آدرس  تعبير خواب جامع > حرف ش >

شکنجه

 

ابن سيرين گويد: شکنجه در خواب دليل خاري وبيچارگي بود اگر بيند آن کس کس ديگر را شکنجه مي کرد دليل که آن کس را در ميان مردم خوار کند

جابر گويد اگر پادشاه اورا شکنجه مي کرد دليل که از پادشاه به او مضرّت رسد.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: اگر در خواب ديديد کسي شما را شکنجه مي دهد مفهوم آن اين است که شما تسليم محض هستيد و نزد شکنجه کننده زبون و خوار شده ايد و او بر شما حاکم است که مي تواند شما را شکنجه دهد. اين پيش داوري ذهن شما است که همه اين ها را در يک صحنه _ شکنجه شدن - نشانتان مي دهد. ضمير نهفته شما مي خواهد بگويد زبون و ذليل و خوار شده ايد. کسي به شما تعدي مي کند و نمي توانيد از حق خود دفاع کنيد، نه مقابله و نه مخالفت. چنان چه ببينيد ناشناسي شما را شکنجه مي دهد يک بيگانه موجب خواري شما مي شود و اگر آشنائي اين کار را بکند از آشنا و چه بسا از نزديکان خويش ضربه مي خوريد. شکنجه دادن ديگران نيز تسلط بر ديگران است.

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

1ـ اگر خواب ببينيد كسي شما را شكنجه مي دهد ، علامت آن است كه در اثر توطئه هاي دوستان فريبكار ، متحمل اندوه و نوميدي خواهيد شد .

2ـ اگر خواب ببينيد شما كسي را شكنجه مي دهيد ، نشانة آن است كه نقشه هايي كه براي به دست آوردن ثروتي ريخته ايد ، نقش بر آب خواهد شد .

3ـ اگر خواب ببينيد مي كوشيد از شكنجه شدن ديگران جلوگيري كنيد ، علامت آن است كه پس از تلاش فراوان به معشوق مورد نظر خود خواهيد رسيد .

www.aradpardaz.com