• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429790
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۵۸

پودرهایی که فقر را از زندگیم زودودند

فقر از جمله مسائلی است که با وجود آن زندگی سخت و ناگوار می شود، من که از این روند خسته و نالان شده بودم یکی از روزهایی که در پی کاری با درآمد بالا می گشتم با شخصی آشنا شدم که در زمینه مواد شوینده تجارت می کرد و مرا تشویق به این کار کرد و من هم با کمال میل پذیرفتم و حالا چندین سال است که آن ماجرا می گذرد و من در این زمینه فرد مطرحی شده ام.

پودر شوینده

چگونه مواد شوینده درجه یک خریداری کنیم؟ قیمت پودر شوینده چقدر است؟

اینها سوالاتی است که ممکن است برای بسیاری از افراد به وجود بیاید. برای پاسخگویی به این سوال شما باید موارد متعددی را مد نظر قرار بدهید. به همین خاطر است که شناخت کامل مواد شوینده درجه یک می تواند، در این زمینه به شما کمک کند روش های متفاوتی برای خرید پودرهای شوینده در بازار وجود دارد که اکثر شرکت ها این زمینه را برای همه خریداران این محصول به وجود آوردند.

احداث مراکز متعدد در سراسر کشور و فروشگاههای آنلاین می تواند بهترین روش خرید برای این محصول باشد. با خرید از مراکز اصلی و فروشگاه‌های معتبر شما به راحتی می‌توانید تنوع بی شماری از محصولات شوینده را در این مراکز دیده و محصول مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

این محصولات دارای درجه بندی و قیمت های متفاوتی است. شناخت کامل انواع شوینده، داشتن اطلاعات از مواد تشکیل دهنده آن و همچنین نام انتخاب نوع بسته بندی و مد نظر قرار دادن قیمت این محصول راه انتخاب یک محصول با کیفیت و مرغوب را برای شما هموار می‌کند موارد بالا را حتماً مدنظر قرار دهید.

.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (46).jpg

پودر صابون

امروزه خرید و فروش پودر صابون صنعتی بسیار پررونق می باشد و متقاضیان متعددی برای تهیه ی آن اقدام می نمایند زیرا کیفیت و قیمت پودر صابون برایشان از اهمیت بالایی برخوردار است و به آن دقت می نمایند تا بهترین نوع محصول را تهیه نمایند.

لازم به ذکر است که تقریبا هر پودر شوینده حاوی مواد اصلی است که لکه ها را از روی پارچه ها پاک می کنند، نرم کننده های آب که عملکرد پودر را در آب کم بهبود می بخشد، و یک پرکننده که لباسهای حجیم را به خوبی پوشش می دهد.

همچنین بافت این پودرها حاوی مواد اضافی مانند سفیدکننده و آنزیمها هستند تا قابلیتهای ضد لک و روشن کننده رنگ را در لباس افزایش دهند و علاوه بر این، حاوی عطرهایی هستند که می توانند اقلام شسته شده را با بوی خاصی القا کنند و از مزیت مهم این محصول محسوب می گردد.

آنزیمهایی که در این پودر بکار رفته می شود برای از بین بردن لکه ها استفاده می شوند، نسبت به پاک کننده های شیمیایی دیگر فوق العاده هستند، در نتیجه شما می توانید از این پودر برای شستن لباسهایتان استفاده نمایید و از کاربردهای بیشمار آن لذت ببرید.

.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (45).jpg

پودر رختشویی

پودر رختشویی تولید ایران به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب، برای صادرات به عراق گزینه بسیار مناسبی می باشد. به طوری که بسیاری از تاجران عراق تمایل دارند محصولات ایران جایگزین شوینده کشورهایی همچون ترکیه و امارات بوده و از ایران خرید نمایند، چون علاوه بر مسافت قیمت پودر رختشویی برایشان به صرفه تر است.

پودر رختشویی از مهمترین اقلام تجاری است که به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر می گردد. خریداران می توانند سفارش صادراتی خود را با آنالیز مد نظر اعلام نمایند تا با توجه به همان کیفیت تولید و بسته بندی گردد.

این از جمله مواردی است که قدرت تولید و بسته بندی ایران را در منطقه مشخص می نماید. ژیکوتک و نگین دو برند شناخته شده در زمینه پودر لباسشویی صنعتی بوده که علاوه بر آن پودر دستی و پودر ماشینی نیز تولید می کنند. پودر ماشینی و دستی ژیکوتک با داشتن استاندارد و مجوز بهداشت توانسته علاوه بر بازار داخل، مجوزهای صادراتی رانیز کسب نماید.

C:\Users\ASUS\Downloads\logo (17).jpg

.

.


 

بازدید: 108




Scroll to Top