آدرس  متفرقه > طالع بيني ازدواج > طالع بيني مردها >

مرد متولد بهمن

 

نماد:دلو

او جذاب ترين مرد در طالع بيني است .هم مرد و هم زن متولد اين برج مثل آهن ربا مرد مرا به خود جذب مي كنند. آنها اغلب از سن چهل سالگي چاق مي شوند. مرد متولد اين برج از ويژگيهاي آسماني و هيكل خوبي برخوردار است و باعث مي شود كه خيلي ها دچار تپش قلب شوند.
وقتي بفهمد او همان كسي است كه شما به دنبالش هستيد، در جهت مخالف شما مي دود. او را در هر گروه يا انجمني مي توانيد پيدا كنيد مطمئن باشيد كه عضو هر گروهي باشد، به نحو شايسته اي عمل مي كند در ضمن او روابط عمومي خوبي دارد و دوستان زيادي پيدا مي كند. بطور كلي او كسي است كه مي توانيد در حاليكه در گفتگوي مهمي شركت كرده، خوب گوش دهد و بفهمد كه در آن سر سالن چه اتفاقي مي افتد.
او بسيار تيز بين است اما وقتي نوبت به مسايل عاشقانه مي رسد مثل خفاش كور مي شود. اما در مورد معجزه‏ات عقلاني صحبت كنيد، او بهترين است.
پسرهاي متولد اين برج در سنين پايين خانه را ترك مي كنند تا بالهايشان را باز كنند و در آسمان پرواز كنند. آنها مي خواهند چيزهاي جدييدي ياد بگيرند. اين مردان عاشق ورزش هستند، انها از شطرنج لذت مي برند و از آنجا كه مي خواهند از مغزشان استفاده كنند حتي ممكن است تمبر جمع آوري كنند . آنها دوست دارند كه ديدشان را وسيع تر كنند و براي شر و ور گفتن در مورد ديگران وقت ندارند .
مرد متولد اين برج فوق العاده رك است. وقتي بدخلق است ، به طعنه رك مي شود. در چنين مواقعي در مقابل اظهار نظرهاي او بايد پوست كلفت باشيد. گاهي آنقدر سرد و يك دنده مي شود كه بدجوري از دستش ناراحت مي شويد.
بسياري از مردم با مردان متولد برج بهمن مشكل عاطفي پيدا كرده اند و پس از اين تجربه غمگينتر و عاقلتر شده اند . و قبول كرده اند كه شكست خورده اند.

www.aradpardaz.com