• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 424205
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۰:۳۸

محبوبترین مکانهای توریستی آنتالیا که دیدنش را نباید از دست داد

آنتالیا یکی از بهترین و معروف‌ترین مقاصد گردشگری و شهرهای زیبای ساحلی در درون ترکیه است. این کشور در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته است و شامل جاذبه‌های گردشگری متعددی می‌شود. طبیعت بسیار زیبایی در آنتالیا در انتظار شما خواهد بود و در آنجا می‌توانید در تور انتالیا به طبیعت گردی و مشاهده مناظر زیبای سواحل آنتالیا بپردازید و از آبهای شفاف و تمیز آنجا لذت ببرید که در فصلهای گرم سال محلی عالی برای شنا و آبتنی بوده و محلی برای انواع تفریحات هیجان انگیز آبی به حساب می‌آید. شهر آنتالیا دارای رستوران‌هایی متنوع و عالی بوده و در آنجا می‌توانید در هتل‌های 5 ستاره اقامت داشته باشید و از سفر خود لذت بسیار زیادی را ببرید. مراکز خرید و کافه‌های آنتالیا بسیار مورد توجه توریست‌ها هستند و در آنجا می‌توان در میان خیابان‌های زیبا و ساختمان‌های قدیمی به پیاده روی پرداخت و از شهر لذت برد. جاذبه‌های گردشری و نقاط دیدنی در آنتالیا بسیار متعدد بوده و در ادامه می‌خواهیم چند عدد از این جاذبه‌ها را به شما معرفی کنیم که در تور آنتالیا آنها را از دست ندهید.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

در شهر آنتالیا پارک‌های آبی مختلفی وجود دارند و یکی از آنها پارک آبی آکوالند است که بخشی از هتل آکوالند به حساب می‌اید. این پارک آبی از امکانات بسیار خوبی برخوردار بوده و دارای فضایی بسیار زیبا در میان انبوهی از درختان و گیاهان سرسبز قرار گرفته است. در آنجا برنامه‌های متنوعی برای تفریح و هیجان برگزار می‌شود و این پارک شامل سرسره‌ها و تفریحات بسیار هیجان انگیز و خوبی است. این پارک علاوه بر داشتن انواع استخرها و سرسره‌ها و امکانات تفریحی شامل دلیناریوم و شوی دلفین‌ها نیز می‌شود که برای خانواده‌ها برنامه‌ای بسیار شاد و سرگرم کننده است.

رودخانه ماناوگات آنتالیا

 به گزارش سفر باتو یکی از بهترین و دیدنی‌ترین نقاط در شهر آنتالیا در منطقه سیده قرار گرفته است و آنجا رودخانه ماناوگات است. این رودخانه از میان کوه‌های طرس می‌آید و به دریای مدیترانه متصل می‌شود. در آنجا می‌توانید به قایق سواری بپردازید و طبیعت زیبای اطراف این رودخانه را مشاهده کنید. انواع جاذبه‌های گردشگری قدیمی و همچنین جاذبه‌های طبیعی در نزدیکی آنجا قرار دارند. این رودخانه از زمان بسیار قدیم مورد استفاده مردم آن منطقه بوده است.

برج ساعت آنتالیا

از جاذبه‌های تاریخی در شهر آنتالیا باید به برج ساعت اشاره کرد که در محله‌ای زیبا و نزدیکی به مسجدی دیدین قرار گرفته است. این برج بخشی از برج‌های متعددی بوده که در زمان قدیمی در نقاط مختلف شهر آنتالیا قرار داشته اند و امروزه تنها همین برج ساعت است که از آنها به جا مانده است. این برج در منطقه قدیمی آنتالیا قرار گرفته است و آنجا فضایی زیبا را شامل می‌شود. انواع کافه‌ها و رستوران‌ها و فروشگاه‌های مختلف در نزدیکی برج ساعت وجود دارد که می‌توانید به آنها سر بزنید.

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

دیگر نطقه بسیار مهم تاریخی تور ارزان آنتالیا که در خارج از شهر و در 40 کیلومتری آنجا واقع شده است آمفی تئاتر آسپندوس است که مربوط به دوران یونانیان می‌شود و در هزار سال قبل از میلاد مسیح آنجا ساخته شده است. دیدن این مکان به شما این تصور را می‌دهد که آنجا مکانی مهم بوده و برنامه‌ها و جشن‌هایی تاریخی در آنجا برگزار شده است. امروزه به دلیل اهمیت بالای این مکان آنجا به شکل خوبی حفاظت می‌شود و برای برنامه‌های هنری هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مکان دارا معماری بسیار زیبا بوده و 20000 نفر را در خود جای می‌دهد.

شهر تاریخی فاسلیس آنتالیا

شهر تاریخی فاسلیس در نزدیکی آنتالیا قرار دارد و در نقطه‌ای بسیار زیبا از نظر طبیعی قرار گرفته است. در آنجا ویرانه‌هایی را می‌توانید از یک شهر مربوط به دوران یونان باستان مشاهده کنید که شامل بخش‌های مختلفی می‌شوند. در آنجا خرابه‌هایی از خانه‌ها، معبد و آمفی تئاتر شهر وجود دارد و می‌توانید بقایای ستون‌ها و دیوارها و همینطور پله‌های این شهر را مشاهده کنید. اطراف این محل طبیعتی بسیار دیدین دارد و می‌توانید در آنجا به گشت و گذار پرداخته و طبیعت زیبای جنگلی آنجا را مشاهده فرمایید.

اسکله قدیمی آنتالیا

در شهر آنتالیا یک منطقه بسیار زیبا وجود دارد که در منطقه مراد پاشا و همینطور محله سلجوق است. آنجا دارای اسکله و بافتی قدیمی می‌شود، در آنجا می‌توانید در اسکله زیبا به مشاهده دریای زیبای مدیترانه بپردازید و در کافه‌ها و رستوران‌های آنجا به نوشیدن یک فنجان قهوه یا خوردن غذایی خوشمزه از غذاهای مدیترانه‌ای یا دریایی مشغول شوید و از هوای بسیار خوب شهر آنتالیا لذت ببرید. این منطقه بسیار قدیمی بوده و از قرنها پیش محلی برای تجارت با کشتی‌ها محسوب می‌شده است. آنجا دارای طبیعتی زیبا است و می‌توانید از مناظر زیبا لذت ببرید یا به پیاده روی و کوه نوردی بروید یا با اجاره قایق‌های تفریحی یا کشتی‌های کوچک به گردشهای دریایی و ماهی گیری بپردازید و نقاط دیدنی آنجا را از درون دریای مدیترانه تماشا بفرمایید.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.


 

بازدید: 632




Scroll to Top