آدرس  تعبير خواب جامع > حرف آ >

آواز

 

محمد بن سيرين گويد:

آواز مرد درخواب، چون بلند بود، دليل كند كه در ميان مردم بزرگي يابد. اگر كسي بيند كه آوازش بلند گشته بود، دليل كند بر قدر بلندي آواز، نامش بلند گردد. اگر بيند كه آوازش ضعيف گشته، دليل كه بانگ و نامش ضعيف شود، چنانكه كس ياد او نكند.

 

ابراهيم كرماني گويد:

بلندي آواز مردمان را دليل بر شرف و بلندي نام كند، اما بلندي آواز زنان در خواب، نيكو نباشد و به خلاف آواز مردمان بود بسياري.

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد :

در اينجا منظور از آوار صدا و بانگ انسان است به هنگام سخن گفتن. اگر مردي در خواب ببيند که صدا و آوازش بلند شده به طوري که تا دور دست ها مي رود و مردم از شنيدن آواز خوششان مي آيد نشان خرمي است و گوياي شهرت و آوازه و اين که در ميان مردم بزرگي کسب مي کند. ابن سيرين از کرماني نقل مي کند که به طور کلي داشتن صدا در خواب براي مردان نيکو است وگوياي نام و آوازه و شهرت و شرف است ولي براي زنان نيکو نيست. صداي آشنا دوستي و محبت است و صداي نا آشنا و آواز کسي که ديده نمي شود و در خواب خود او را نمي بينيم خبري است که از يک مسافر دور رفته به شما مي رسد و چنان چه مسافري نداريد کسي خبري به شما مي دهد که اين خبر مي تواند خوش باشد.

 

لوک اويتنهاو مي گويد :

ترانه : شما بشاشيت خود را تا به هنگام پيري حفظ خواهيد کرد

آواز خواندن : شادماني

شنيدن آواز : عروسي

آواي پرنده : جشن و سرور در محيطي سر باز ، عشق خالصانه

همراه شدن با عده اي که ترانه سر داده اند : شادماني ، بي غمي

شعر خواني : مشکلات

 

ليلا برايت مى‏گويد:

اگر در خواب آواز شادى شنيديد، بدانيد كه در آينده خبرهاى بسيار خوبى دريافت خواهيد كرد. شنيدن آواز غمگين در خواب نيز براى شما خبرهاى بدى را به همراه خواهد داشت. اگر ديديد كه در جمعى در حال آواز خواندن دسته جمعى مى‏باشيد، علامت آن است كه داراى دوستان بسيار خوب و وفادارى مى‏باشيد.

اگر ديديد كه در حال خواندن آواز شاد هستيد، نشانه‏ى آن است كه اتفاقات بسيار خوشحال‏كننده‏اى در حال رخ دادن است. اگر در خواب ديديد كه با شخص ديگرى در حال خواندن هستيد، علامت آن است كه با يك فرد بسيار خوب و متشخص دوست خواهيد شد.

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

آواز خواندن دو نفره در خواب، تعبير خوبى بر عشاق دارد. تعبير آن وصال و زندگى لبريز از صلح و صفا مى‏باشد. اگر ديديد كه دو خواننده با يكديگر آواز دو نفره را اجرا مى‏كنند، بيانگر آن است كه از يك فرد ناشناس خبر بدى دريافت خواهيد كرد، اما اخبار ديگر كه يك دوست به شما مى‏دهد، شما را بسيار خوشحال خواهد كرد.

 

درکتاب سرزمين روياها آمده است :

شما آواز مي خوانيد : ناكامي و تنهايي

ديگران آواز مي خوانند : شادي نا خواسته

يك آواز خوان : حسادت درعشق
 

 

 

 

www.aradpardaz.com