آدرس  تعبير خواب جامع > حرف ب >

باغ ميوه

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

1ـ اگر خواب ببينيد كه به همراه دوست خود از ميان باغهاي پرميوه مي گذريد ، علامت خاتمة عشقي طولاني است . اگر خواب ببينيد كه باغهايي كه از آن مي گذريد پر از درختاني است كه ميوه هايش رسيده و آمادة چيدن است ، نشانة پاداش دادن به افراد زيردستي است كه با خدمت وفادارانه شان باعث به ثمر رسيدن طرحها و نقشه هاي مهم گشته ايد .

2ـ اگر زني خواب ببيند از باغ پرميوه اي عبور مي كند ، علامت آن است كه همسر وفادار او به همراه فرزنداني مطيع خانه و زندگيِ راحتي براي او مهيا خواهند كرد .

3ـ اگر خواب ببينيد كه در باغِ ميوه اي خوكها مشغول خوردن ميوه هايي هستنند كه بر زمين افتاده است ، علامت آن است كه ثروتي كه از ابتدا به شما تعلق نداشته است از دست خواهيد داد .

4ـ اگر خواب ببينيد كه مشغول چيدن ميوه هاي رسيده ايد ، علامت آن است كه در فراواني و آسايش خواهيد كرد .

5ـ اگر خواب ببينيد كه باغ ميوه اي مورد هجوم باد قرار گرفته است ، علامت آن است كه به زندگي نكبت بار مبتلا خواهيد شد . و شادماني و پولي اندك خواهيد داشت .

6ـ اگر خواب ببينيد كه به هنگام عبور از باغ ميوه ، در بوته هاي خارگير مي كنيد ، علامت آن است كه رقيبي حسود خواهيد داشت .

7ـ اگر باغ ميوه اي با درختان عريان به خواب ببينيد ، علامت آن است كه فرصتهايي مناسب را براي رسيدن به مقامهاي بالا ناديده مي گيريد .

8ـ اگر باغ ميوه اي را در فصل زمستان ببينيد ، علامت آن است كه به هنگام زندگي در زمان اكنون نسبت به آينده بي اعتنا هستيد .

9ـ ديدن باغ ميوة طوفان زده در خواب ، علامت وظايفي نامساعد است كه بايد بر دوش بگيريد .

www.aradpardaz.com