آدرس  تعبير خواب جامع > حرف ز >

زمستان

 

محمدبن سيرين گويد: زمستان به خواب ديدن، پادشاه بود. اگر به خواب بيند كه زمستان بود چنانكه مردم را از آن مضرت مي رسيد، دليل كه مردم آن ديار را از پادشاه مضرت رسد. اگر ديد هوا سخت سرد بود و سرما كس را زيان نداشت، دليل كه اهل آن ديار را از پادشاه خير و منفعت رسد و زمستان را در وقت خود ديدن بهتر است.

ابراهيم كرماني گويد: زمستان را در وقت خود ديدن، چنانكه سرما سخت نباشد، دليل يافتن مراد و زيادتي عز و شرف بود و مردم عامه را از پادشاه نصرت و قوت باشد و دليل بر زيادتي عدل و انصاف بود.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: زمستان در خواب ديدن دو حالت دارد. يا به وقت است يا بي وقت. اگر زمستان باشد و شما درخواب ببينيد زمستان فرارسيده و برف بر زمين نشسته و هوا به غايت سرد شده است تعبير خاصي ندارد . ولي اگر در تابستان و فصل گرما ببينيد که هوا سرد شده و زمستان است و برف سنگيني مي بارد باز هم دو حالت دارد. يا در آن سرما احساس آزردگي مي کنيد يا نمي کنيد. اگر احساس سرما نکرديد و در خواب ديديد لباس و کفش مناسبي داريد و سرما و برف در شما هيچ تاثيري نمي گذارد بسيار خوب است زيرا خواب شما خبر مي دهد که از حوادث غم بار آينده مصونيت مي يابيد و بدون گرند و آسيب زندگي را مي گذرانيد ولي اگر احساس سرما کرديد خوابتان مي گويد در آينده گرند مي بينيد و در مقابل شدايد وسيله دفاعي نداريد و آسيب پذير هستيد. اگر ديديد زمستان است و شما در ميان برف راه مي رويد و مشت مشت برف بر مي داريد بي آن که دست شما سرماي آن را حس کند خوب است چون به قدر برفي که مي گيريد سود مي بريد و نفعي عايدتان مي شود. اگر ديديد زمستان است و شما لباس گرم و راحت داريد خوب است ولي اگر زمستان ديديد و لباستان گرم نبود خواب شما مي گويد احتمال زيان هست و بايد مراقب خود باشيد. پارو کردن برف و دور ريختن آن هزينه است. اگر ديديد راه خانه خود و جلوي اتاق را پارو مي کنيد و برف را کنار مي زنيد و راه مي گشاييد مهماني نا خوانده براي شما مي آيد.

لوک اويتنهاو مي گويد :

زمستان : عروسي همراه با مشکلات

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

ديدن فصل زمستان در خواب ، علامت آن است كه در آينده اي دور به ثروتي دست خواهيد يافت .

www.aradpardaz.com