آدرس  متفرقه > طالع بيني ازدواج > طالع بيني زنها >

زن متولد آذر

 

نماد:قوس

عجب زن مهرباني است ! با ذهن خلاق و قيافه بي شيله پيله اي كه دارد هيچ وقت عقب نمي ماند.
او دختر متجددي است و مي خواهد او را به خاطر خودش و نه براي موهاي بلند و بور يا چشمان آبي درشتش دوست بداريد . او معمولاً به اندازه پسر متولد اين برج آزاد و بي قيد نيست. اما گاهگاه مي خواهد فرار كند و برود. به خاطر بسپاريد كه نبايد وقتي شانزده سال دارد با او ازدواج كنيد . قبل از آنكه دست به كار امر خير شود بايد برود و دنيا را ببيند . در غير اينصورت بعدها ديسيپلين شما را نمي پذيرد و آشفتگي به بار مي آورند. اگر خيلي زود ازدواج كرده والان احساس خفگي و سركوب مي كند بهتر است در كلاسهاي شبانه و يا دانشگاه مكاتبه اي ثبت نام كند.
او دوشيزه اي باانگيزه هاي مادرانه نيست . اما تمام تلاشش را مي كند تا فرزنداني باهوش تربيت كند. او به بچه ها احترام مي گذارد و آنها را نوازش مي كند . زن متولد آذر در تربيت فرزنداني مستقل، بي همتا است . او نه تنها مادري پير و امل نخواهد بود بلكه بچه ها را تشويق مي كند كه خودشان باشند. او آنقدر صادق است كه هميشه واقعيت را به بچه ها مي گويد . مهمترين بخش پيشرفت فرزندانش ، هوش آنهاست . فرزندان او آنقدر تيز هوش هستند كه از تك تك سلولها خاكستري مغزشان استفاده مي كنند .
او فمينيست است و اگر بخواهيد با او هميشه از چيزهاي پيش پا افتاده صحبت كنيد. شعله هاي خلق آتشي خود را نشان مي دهد. به نظر خودش ، او زن است و حقوقي خاص خود دارد، زن متولد برج آذر از صحبت درباره عقايدش نمي ترسد و با تلاش كار خارج و داخل خانه را با هم تلفيق مي‏كند.
براي تحريك ذهنش بايد تمركز داشته باشد ، در غير اينصورت دمغ و پكر مي شود محدوديت براي كليه متولدين اين برج مضر است ، حتي اگر با آدمهاي كم هوش ازدواج كند و آپارتماني لوكس داشته باشد. اگر دختر متولد با كسي ازدواج كند كه نتواند او را به همان ترتيبي كه عادت داشته نگهداري كند بعيد نيست با اولين كسي كه از هوش كافي برخوردار است ، بپلكد.
فراموش نكنيد همه متولدين اين برج خانه به دوش هستند. در واقع خانه به دوش و خوشگذران هستند و ان دختر خواهان داشتن شريكي است كه مثل خودش به سفر علاقمند باشد تا در فروب با هم به گردش بروند .
سياره متولد اين برج مشتري است و از آنجا كه مشتري سياره پرچانگي است . برخي از زنان متولد اين برج خيلي بيشتر از آنكه بتوانند عمل كنند، قول مي دهند . ماهها قبل وقتي از وضع مالي ام ناراضي بودم ، يك زن متولد اين برج پيشنهاد كرد هر وقت به پول احتياج داشتم، به من قرض خواهد داد وقتي به كف گير به ته ديگ خورد سراغ او رفتم تا كمك بگيرم. او گفت : ? آه اگر ديروز گفته بودي ، داشتم، اما قبض گاز را پرداخت كردم و الان اصلاً پول ندارم.? دختر متولد برج آذر در صحبتهايش دايماً از افراد سرشناس نام مي برد و شما را آماده مي كند تا هرچه مي گويد را باور كنيد .
مي گفت كه ديشب در سالن سينما با هنرپيشه كه او را به اسم كوچك هم صدا مي زد، ملاقات كرده به نظر آمد حتي آنها با هم شام هم خورده اند ولي بعد شنيدم كه اصلاً فلاني آشنايي هم نداده است. حرفهاي او را زياد باور نكنيد تا به اشتباه نيفتيد و نيمه شايسته و تيز هوش اين آدمهاي مهيج را ببينيد.

www.aradpardaz.com