• پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 429756
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۱۲

مراحلی که برای ثروتمند شدن پشت سر گذاشتم

به نظر من هیچ کسی یه شبه پولدار نمی شود حتما باید در مسیر درست تلاش کرد تا به نتیجه مطلوب رسید من هم پس پایان تحصیلاتم توانستم به تجارت در زمینه میوه های خشک بپردازم و موفق شوم.

پودر انار

می توان به جای صرف هزینه های سنگین جهت سفید نمودن دندانها از مخلوط پودر انار و مواد دیگر استفاده نمود و دندانهایی سفید و زیبا را تحویل گرفت.

پودر انار دارای کلسیم است از این رو زنانی که در سن یائسگی هستند می توانند با استفاده از انار یا پودر آن قدری از ناراحتیهای این سن را کم نمایند و تراکم استخوان بهتری داشته باشند.

پودر انار سبب کلاژن سازی در پوست می گردد و از ایجاد یکسری آسیبها به پوست جلوگیری می کند خصوصا پوست صورت که به طور مدام در معرض رادیکالهای آزاد محیط قرار می گیرد.

پوست انار توانایی این را دارد که سموم را از بدن دفع نماید و باعث پاکسازی شود و بدنی که از بسیاری از سموم عاری شده بانشاط تر و بهتر عمل می کند و در بحث یادگیری جلوتر خواهد بود.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (24).jpg

پودر انجیر

شرکت ما با داشتن یک رویه مهندسی توانسته است بهترین کیفیت پودر انجیر را با قیمتی بسیار مناسب ارائه دهد که دو مورد از این رویه ها را برای شما آورده ایم:

1. تهیه انجیرهای درجه یک و باکیفیت مستقیم از باغها، مهمترین مزیت رقابتی ما در مقابل سایرین، تامین مواد اولیه خود به طور مستقیم از باغهای انجیر می باشد، توانسته ایم با عقد قراردادهای عمده انجیرهایی باکیفیت و ارگانیک را بدون واسطه و با قیمت پایین تامین نماییم.

2. استفاده از روشهای به روز در فرآوری پودر انجیر دومین فاکتور و برگ برنده ما در این حوزه می باشد، استفاده از دستگاه های پیشرفته و روشهای مهندسی در فرآوری باعث شده که کمترین هدر رفت را داشته باشیم و این خود به منزله کنترل قیمت در مناسبترین حالت ممکن است.

این رویه ها و دیگر رویه های مهندسی در تامین پودر انجیر موجب شده است که یکی از باکیفیت ترین و خوش قیمت ترین پودر انجیر موجود در بازار متعلق به مجموعه ما باشد، بهتر است در رابطه با یک موضوع بسیار مهم با شما صادق باشیم، همیشه تهیه مواد اولیه ارزان نشان خوبی از یک تامین مناسب نیست، یک تامین مناسب شامل فاکتورهای زیادی است که مهمترین آنها کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (25).jpg

پودر آلبالو

پودر آلبالو حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان بوده که سرعت رشد سلول های سرطانی را کاهش داده و به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک خوبی می کند.

مصرف پودر آلبالو فعالیت آنزیم سیکلو اکسیژ ناز را محدود نموده و نقش مهمی در کاهش فرآینده التهاب و احساس درد داشته و به عنوان استامینوفن طبیعی شناخته شده است.

اگر از بی خوابی رنج می برید یک ساعت قبل از خواب یک مشت آلبالو خشک مصرف کنید زیرا دارای مقادیر زیادی ملاتونین بوده که ملاتونین یک آنتی اکسیدان قوی است که در غده پینه آل مغز تولید شده و باعث تنظیم الگوی خواب می شود.

آلبالو خشک دارای مقادیر زیادی کربوهیدرات ها است که باعث کاهش اشتها و جلوگیری از پر خوری شده و کمک خوبی به چربی سوزی بدن و کاهش وزن می کند.

پودر آلبالو دارای مقادیر زیادی فلاونوئید، کارتنوئید و ویتامین سی و آ بوده با سلول های سرطانی مبارزه نموده و همچنین با افزایش رادیکال های آزاد از تولید سلول های سرطان زا پیشگیری می کند.

C:\Users\alborz\Desktop\Downloads\image.psd (26).jpg


 

بازدید: 122




Scroll to Top