آدرس  تعبير خواب جامع > حرف خ >

خرگوش

 

محمدبن سيرين گويد:

خرگوش به خواب ديدن بد است. اگر بيند خرگوش بگرفت يا كسي بدو عطا داد، دليل كه زني بد خواهد يا كنيزكي بد بخرد. اگر بيند پوست خرگوش پوشيده بود يا از گوشت او مي خورد، دليل كه چيزي اندك از زن به وي رسد. اگر بيند كه بچه خرگوش داشت، دليل كه او را حالي پيش آيد كه در او هيچ نباشد، جز رنج و بعضي از معبران گويند: رنج و اندوه او از فرزندان است.

 

جابر مغربي گويد:

خرگوش به خواب زني پارسا و خاموش بود. اگر كسي بيند درخانه او خرگوش است، دليل كه زني بدين صفت بخواهد و پوست و استخوان او به خواب مال و منافع اندك است. اگر بيند كه خرگوش بكشت، دليل كه به سبب عيال او را مصيبتي رسد. اگربيند گردن خرگوش را به سوي قفا در پيچيد، دليل كه با زن خويش از راه ديگر مجامعت كند.

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد :

ديدن خرگوش در خواب خوش يمن نيست و معبران نوشته اند بد است.نامبارک است. خرگوش در خواب هاي ما نشانه اعمال گمراهانه يي است که انجام مي دهيم و آن کارها به ما لذت مي بخشند. در نفايس الفنون نوشته شده که خرگوش زني است که الفت نگيرد و رام نشود ابن سيرين معتقد است خرگوش زني است بد و بد خو يا کنيزي نا فرمان اما زيبا و تعريفي در همين حدود. اگر ديديد خرگوش در خانه شما بچه کرده زني در خانه تان مقيم مي شود و مي ماند و ريشه مي دواند. اگر به دنبال خرگوش در خواب دويديد سر در گم کاري ناخوشايند مي شويد. خوردن گوشت خرگوش مال حرام است. پوست خرگوش بد است و ميمنت ندارد.

 

مؤلف گويد :

خرگوش اهلي يا خرگوشي که بازي گوش نيست در خواب به جنس مونث مطيع و فرمان برتعبير مي شود واگر چنين خرگوشي در خانه باشد به معني وجود چنين شخصي در خانه مي باشد . خرگوش وحشي و بازي گوش مي تواند معني عکس داشته باشد.

 

يوسف نبي عليه السلام گويد:

ديدن خرگوش از زنان بهره بيند

ديدن خرگوش فرزند مي يابد يا چيزي به او مي رسد خوشحال مي شود

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

1ـ ديدن خرگوش در خواب ، نشانة تغييرات مساعد در زندگي است و به دست آوردن سود بيشتر از قبل .

2ـ ديدن خرگوشهاي سفيد در خواب ، علامت وفاداري در امور عاشقانه است .

3ـ ديدن خرگوشها در حال جست و خيز ، علامت آن است كه بچه ها در شادماني شما نقش مهمي ايفا خواهند كرد .

www.aradpardaz.com