرک استفاده شده و می‌توان با این محصول به سادگی از زمین‌های ناهموار و ترسناک عبور کرد. این اتومبیل توان حمل هفت سرنشین را داشته و شما با خیال راحت و بدون فکر کردن به رفیقِ مکانیک خود می‌توانید با آن رانندگی کنید! زیرا جی‌ایکس یکی از اتومبیل‌های برتر موسسه «J.D. Power» از نظر کیفی و قابل اطمینان بودن است.

بی‌ام‌و ایکس ۱ مدل ۲۰۱۹ (BMW X۱)

با قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

ایکس ۱ در میان شاسی‌بلند‌های لوکس و کوچک بازار پادشاهی می‌کند. اگر اندازه برای شما مهم نباشد؛ ایکس ۱ را باید اتومبیلی همه چیز تمام دانست! اتومبیل مزبور دارای بالاترین امتیاز و رتبه اعتمادپذیری بوده و فضای داخلی مجلل و عملکردی فوق‌العاده دارد.

مصرف سوخت شهری ایکس ۱ حدود ۹.۸ لیتر و مصرف سوخت جاده‌ای آن به ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش می‌رسد. ایکس ۱ به راحتی از ۵ سرنشین میزبانی کرده و فضای بسیار مناسبی برای آن‌ها فراهم آورده است. برخلاف برخی از اتومبیل‌های موجود در لیست ما، ایکس ۱ اتومبیلی ارزان قیمت نیست و بی‌ام‌و لوکس بودن را قربانی اعتمادپذیری نکرده است!

لکسوس آر ایکس ۳۵۰ مدل ۲۰۱۹ (Lexus RX ۳۵۰)

با قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

یکی از بهترین شاسی‌بلند‌های سایز متوسط موجود در بازار را باید لکسوس آر ایکس ۳۵۰ دانست. البته آنچه بیشتر از لوکس بودن و راحتی در لکسوس آر ایکس ۳۵۰ به چشم می‌آید؛ اعتمادپذیری و کیفیت بی‌نظیر آن است.

آر ایکس ۳۵۰ ترکیبی از اتومبیلی لوکس، راحت، کاربردی و با دوام است. موسسه «J.D. Power» آر ایکس ۳۵۰ را یکی از صدرنشینان جدول خود قرار داده و نمره ۹۲ را به آن اختصاص داده است. نمره یادشده با امتیاز هیچ کدام از رقبای آر ایکس ۳۵۰ قابل قیاس نیست. قیمت نسخه پایه آر ایکس ۳۵۰ تقریباً ۴۳ هزار دلار است.

لکسوس اِن ایکس ۳۰۰ مدل ۲۰۱۹ (Lexus NX ۳۰۰)

با قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

لکسوس برند لوکس کمپانی تویوتا بوده و به دلیل کیفیت و قابل اطمینان بودن محصولات خود بسیار محبوب و مشهور است. لکسوس در آزمایش‌های خود مسافت بیشتری را با محصولات مختلف طی کرده تا از کیفیت و دوام محصول نهایی خود اطمینان حاصل کرده و بهترین اتومبیل را به مشتریان خود تحول دهد.

مدل اِن‌ایکس ۳۰۰ یکی از بهترین اتومبیل‌های شاسی‌بلند و جمع‌و‌جور در بازار است. اتومبیل یاد شده علاوه بر تجملاتی بودن؛ کارایی، راحتی و فضای حمل‌بار کافی دارد. تجربه سواری با اِن‌ایکس ۳۰۰ فوق‌العاده و دور از انتظار بوده و نمی‌توان پیشرانه مناسب و فناوری‌های مدرن آن را نادیده گرفت.

اما عامل برتری اِن‌ایکس ۳۰۰ در برابر رقبای متعدد آن؛ مصرف سوخت پایین و اعتمادپذیری است. لکسوس به خوبی دانست که این اتومبیل، شاسی‌بلند لوکس و ایده آل شما نخواهد بود؛ بنابراین قیمت نسخه پایه آن را حدود ۳۶۵۰۰ دلار در نظر گرفت تا از آن استقبال شود. این قیمت‌گذاری برای اتومبیلی لوکس که یک عمر شما را همراهی خواهد کرد، بسیار مقرون به صرفه است.

پورشه ماکان مدل ۲۰۱۹ (Porsche Macan)

با قابل اعتمادترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ آشنا شوید

مهندسان تلاش فراوانی برای ایمنی، بالابردن کیفیت و هیجان‌انگیزتر کردن پورشه ماکان انجام داده‌اند. ولی آن‌ها همزمان به امکانات متنوع و ایجاد فضای کافی برای سرنشینان ماکان و جلب رضایت آن‌ها فکر کرده و طبیعتاً تمام این تلاش‌ها پورشه را به اوج رسانده است.

ماکان شاسی‌بلندی لوکس بوده و عملکرد بسیار خوبی دارد. این محصول از نظر کیفی تقریباً بی‌نظیر بوده و تمامِ رقبای لوکس و قدرتمند خود را به چالش می‌کشد. ماکان امتیاز کامل ۵/۵ را از موسسه «J.D. Power» دریافت کرده است.

فضای داخلی با پوششی از چرم میزبان ۵ سرنشین بوده و شما سفری آرامش بخش را تجربه خواهید کرد. دو پیشرانه برای نسخه‌های مختلف ماکان (V۴ و V۶ با توان ۲۴۸ و ۳۴۸ اسب‌بخار) و بسته به میزان مبلغ پرداختی مشتریان کمپانی پورشه در نظر گرفته شده است. هر دو پیشرانه مزبور توان تولیدی را به چهار چرخ ارسال کرده و باعث چابکی و صلابت پورشه ماکان می‌شود.

منبع: hotcars


منبع: https://www.bartarinha.ir/fa/news/913910/با-قابل‌اعتمادترین-شاسی‌بلند‌های-۲۰۱۹-آشنا-شوید
بازدید: 870

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top