آدرس  تعبير خواب جامع > حرف ق >

قطار

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد: قطار را در خواب اگر ببينيد که مي آيد خوب است و اگر برود خوب نيست و مفارقت و جدايي است. آمدن و رسيدن قطار گوياي تداوم و تسلسل اموري است که در دست انجام داريد. اگر ببينيد قطاري مي آيد و شما به استقبال مسافر آشنايي مي رويد به ديدار بيگانه اي خشنود مي شويد و اگر بيگانه اي از آن پياده شود خبري خوش به شما مي رسد يا مهماني برايتان مي آيد. اگر خودتان در قطار بوديد که قصد عزيمت داشتيد تحولي در زندگي شما پديد مي آيد. اگر ديديد قطاري توقف کرده و شما از آن پياده شديد از انجام کار بزرگي فراغت مي يابيد.

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

1ـ اگر خواب ببينيد قطاري با سرعت زياد به پيش مي رود ، نشانة آن است كه به سرعت بر ثروت شما افزوده خواهد شد و سفرهايي به خارج از كشور خواهيد داشت .

2ـ ديدن قطار از كار افتاده در خواب ، علامت آن است كه در صرفة خود با دردسرهاي فراوان روبرو خواهيد شد ، و به علت تنگ دستي از سفر كردن منصرف خواهيد شد .

3ـ ديدن قطار شكسته و خراب در خواب ، نشانة از دست دادن ثروت و دارايي است .

4ـ شنيدن صداي سوت قطار در خواب ، علامت آن است كه با قبول پيشنهادي غير منتظره در زندگي پيشرفت خواهيد كرد .

5ـ شنيدن صداي قطاري كه هر دم به شما نزديك مي شود ، نشانة آن است كه در كشور تغييراتي رخ خواهد داد كه براي تمام سطوح جامعه مطلوب و سودمند است .

6ـ اگر خواب ببينيد با قطاري مسافرت مي كنيد كه اصلاً ريلي ندارد ، علامت آن است كه نگران موضوعي خواهيد بود كه سرانجام معلوم مي شود ، برايتان منبع سود و منفعت بوده است .

7ـ ديدن قطارهاي باربري در خواب ، نشانة آن است كه در اثر تغيير و تحولاتي كه در زندگي شما روي خواهد داد به مقامي برتر دست خواهيد يافت .

www.aradpardaz.com