• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429781
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۰۴

در مسیر پولدار شدن دویدم

شغلم تعمیر تردمیل در باشگاه‌ها بود. یک روز در یکی از باشگاه‌های شهر مردی را دیدم که پولدار به نظر می‌آمد. از نوجوانی عادت کرده بودم با افراد موفق صحبت کنم و از مسیری که رفته ‌اند آگاه شوم. بیشتر آن‌ها حرف‌های کلیشه ای میزدند که به کارم نمی‌آمد. به دنبال یک راهکار عملی بودم. جلوتر رفتم و با او صحبت کردم. از مسیر خود برایم گفت و من با دنیای پرسودی به نام تجارت آشنا شدم و فهمیدم بر خلاف تصور عامه بدون هیچ سرمایه‌ای می توان تجارت را آغاز کرد.

تردمیل

تردمیل Treadmill دستگاهی است که برای انجام پیاده‌روی و دو به صورت ثابت استفاده می‌شود. این وسیله دارای یک موتور است که باعث چرخش یک تسمه می‌شود و شما با قرارگیری روی تسمه شروع به راه رفتن یا دویدن می‌کنید. تردمیل‌ها با موتورهایی با قدرت مختلف تولید می‌شوند که باعث می‌شود میزان وزن قابل تحمل برای آن‌ها و همچنین سرعت چرخش آن‌ها متفاوت باشد. سرعت چرخش تسمه در این دستگاه‌ها قابل تنظیم است و برخی از آن‌ها قابلیت‌های دیگری مانند تنظیم شیب نیز دارند. تردمیل‌ها مزایای زیادی دارند که یکی از آن‌ها دسترسی آسان و امکان استفاده از آن در ساعات مختلف شبانه‌روز است که باعث می‌شود برای انجام پیاده‌روی نیاز به خروج از منزل و صرف زمان بیشتر نباشد.

تردمیل پیشرفته

تردمیل پیشرفته به شدت چربی سوز بوده و شما می توانید به وسیله آن برنامه ورزشی روزانه خودتان را به صورت دقیق برنامه ریزی کنید البته استفاده از تردمیل همانطور که گفته شد مزایای بیشتری نیز دارد که از جمله آنها می‌توان به پرورش و شکل دادن به عضلات ماهیچه‌ های بدن اشاره نمود شما به وسیله این دستگاه ورزشی می توانید ماهیچه های قوی داشته باشید و به شکل گیری آن کمک نمایید

تردمیل خانگیآا

تردمیل خانگی بهترین انتخاب برای افرادی است که مشغله کاری بسیار زیادی دارند و معمولا زمان کافی برای رفتن به باشگاه و ورزش کردن را ندارند. تردمیل خانگی با قابلیت های زیاد و ویژگی های خاص برای رفع این مشکل به بازار عرضه شده است و تردمیل خانگی طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است.

وجود تردمیل خانگی در هر خانه ضروری است تا شما بتوانید با هر شرایط آب و هوایی، آلودگی هوا در خانه و در کنار خانواده و ضمن نظارت بر فرزندان، با استفاده از تردمیل خانگی ورزش روزانه را انجام دهید و با خرید تردمیل خانگی سریعتر به اهداف دلخواه تان دست پیدا کنید. با کمک تردمیل خانگی می توانید عضلات و بافت ها را تقویت کرده و از مفاصل و رباط ها پشتیبانی کنید.


 

بازدید: 140




Scroll to Top