• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429805
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۰۳

با استفاده از راهکارهای افراد موفق ثروتمند شوید

شما هم می توانید با استفاده از راهکارهای افراد موفق و به کارگیری آنها در زندگی و با فعالیت در حوزه ایزوگام به راحتی ثروتمند شوید و از زندگی لذت ببرید و برای همیشه در آسایش زندگی کنید.

ایزوگام بدون فویل

نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که میزان متریال و مواد اولیه که برای تولید این محصولات به کار گرفته می شود می تواند در تعیین قیمت ایزوگام بدون فویل بسیار دخیل باشد.

ایزوگام بدون فویل همان طور که از اسمش پیداست بدون فویل آلومینیومی به تولید می رسد و تنها در آخرین مرحله تولید، پودری به نام تالک و یا لایه ای نایلون را به قسمت رویی آن اضافه می کنند.

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که افراد در هنگام مراجعه به مراکز فروش و رو به رو شدن با ایزوگام های فویل دار و بدون فویل می پرسند، تفاوت میان این دو محصول است.

ایزوگام پشت بام آپارتمان

جالب است بدانید بسته بندی در محصولات می تواند در مشخص کردن قیمت ایزوگام پشت بام آپارتمان بسیار تاثیر گذار باشد به طوری که هر چه مرغوب تر باشد می تواند از قیمت بیشتری برخوردار باشد.

داشتن کیفیت از مهم ترین ویژگیهای یک ایزوگام ایده آل است که معیارهای خاصی برای تعیین آن وجود دارد.

از جمله این معیارها خاصیت انعطاف پذیری و نرمی مناسب، استحکام و مقاومت بالا، یکنواختی ضخامت در تمام قسمتهای ایزوگام و عدم وجود بریدگی یا سوراخ روی رول یا لبه های آن است.

نصب صحیح ایزوگام با کیفیت سالها دوام و ماندگاری دارد و اگرچه شاید قیمت اولیه بالاتری نسبت به ایزوگامهای نا مرغوب داشته باشد، اما در دراز مدت یک سرمایه گذاری خوب به حساب می آید.

ایزوگام بام گستر

برخی از محصولات هر چه از وزن بیشتری برخوردار باشد مسلما باعث می شود قیمت ایزوگام بام گستر هم بسیار بالا تر رود.

ورقه های فویل که از جنس آلومینیوم بوده و برای حفظ ایزوگام بام گستر در روزهای گرم سال بسیار مناسب می باشد، این پوشش با دارا بودن ویژگی انعکاس نور مانع از نفوذ گرما به داخل لایه ها و تخریب و شل شدن قیر می شود.

از دیگر مواد مورد استفاده در این محصول پودر تالک، تیشو نخ دار و پوشال می باشد که همگی در کنار یکدیگر با هدف عایق بندی بهتر قرار گرفته اند.

جالب است بدانید تا چهل سال گذشته که این محصول تولید و مورد استفاده قرار نگرفته بود، افراد برای پوشش سقف خانه ها و جلوگیری از نفوذ آب و خرابی از آسفالت و قیر گونی استفاده می کردند.

.

.


 

بازدید: 229




Scroll to Top