آدرس  تعبير خواب جامع > حرف چ >

چکاوک

 

به فارسي قبره خوانند و تاويلش در خواب، فرزند يا غلام بود. اگر در خواب بيند كه چكاوك نر بگرفت، يا كسي به وي داد، دليل است غلامش را فرزند آيد، چنانكه اگر چكاوك نر است، غلام را پسر آيد. اگر ماده بود، غلام را دختري آيد.

ابراهيم كرماني گويد: چكاوك در خواب، مردي است شيرين سخن، غريب و كم آزار و چرب زبان. اگر بيند كسي چكاوكي وي را عطا داد يا بگرفت، دليل كه با چنين مردي او را صحبت افتد.

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

1ـ اگر خواب ببينيد چكاوكها در حال پروازند ، علامت آن است كه براي رسيدن به هدفي متعالي خودخواهي را كنار مي گذاريد و محاسن پسنديده اي به دست مي آوريد .

2ـ اگر خواب ببينيد صداي آواز چكاوكها را در حين پرواز مي شنويد ، نشانة آن است كه در كار خود پيشرفت مي كنيد و خانة خود را تغيير مي دهيد .

3ـ اگر خواب ببينيد چكاوكها ب سمت زمين مي آيند و آواز مي خوانند ، دلالت بر آن دارد كه هنگامي كه سرمست از شادماني هستيد ، اندوه ژرفي بر شما چيره مي شود .

4ـ ديدن چكاوك زخمي يا مرده در خواب ، نشانة اندوه و مرگ است .

5ـ كشتن چكاوك در خواب ، علامت آن است كه با گستاخي و بي ادبي به فرد بيگناهي حمله ور مي شويد .

6ـ اگر خواب ببينيد چكاوكي گرد شما پرواز مي كند و روي سر شما مي نشيند ، علامت آن است كه بخت و اقبال به شما روي خوش نشان خواهد داد .

7ـ اگر خواب ببينيد چكاوكها را به دام انداخته ايد ، علامت آن است كه به راحتي در اجتماع احترام و مقام به دست خواهيد آورد .

8ـ ديدن چكاوكها در حين دانه چيدن در خواب ، نشانة برداشت محصولاتي فراوان است .

www.aradpardaz.com