آدرس  تعبير خواب جامع > حرف ن >

نامه

 

محمدبن سيرين گويد:

اگر به خواب بيندكه نامه سر به مهر داشت، دليل است سخني پوشيده بشنود. اگر نامه را گشاده بيند، دليل كه سخني فاش شنود.

 

ابراهيم كرماني گويد:

اگر در خواب بيند نامه سر به مهر داشت، دليل است خبرى به وى رسد. اگر بيند كه نامه را بگشاد، دليل است بى‏غم شود. اگر بيند مهر از نامه برداشت و بخواند، دليل عز و جاه است وقتى كه بيننده‏ى خواب امى بود و نيز گويند كه آخر عمر او بود. قوله تعالى: «اقرء كتابك كفى بنفسك اليوم عليك حسيبا». (بنى‏اسرائيل، 14).

 

جابر مغربي گويد:

اگر درخواب بيند كه پادشاه نامه به وي داد و در آن سخنان خوش نوشته است، دليل راحت و خرمي است. اگر سخنان ناخوش بود، دليل ترس و بيم بود. اگر بيند شيخي يا زاهدي نامه به وي داد، دليل كه آن زاهد يا شيخ او را پندي دهد.

 

حضرت امام جعفر صادق فرمايد:

اگر درنامه سخنِِ خير نوشته بود. دليل است حاجتش روا شود. اگر در آن سخن شر نوشته بود، دليل است كارش برنيايد.

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد:

نامه به هر حال حامل پيغام و خبر و سلام است چه در بيداري و چه در خواب ولي در خواب واکنش شما که بيننده خواب هستيد نسبت به دريافت آن و مطالبي که در نامه نوشته شده تعبير را متفاوت مي کند. اگر در خواب نامه اي دريافت داشتيد و از دريافت آن مسرور و خوشحال شديد در روزهاي آينده يک شادي براي شما مي رسد و به موفقيت مي رسيد يا به ديدار دوستي عزيز توفيق مي يابيد يا بالاخره مهماني دوست داشتني و گرامي برايتان مي رسد. چنان چه در خواب ببينيد نامه اي به دوستان مي نويسيد اميدي در شما ايجاد مي شود و حالت انتظار در شما پيدا خواهد شد. اگر ديديد نامه اي اداري مي نويسيد و از نوشتن آن خوشحال هستيد، گره اي از کارهايتان باز مي شود و چنان چه نژند باشيد مشکلي برايتان پيش مي آيد.

 

لوک اويتنهاو مي گويد :

نامه

دريافت کردن : ثروتهايي که در آينده خواهيد داشت

خواندن نامه : ازدواج

نوشتن نامه : خبرهاي جالب

يافتن نامه : کارهاي اداري برايتان پيش خواهد آمد

گم کردن نامه : اخبار بد

سوزاندن نامه : سبکسري

بازکردن نامه : مراقب دزدها باشيد

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

اگر در خواب نامه اي سفارشي دريافت كنيد ، علامت آن است كه اختلاف بر سر مسايل مادي ، دوستي هاي ديرپا را از هم مي گسلد .

اگر دختري خواب ببيند نامه اي سفارشي دريافت مي كند ، علامت آن است كه به او پيشنهاد مي شود در مقابل گرفتن درآمد كافي ، تن به كارهايي ناپسند و غير اخلاقي بدهد .

اگر خواب ببينيد نامه اي بي نام و نشان دريافت كرده ايد ، نشانة آن است كه از جايي نامعلوم به شما آسيب مي رسد .

اگر خواب ببينيد نامه اي مي نويسيد ، علامت آن است كه به كسي حسادت مي ورزيد كه برتري او را نسبت به خود قبول داريد .

اگر خواب ببينيد نامه اي كه به دستتان رسيده حكايت از اخباري نامطلوب دارد ، علامت آن است كه به بيماري دچار خواهيد شد . اما اگر نامه از اخباري نويدبخش حكايت كند ، علامت آن است كه به خاطر نعمات و رفاهي كه در زندگيتان وجود دارد كه بايد سپاسگذار باشيد . اگر نامه اي عاشقانه بر كاغذي سبز يا رنگارنگ به دستتان برسد ، نشانة آن است كه نوميدي بر شما چيره مي شود ، نامه با جوهر آبي نوشته شده باشد نشانةآيندةدرخشان است .

اگر خواب ببينيد نامه اي به جوهر قرمز نوشته شده است ، علامت آن است كه به فردي سوء ظن مي يابيد و از او دلسرد مي شويد . اما فرد مورد نظر با حركتي عاقلانه سوء ظن شما را نسبت به خود از بين مي برد .

اگر دختري خواب ببيند از نامزد خود نامه اي دريافت مي كند و نامه اي را بر قلب خود مي نهد ، علامت آن است كه رقيبي او را بسيار نگران مي سازد . پاداش صداقت و راستگويي اغلب اوقات حسد و تنگ نظري است !

اگر خواب ببينيد قادر به خواندن نامه اي كه به دستتان رسيده نيستيد ، نشانة آن است كه در محيط كار يا اجتماع چيزي را از دست مي دهيد .

اگر خواب ببينيد كسي نمي گذارد نامه اي به دستتان برسد ، علامت آن است كه دشمنان مي كوشند شما را بد نام سازند

اگر خواب ببينيد سعي مي كنيد نامه اي را از چشم همسر خود مخفي نگاه داريد ، علامت آن است كه به انجام كارهايي بي ارزش علاقمند خواهيد شد .

ديدن نامه اي با حاشية سياه در خواب ، دلالت بر مرگ يكي از نزديكان دارد .

اگر خواب ببينيد نامه اي دريافت كنيد كه بر كاغذ سياه با جوهر سفيد نوشته شده است ، نشانة آن است كه مورد هجوم يأس و نوميدي قرار خواهيد گرفت .

ديدن نامة پاره شده در خواب ، نشانة آن است كه با اشتباهاتي به شهرت خود آسيب مي زنيد .

دريافت نامه اي دست نوشته در خواب ، نشانة آن است كه نسبت به دوستان خود حساسيت به خرج مي دهيد .

اگر خواب از دوستي نامه اي دريافت كرده ايد ، علامت آن است كه دوست مورد نظر را خواهيد ديد يا نامه اي از او دريافت خواهيد كرد .

اگر در خواب مشاهده كنيد كه نامه‏اى به دستتان مى‏رسد، بيانگر آن است كه خبرى به گوشتان مى‏رسد.

اگر در خواب نامه‏اى بى‏نام و نشان دريافت كنيد، به اين معنا است كه شخصى قصد آزار شما را دارد. نامه نوشتن در خواب، بيانگر انجام كار اشتباه است.

 

ليلا برايت مى‏گويد:

خواندن نامه‏ى عاشقانه در خواب، علامت شنيدن اخبار بد است. خواندن نامه‏ى غم‏انگيز در خواب، نشانه‏ى اتفاقات ناگوار است.

اگر خواب ببينيد كه مشغول نوشتن نامه‏ى عاشقانه هستيد، به اين معنا است كه دلبسته‏ى شخصى خواهيد شد.

www.aradpardaz.com