• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 409475
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۳۶

چگونه سرعت گوشی خود را چند برابر کنیم؟



بالابردن سرعت گوشی, بالا بردن سرعت گوشی اندرویدی

افزایش سرعت گوشی اندروید

 

در این مقاله قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه سرعت گوشی خود را چند برابر کنید. این موضوع می تواند برای شما عزیزان کاربردی باشد.

می توان گفت که در تنظیمات اندروید موارد وجود داشته باشد که شما آن را نشناسید و اطلاعی هم از آن نداشته باشید ، از این موارد می توانیم به قفل صفحه ، امنیت و موضوعات مورد به صفحه نمایش اشاره کنیم اما یک سری تنظیمات هم در این بین وجود دارد که از دید همگان پنهان است. اینها تنظیمات بخش پردازنده است و این تنظیمات به صورت پیش فرض پنهان است اما ما امروز می خواهیم این تنظیمات را به شما معرفی کنیم تا بتوانید سرعت گوشی خود را افزایش دهید.

 

برای فعال سازی بخش پردازنده باید به بخش تنظیمات و بعد درباره گوشی را باز کنید. حالا روی گزینه Build number کلیک کنید تا زمانی که با وارد کردن رمز عبور مواجه شوید ، حالا می توانید بخش توسعه دهنده را فعال کنید. در بخش پردازنده گزینه های بسیاری را مشاهده می کنید ، اما می توانیم از این تنظیمات به نحو احسن استفاده کنیم.

 

بالابردن سرعت گوشی, بالا بردن سرعت گوشی اندرویدی

بهبود سرعت گوشی اندروید

 

رازهای بسیاری برای بیشتر کردن سرعت گوشی وجود دارد اما تله هم در این زیاد وجود دارد اما زمانی که شما حالت پردازنده را فعال می کنید می توانیم سرعت گوشی را به میزان زیادی افزایش دهیم.

 

گزینه هایی در این بین وجود دارد به نام Window animation scale ، Transition animation scale ، Animator duration scale که می تواند تاثیرات بسیاری در افزایش سرعت گوشی شما بگذارد. اولین بخش تاثیر زیادی روی پنجره اعلان ها دارد ، دومین بخش مربوط تغییرات بین پنجره های مختلف صفحه نمایش است مانند باز کردن یک برنامه. سومین بخش به تحرکات گوشی بر می گردد که می تواند باعث افزایش آن شود.

 

اگر دقت کنید مقدار پیش فرض تمام این بخش ها 1x یا همان سرعت معمولی است. اگر شما روی هر یک کلیک کنید ، می توانید اعداد و ارقام جدیدی را ببینید. میزان این سرعت بین صفر تا 10x است. انتخاب عددی بالاتر از 1x باعث می شود انیمیشن گوشی طولانی تر شود در حالی که انتخاب یک ضریب پایین تر از 1x می تواند باعث افزایش سرعت گوشی شود. ما حتی می توانیم این انیمیشن را خاموش کنیم و بعد می بینید که تاثیری این کار روی گوشی شما خواهد گذاشت. شما حتی می توانید مقدار 10x را هم امتحان کنید و شاهد اتفاقات جالبی خواهید بود.

 

منبع:sobhanehonline.com



منبع: http://www.beytoote.com/computer/mobile/fast-phone2-multiply.html
بازدید: 901

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top