• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429715
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۲۷

مطالبی ارزشمند در مورد ثروتمند شدن من

مطالبی ارزشمند در مورد ثروتمند شدن من

افراد ثروتمند زمان را با ارزش تر از پول می دانند و در واقع آن ها هیچ زمانی را برای کار کردن از دست نمی دهند و به دنبال بهانه نیستند. من نیز از زمان بهترین استفاده را کردم و با گسترش کسب و کارم در اینترنت به سود کلانی دست پیدا نمودم لذا از کل کشور مشتری داشتم نه فقط شهر خودم.

سردخانه صنعتی میوه

کارخانه های صنعتی امروزه دارای مواد اولیه خواهند بود که حتما باید در فضای سرد از آن نگهداری شود. این سردخانه صنعتی میوه بهترین گزینه برای همچین مواردی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن بهترین نوع عملکرد را از آن بهره ببرید.

امروزه بیشترین کاربردی که از این سردخانه خواهد شد شما می توانید برای جلوگیری از فاسد شدن محصولات خود مانند میوه از آن استفاده درست انجام دهید.

بنابراین برای اینکه بتوانید عمر محصولات خود را افزایش بدهید از سردخانه بالای صفر استفاده کنید تا از رشد باکتریها که منجر به فاسد شدن محصول می شود جلوگیری کنید.

افرادی هستند که امروزه با ماشین خود که در پشت آن سردخانه بالای صفر را خواهند داشت که یک نوع متحرک به حساب می آید بهترین گزینه برای جا به جایی بستنی و لبنیات همچون ماست پرچرب می باشد.

امروزه با پیشرفت علم باعث شده است که مردم بتوانند برای جا به جایی محصولات مانند لبنیات از سردخانه متحرک استفاده کنند تا محصول سالم به دست مشتری برسد.

سردخانه صنعتی میوه

سردخانه بالای صفر

سردخانه بالای صفر درجه که با گاز فریون کارکرد دارد و معمولا برای نگهداری همه محصولات به کار می رود و تعمیر بسیار ساده ای دارد.

البته قابل ذکر می باشد تا بدانید که سردخانه بالای صفر آمونیاکی در مقایسه با نوع فریونی از عمر طولانی و بالا و همچنین از اصطکاک کمتر برخوردار هستند.

همانطور که مستحضر هستید، برای نگهداری و ذخیره مقدار زیاد محصولات کشاورزی، مواد دارویی و میوه جات از سردخانه بالای صفر بزرگ با کولرگازی کم مصرف استفاده می گردد که به آن صنعتی نیز گفته می شود.

معمولا این سردخانه های بزرگ برای نگهداری مواد به مدت طولانی و زیاد کاربرد دارند و بسیار کارآمد می باشند. تفاوتهایی بین سردخانه بالای صفر و زیر صفر وجود دارند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم: دما: یکی از مهم ترین تفاوت بین بالای صفر و پایین صفر دما می باشد که معمولا در سردخانه های زیر صفر دما حدود 20 درجه پایین آورده می شود ولی در سردخانه های بالای صفر، دما معمولا به 8 درجه نیز می رسد.

درب: معمولا درب این دو سردخانه شبیه به هم می باشد و فقط در نبود هیتر در درب نوع بالای صفر تفاوت دارند.

سردخانه صنعتی

این کانکس ها برای استفاده بر روی برخی از کامیونتهای حمل مواد فاسد شدنی نیز استفاده می شود که برای انتقال به سایر شهرها می توان از آن استفاده کرد و از آلودگی و خراب شدن میوه بر اثر گرما و شرایط اقلیمی حین مسیر جلوگیری می کند.

این سردخانه صنعتی دارای ابعاد مختلف بوده و نمونه 40 فوت آن بسیار استاندارد بوده و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است معمولا در ساخت این سردخانه از آلومینیوم و استیل استفاده شده است که هم ضد زنگ بوده و هم استهلاک بسیار زیادی دارد که می توان از آن به عنوان یک محصول کم مصرف یاد کرد.

همچنین یخ نزد که ارزش غذایی آنها از دست برود باید به طور مداوم درجه آن بررسی شود و چنانچه محصولی دچار فساد شده بود.


 

بازدید: 111




Scroll to Top