آدرس  تعبير خواب جامع > حرف آ >

آشتي

 

محمدبن سيرين گويد:

اگر بيند كه با كسي آشتي كرد، دليل كه عمرش دراز گردد و اگر بيند كه در آشتي، كسي را به فساد دين خواند، دليل كه وي را به صلاح و خير راه دين خواند. اگر بيند ه درخشم كسي را به صلاح دين مي خواند، دليل كه وي را به فساد و راه شَرّ خواند.

 

حضرت امام جعفر صادق فرمايد:

آشتي در خواب، دليل كند بر سه وجه است.

اول: بر درازي عمر،

دوم: بر قوت و نيرومندى

سوم: بر سيرت و اعتقاد پسنديده.

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد :

ابن سيرين آشتي را در خواب طول عمر تعبير کرده است. آشتي کردن همچنان که دربيداري خوب است در خواب نيز صورتي نيکو مي تواند داشته باشد اما اگر با کسي آشتي کرديد که در بيداري با او قهر هستيد نشان آن است که بد او را مي خواهيد و کينه اي از او به دل داريد ولي اگر در خواب با کسي آشتي کرديد که در بيداري قهر نبوده ايد خوب است و اين را مي گويد که خير و صلاح در پيش داريد و مي توانيد براي يکديگر مفيد و موثر واقع شويد . اگر در خواب با کسي که اصلا او را نمي شناسيد آشتي کرديد نشان آن است که کسي به شما نيکي مي کند . امام جعفر صادق عليه السلام نيز آشتي کردن در خواب را درازي عمر مي دانسته اند.

 

ليلا برايت مى‏گويد:

آشتى كردن با كسى به معنى اين است كه شما رقيبى بسيار سختگير و غيرقابل بخشش در سر راه خود داريد. اگر زنى چنين خوابى ببيند، علامت آن است كه در زندگى و آينده‏ى خود، كارى او را بسيار نااميد خواهد كرد. اگر تاجرى چنين خوابى را ببيند، علامت آن است كه اجناس او به قيمت بسيار بالاترى به فروش مى‏روند.

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

1ـ خواب آشتي كردن نشانة محيطي صميمي و گفتگوهاي دوستانه است.

اگر تاجري چنين خوابي ببيند ، نشانة آن است كه اجناس او بهاي بيشتر پيدا خواهد كرد و اگر جوانان خواب آشتي ببينند ، نشانة وصال و نزديكي است.

2ـ اگر خواب ببينيد كسي بي توجه به خودخواهي شما طرح آشتي مي ريزد ، نشانة آن است كه در اثر بي توجهي به وظايف خود نزد دوستان شرمنده و سرافكنده ايد.

3ـ اگر زني چنين خوابي ببيند ، دلالت بر آن دارد كه در آينده از امري نوميد خواهد شد.

 

www.aradpardaz.com