• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429731
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۰۱:۰۴

راز موفقیت کسب وکار را در حوله پیدا کردم

راز موفقیت کسب وکار را در حوله پیدا کردم

بعد از کلی تحقیق و بررسی در مورد کسب و کار پولساز به کسب و کار در حوزه حوله رسیدم و متوجه شدم تنوع در حوله موجب موفقیت مالی خواهد شد در ادامه به نمونه حوله های که باعث ثروت سازی شده است اشاره شده است.

حوله

از مهم ترین وسیله بهداشت فردی، حوله حمام و دست صورت می باشد کارخانه حوله حمامی تولید پخش عرضه انواع منسوجات را بصورت عمده به نمایندگیهای فعال خود عرضه می کند حوله حمام یکی از وسایل روزمره زندگی افراد است که بعد از استحمام کمک می کند که رطوبت اضافی بدن را گرفته و آن را خشک نماید. مهم ترین مسئله در نگهداری از حوله توجه به بهداشت حوله می باشد.

بدین صورت که بعد از هر حمام بگذارید که به طور کامل حوله خشک شود تا از تکثیر قارچ و باکتری در آن جلوگیری نمایید حوله مرطوب اگر به خوبی خشک نشود منبع خوبی برای رشد انواع میکروب، قارچ و باکتری می باشد چرا که رطوبت عامل خوبی برای تولید مثل باکتریهاست همچنین توجه نمایید بعد از استحمام خود تمام ناحیه های مورد نظر که جایگاه خوبی برای رشد باکتری است نظیر کشاله ران، لای انگشتان پا، زیر بغل مرطوب باقی نماند و به خوبی با استفاده از حوله خشک شود.

حوله استخری

بیشترین کاربرد حوله های بیرجندی گرد، در آشپزخانه می باشد. حوله استخری گرد اغلب اندازه های کوچکی دارند و در رنگ های مختلف تولید و عرضه می شوند. اکثر خانم های ایرانی این محصول را کنار سینک ظرفشویی قرار می دهند و برای خشک کردن دست ها هنگام شستشو و آشپزی استفاده می کنند.

یک هنر اصیل، با قدمت و همچنین سنتی، حوله بافی در بیرجند است. در دیر باز زنان روستا های خراسان شمالی و بیرجند به پارچه بافی حوله بافی مشغول بودند و در گذشت زمان این امر به عنوان هنر بومی زنان این منطقه شناخته شد و شهرت کشوری پیدا کرد. از این رو افراد زیادی در اخذ و نقاط کشور تمایل به خرید این محصول با کیفیت از بیرجند دارند. حوله های بیرجندی نسبت به کیفیت، قیمت مناسبی دارند. خرید یک حوله با کیفیت باعث می شود سال ها از یک حوله بدون تغیر جنس یا حساسیت استفاده کنید. الیاف استفاده شده نقش بسیار مهمی در لطافت، جذب آب و ماندگاری حوله دارد.

حوله تبلیغاتی

یکی از انواع آب گیر ها می توان به حوله تبلیغاتی بیرجندی اشاره کرد که اکثر آن ها به صورت سنتی و دستباف می باشد که کیفیت و زیبایی فوق العاده ای دارد و در تبریز طرفداران بسیاری دارد. یک حوله ی خوب متناسب با نحوه ی نگهداری و میزان شستشو حدودا بین 4 تا 9 سال می تواند عمر کند که البته به دلیل رعایت بهداشت سالیانه تعویض می شود.

معمولا حوله با پنبه تولید می شود که باعث می شود طول عمر و نرمی بیشتری داشته باشد و همچنین می تواند به بهتری صورت رطوبت را جذب کند و بعد از هر شستشو نرم تر می شوند که از این حوله ها اکثرا در سونا و هتل ها استفاده می شود.

انواع دیگر حوله حمامی که دارای جذب بالایی می باشد نوع تولید شده از نخ های بدون تاب است که زودتر هم خشک می شوند البته لازم به ذکر است افرادی که حساسیت به پرز حوله دارند استفاده از این محصول برایشان مناسب نیست.

حوله ای که با تکنولوژی نخ های رینگ و نخ شانه شده تولید شده هیچ گونه ناخالصی و الیاف کوتاه ندارد و در هنگام مصرف لطافت خاصی خواهد داشت. حوله در انواع مختلفی اعم از بزرگسال، نوجوان و جوان، آشپزخانه، کودکانه، نوزاد و غیره تولید می شود.


 

بازدید: 224




Scroll to Top