• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429762
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۰۰:۲۰

با کار آفرینی کولیس رهبر صنف خودتان شوید

با یک تلاش ساده و پشتکار در بازه زمانی کم می توانید کسب وکار خودتان را راه اندازی و رهبر صد ها نیرو شوید فقط کافیست اطلاعاتتان را درحوزه کولیس زیاده کرده و کسب وکارتان را شروع کنید در این مقاله به توضی کامل از کولیس و انواع آن پرداخه شده است.

کولیس پایه دار

امروزه برای اندازه گیری دقیق از کولیس پایه دار رونیکس پایه دار پزشکی مدل چوبی استفاده زیاد خواهد شد.

برای داشتن یک اندازه مناسب می‌توانید از موارد زیاد مورد استفاده قرار بگیرید تا اینکه موجب شود تا به مشکل بر نخورید.

در ضمن باید خاطر نشان کرد تا اینکه برای جا گذاری محصول در محل بهترین گزینه کولیس خواهد بود که دارای انواع مختلف می‌باشد. دسته بندی در این محصول باعث شده است تا اینکه مردم در کارهای مختلف از این محصول مورد استفاده قرار بدهند.

باید توجه داشته باشید که در زمان خرید حتما به کیفیت و جنس این محصول توجه کامل داشته باشید تا در زمان استفاده دچار مشکل نشوید. این محصول بخاطر کاربرد بالایی که دارد در بعضی موارد از فولاد ساخته خواهد شد تا اینکه با مرور زمان دچار خرابی نشود.

همچنین بعضی از کولیسها شامل دسته های متفاوت خواهند بود که هر کدام از آن دارای خاصیتهای مختلف را دارا می‌باشند. بنابراین قبل از اقدام به خرید با کسب اطلاعات کافی نسبت به نیاز خود اقدام کنید.

.

کولیس دیجیتال

باید گفت کولیس دیجیتال دست دوم ارزان و بسیار ساده بوده و دارای قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف مختلفی نیز می باشد کولیس در واقع ابزاری است که از آن برای اندازه گیری قطر و طول بسیاری از وسایل ظریف استفاده می شود در واقع این ابزار فاصله ی دو طرف قطعات را با استفاده از شاخکهای خود اندازه گیری می کند. این ابزار در بسیاری از حرفه های مهندسی، پزشکی و سایر صنایع کاربرد زیادی دارد این وسیله با دقتی بسیار بالا ابعادی بسیار ظریف و ریز را هم اندازه گیری می کند.

امروزه در بسیاری از مشاغل کاربرد و مصارف کولیس دیجیتال بسیار زیاد بوده و می تواند سرعت عملکرد و کیفیت کار را به خوبی بالا ببرد نوع دیگری از کولیس فنردار و کولیس دیجیتال اینسایز موجود است که حالت پرگاری داشته و قابلیت اندازه گیری 7 تا 30 سانت را دارا می باشد جالب است بدانید دقت اندازه گیری کولیسها معمولا بین 1 صدم تا 2 صدم میلی متر است.

.

کولیس ساعتی

شاید برای شما سوال باشد که مشخصات کولیس ساعتی ال جی چیست؟ کولیس ساعتی ال جی از قدیمی ترین و اولین کولیسهای چینی محسوب می شود که به بازار کشور ما وارد شده است در واقع نام این کولیس از برند گوانگ لو یا همان جی ال برگرفته شده است که به اشتباه آن را ال جی می نامند.

قیمت این کولیس در برند ال جی بسیار مقرون به صرفه می باشد که این کولیس به طور انحصاری توسط بازرگانی زواره ای وارد شده است.

برندهای QLR در زمینه میکرومتر و TG انواع مته و BERTON انواع کولیس و دستگاه مته از دیگر محصولات وارد شده به ایران می باشند. همه ی مصرف کنندگان ابزار تراشکاری حداقل یکبار محصولات این شرکت را مورد استفاده قرار دادند زیرا این شرکت یکی از قدیمی ترین برندها در بازار ابزار تراشکاری محسوب می شود.

.


 

بازدید: 247




Scroll to Top