• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429780
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۳

روش های فوق العاده ای که من را ثروتمند کرد

اگر در کسب و کار خود همیشه دنبال روش هایی باشید که به روز هستند و متناسب با محصول شما باشد می توانید در آن حوزه هم به ثروت زیادی برسید هم معروف ترین فرد در آن حوزه کاری شوید پس همیشه به دنبال ایده جدید باشید در ادامه با انواع روفرشی که من را به ثروت زیادی رساندند آشنا شوید.

روفرشی 12 متری

همان طور که گفته شد برای خرید روفرشی 12 متری جدید طرح فرش باید به نکاتی توجه کرد تا زمانی که دارید از محصول استفاده می کنید از انتخاب خود راضی باشید.

در ابتدا باید به این موضوع دقت شود که روفرشی که خریداری می کنید باید با اندازه و ابعاد فرش شما همخوانی داشته باشد یعنی زمانی که شما به دنبال روفرشی برای فرشی هستید که اندازه آن 12 متر است حتماً باید روفرشی خریداری کنید که سایز آن مطابق با فرش یعنی 12 متر باشد.

نکته دیگری که در خرید روفرشی برای افرادی که خاص پسند هستند و دوست دارند تا یک روفرشی زیبا محیط خانه آنها را زیبا کند توجه می کنند جنس آن روفرشی است.

روفرشی در جنسهای متفاوتی وجود دارد و عرضه می شود و این عامل یعنی جنس روفرشی یکی از تأثیرگذارترین عوامل بر روی قیمت روفرشی است.

یکی از مودادی که از آن برای ساخت روفرشی استفاده می کنند پلی استر است، این روفرشی یکی از بادوام ترین و پر فروشترین روفرشیهای ساخته و تولید شده می باشد، این روفرشیها همان طور که از اسم آنها مشخص است از رشته های پلی استر یا هر نوع بافت مصنوعی دیگری ساخته شده اند

روفرشی بافتنی

اگر شما مایل به خرید روفرشی بافتنی مدرن طرح فرش با جنس پلی استر هستید دقت کنید که هیچ وقت بر روی این نوع روفرشی الکل ریخته نشود و یا در شستشوی این نوع روفرشیها از موادی که دارای الکل هستند استفاده نکنید چون باعث نابودی و از بین رفتن رنگ این نوع روفرشی می شود.

موارد دیگری که در خرید روفرشی طرح فرش با جنس پلی استر باید دقت کنیم این است که این نوع روفرشی از پلاستیک ساخته شده است بنابراین روفرشی با جنس پلی استر در برابر حرارت و گرما مقاومت پایینی دارد و نباید در معرض چنین عواملی قرار بگیرد و باید در نظر داشت که این نوع روفرشیها عمر زیادی ندارند، البته نکته قابل توجهی که همه افراد را ترغیب به خریدن این نوع روفرشی می کند قیمت بسیار پایین این نوع روفرشی می باشد یعنی چون این روفرشیها از جنس نخهای مصنوعی هستند بنابراین در مقابل جنسهای دیگر روفرشی دارای قیمت مناسب تری نیز هستند.

روفرشی پاییزان

نوع دیگری از روفرشیها که طرفدار بسیار زیادی نیز دارد روفرشی پاییزان با جنس ابریشم است، از عواملی که انسان را ترغیب به خرید این نوع روفرشی می کند می توان به نازک و سبک بودن این روفرشیها اشاره کرد که البته این سبکی باعث شده است تا روفرشی روی فرش سر بخورد اما دلیلی که باعث استفاده زیاد از این نوع روفرشی شده است شباهت بسیار زیاد این روفررشی به فرش واقعی ابریشم می باشد.

روفرشی شانل است این نوع روفرشی را معمولا از جنس الیاف پنبه می سازند و در ساخت این نوع روفرشی از روش خاصی استفاده می شود تا روفرشی کیفیت و دوام بالایی داشته باشد و همین عامل باعث شده است تا این روفرشی نسبت به دیگر روفرشیها گرانتر باشد.

از ویژگیهای دیگر روفرشی شانل می توان به شباهت زیاد این روفرشی به فرش نام برد و دلیل اصلی این اتفاق به کار بردن پنبه در بافت این نوع روفرشی است، همچنین این عامل یعنی وجود پنبه در تار و پود روفرشی باعث شده است تا قدرت جذب مایعات در آن بالاتر از دیگر روفرشیها باشد.

.


 

بازدید: 118




Scroll to Top