• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 429751
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ۲۳:۴۴

جعبه جادویی که زندگی مرا دگرگون کرد!

با کار در حوزه تلویزیون موفق شدم تغییر شگرفی را در زندگی ام ایجاد نمایم. تغییری که موجب شد ثروت زیادی به سمتم سرازیر شود. به شما پیشنهاد می کنم حتما تا پایان مقاله همراه من باشید تا شما هم با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید. شما هم می توانید همانند من در مسیر ثروت قرار بگیرید و به موفقیت برسید.

تلویزیون

از گذشته تا به حال اگر بخواهیم برندهای تولید کننده تلویزیون را مورد بررسی قرار دهیم شرکت تولیدی پارس شرکتی فعال و موفق می باشد که تلویزیون قدیمی جیوه دار پارس گروندیک را در بازار عرضه می دارد و قیمت مشخص شده ای را برای آنها معرفی می کند.

تعیین قیمت محصولات بر اساس ویژگیهای آنها می باشد و از این موارد می توان به اندازه آنها اشاره کرد که بر اساس اینچ سنجیده می شود، در حالت کلی این تلویزیونها در نمونه های 14، 21، 29 اینچ هستند که به ترتیب گران و گران تر می شوند.

تصویر تلویزیونها نیز سیاه سفید است و باید گفت که کیفیت آن در قیمت تاثیر مستقیمی می گذارد و هر چه تصویر شاف تر و واضح تر باشد قیمت این لوازم بالاتر می رود، خریدار در بازار کشور ما تلویزیونهای پارس را می توانند در نمونه های دست اول و دست دوم خریداری کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-14T163400.674.jpg

تلویزیون پارس خزر

همه ما به نحوی برای تماشای فیلم، اخبار و سریال مورد علاقه، پیگیری برنامه های مختلف، ارائه محصولات و خدمات شغلی، گزارش کاری و غیره نیازمند به یک نمایشگر یا تلویزیون حرفه ای و با کیفیت همچون تلویزیون پارس خزر هستیم .

زندگی روزمره ما با حذف این وسیله الکترونیکی مختل می شود لذا اکنون می توان اهمیت یک تلویزیون خوب را بیشتر درک کرد.

در دهه های گذشته حضور تلویزیون و نمایشگر تنها در خانه ها مرسوم بود اما با پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن مشاغل و افزایش سطح کاربردی وسایل الکترونیکی امروزه شاهد استفاده از تلویزیون در اکثر دفاتر، اداره ها، مشاغل و حرفه های مختلف هستیم و در این بین تلویزیونهای پارس خزر حضور پر رنگی دارند.

همانطور که می دانید در دو دهه گذشته صنعت وسایل الکترونیک خصوصا تلویزیون در سطح جهان و همینطور در کشور ما پیشرفت چشمگیری داشته و پارس خزر جزء اولین برندهایی است که به شکل جسورانه ای در راستای تولید تلویزیونهای داخلی قدم برداشته و موفقیتهای بزرگی را کسب کرده است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-14T163722.685.jpg

تلویزیون ال جی

از جمله مهم ترین عواملی که در قیمت خرید تلویزیون ال جی تاثیر گذار است، شرکت سازنده تلویزیون است طبیعتاً است اگر این شرکت کره ای قصد داشته باشد که قیمت محصولات خود را بالا ببرد شما باید هزینه بیشتری برای تهیه آن بپردازید.

عوامل مختلفی می تواند منجر شود که این شرکت تصمیم بگیرد قیمت محصولات خود را بالا ببرد، از جمله این موارد می توان به تجهیزات به کار برده شده در محصول اشاره کرد.

در این تلویزیون و همچنین محصول تلویزیون ال جی مدل uh850v ۵۵ از تجهیزات و امکانات متنوعی استفاده شده است که در قیمت نهایی محصول دخیل هستند.

همچنین این محصول از کشور دیگری به ایران صادر می شود قطعاً هزینه حمل و نقل نیز در قیمت نهایی آن تاثیر گذار است قطعا هزینه حمل و نقل را افزایش دهند متقاضیان نیز باید مبلغ بیشتری برای تهیه آن بپردازند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-11-14T163833.113.jpg


 

بازدید: 369




Scroll to Top