• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429681
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۰۸:۳۳

جنبه های اصلی موفقیت کدام است

جنبه های اصلی موفقیت کدام است

کلمه موفقیت (Success) یعنی اینکه شما بتوانید در در هر جنبه از زندگی تان به زندگی دلخواه تان برسید. کلمه موفقیت فردی هم به همین معنی است که خودتان شرایط زندگی تان را را به زندگی دلخواه تبدیل کنید. همچنین به نظر من موفقیت شامل جمع آوری پارچه حوله ای، ملحفه تشک عروس و پتو مسافرتی مخمل در زمان رکود و ارائه ی آنها در زمان رونق آنها می باشد.

فروش پارچه حوله ای

در دنیای صنعتی فروش پارچه حوله ای گسترش زیادی یافته و این نوع پارچه به نسبت سایر پارچه های حوله ای ظاهری زیباتری دارند چرا که برخلاف سایر پارچه ها نقشها روی آن چاپ نشده است بلکه در تاروپود آن بافته شده است و نقشهای برجسته آن را به وجود آورده است ناگفته نماند پارچه های حوله ای ژاکارد بسیار پرطرفدار و پرفروش است.

فروش پارچه حوله ای

ملحفه تشک عروس

پارچه ملحفه یا به اصطلاح ملافه یکی از منسوجات خانه حساب می شود که یکی از پرفروش ترین پارچه ها در بازار ملحفه تشک عروس می باشد اگر پارچه ملحفه ای خوب و با کیفیتی را انتخاب کنیم می تواند به پوست ما احساس راحتی و نرمی بدهد و خواب خوبی را برای ما رقم بزند.

قیمت پتو مسافرتی مخمل

قیمت پتو مسافرتی مخمل متنوع بوده و البته هنگامی که صحبت از پتوی مسافرتی به میان می‌آید، با توجه به پرکاربرد بودن این کالا، همواره بسیاری از مردم به دنبال اطلاع از قیمت و خرید آن هستند. در این میان یکی از مدل‌های پرطرفدار این پتو، پتو مسافرتی چهارخونه مخمل است.


 

بازدید: 132




Scroll to Top