آدرس  تعبير خواب جامع > حرف س >

سپر

 

اگر كسي بيند سپر در دست داشت با سلاح ديگر، دليل كه كسي او را پاسبان و پناه باشد از آفتهائي كه به وي خواهد رسيد. اگر بيند كه جز سپر هيچ سلاح ديگر نداشت. دليل بود كه او مردي بافرهنگ باشد كه دوستان و برادران رااز آفاتِ كارهاي مكروه نگاهدارد به قدر بزرگي سپر.

 

ابراهيم كرماني گويد:

اگر بيند بر گردن سپر دارد، دليل كه او قوت و ايمني بود از دشمن. اگر بيند كه سپر او بر زمين نهاده است، دليل كه او را با مردي فاضل صحبت افتد او را خير و منفعت رسد. اگر بيند كه سپر او ريسمان است، دليل كه او رااز جماعتي منفعت رسد.

 

حضرت امام جعفر صادق فرمايد:

ديدن سپر در خواب بر پنج وجه است.

اول: برادر.

دوم: يارودوست.

سوم: قوت ونيرومندي.

چهارم: ايمني.

پنجم: پشت و پناه به قدر بزرگي سپر.

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد:

داشتن سپر در خواب خوب است و نشاني است از ايمني و فراغت و آسودگي خيال و نبودن دغدغه و تشويش. به هر حالتي که در خواب سپر داشته باشيد خوب است مگر آن که شکسته يا سوراخ و يا معوج باشد. در دست داشتن سپر امنيت خاطر و دور بودن از حوادث و بلا و گزندهاي جسمي و مالي تعبير مي شود. اگر در خواب ببينيد سپري معوج يا شکسته در دست داريد و به وجود آن نيازمند هستيد و احتمال حمله دشمن وجود داشته باشد خوب نيست و نشان آن است که آسيب پذيري داريد و به وقت احتياج حمايت و کمک نمي شنويد. چنانچه در خواب ببينيد که کسي به شما حمله کرده و شما چيزي را سپر قرار داديد خوب است و خواب شما مي گويد از حادثه اي مصون مي مانيد. معبران سپر را برادر تعبير کرده اند. در اين صورت اگر کسي به شما سپر داد يا سپري تهيه کرديد نشان آن است که از جانب برادر خود حمايت مي شويد و محبت مي بينيد.

www.aradpardaz.com