آدرس  تعبير خواب جامع > حرف ب >

بازي

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد:

بازي در اينجا جست و خيز و بازي است آن طور که کودکان بازي مي کنند و به دنبال يکديگر مي دوند. با مهره بازي کردن و انواع سرگرمي هاي ديگر از اين قبيل مورد نظر نيست فقط جست و خيزهاي شادمانه، مثل گرگم به هوا، اکردوکر،قايم موشک و غيره. اين نوع بازي ها در خواب کسالت و اندوه است. اگر در خواب ديديد که بازي مي کنيد و مي دويد و مي خنديد کسالتي و غمي براي شما پيش مي آيد. چنانچه مشاهده کرديد که در خواب با کودکان بازي مي کنيد و آنها شما را مانند خودشان پذيرفته اند در آينده نزديک عملي انجام مي دهيد که مردم شما را تخطئه مي نمايند و سرزنش مي کنند و شما از کرده خويش نادم و شرمگين خواهيد شد. اگر ببيند که بچه ها بازي مي کنند و شما به تماشا ايستاده ايد در محيط خانواده شما بحث هاي ناخوشايند پيش مي آيد. اگر خانم و کدبانوي خانه ببيند که بازي مي کند با شوهرش و اقوام منتسب به شوهرش اختلاف خواهد يافت که بزرگي و کوچکي آن به اندازه هياهويي است که در نتيجه بازي به وجود آمده بود. اگر در خواب ببيند که صداي بازي کودکان را مي شنويد خبري غمناک دريافت مي کنيد و احتمالاَ مردم درباره شما بد خواهند گفت.

 

اكثر افراد در خواب‌ بازي‌هاي‌ مختلفي‌ رامشاهده‌ مي‌كنند. برخي‌ از اين‌ خوابها ساده‌ و صرفابرگرفته‌ از زندگي‌ روزمره‌ ما هستند، مثل‌ بسكتبال‌.ديگر بازي‌ها در خواب‌ عجيب‌ و غريب‌، باور نكردني‌،حيرت‌ آور و كاملا واهي‌ و نامعقول‌ و حتي‌ برخي‌ ازآنها آزارگرانه‌ هستند. براي‌ تعبير هر چه‌ بهتر اين‌گونه‌ خوابها لازم‌ است‌ كه‌ حال‌ و هواي‌ عميق‌ وواكنش‌هاي‌ احساسي‌ تان‌ را در آن‌ها بررسي‌ نماييد.ممكن‌ است‌ در خوابتان‌ براي‌ تفريح‌ مشغول‌ بازي‌باشيد، كه‌ گاه‌ و بيگاه‌ رخ‌ مي‌دهد. ولي‌ ديگرخوابهاي‌ «بازي‌ كردن‌« مي‌توانند نشان‌ دهنده‌ چالش‌هايي‌ در زندگي‌ تان‌، ماهيت‌ رقابت‌ طلبانه‌ و بلندپروازانه‌ يا ساده‌ لوحي‌، ناپختگي‌، خامي‌ و بچگي‌شما باشند. اين‌ خوابها مي‌توانند برملا كننده‌ اهداف‌و نيات‌ شما براي‌ كسب‌ موفقيت‌ يا شيوه‌اي‌ آسان‌ وراحت‌ براي‌ خارج‌ ساختن‌ نيرو و انرژي‌ بالاي‌ شماباشند. هم‌ چنين‌ مشاهده‌ بازي‌ در خواب‌ مي‌تواندنمايانگر «بازي‌ زندگي‌« باشد. اگر در خوابتان‌ مشغول‌بازي‌ عجيبي‌ با افراد آشنا بوديد، لازم‌ است‌ كه‌ به‌دقت‌ رفتار، كنش‌ و تأثير متقابل‌ خودتان‌ را با آنها ونقشي‌ را كه‌ هر يك‌ در خوابتان‌ بازي‌ مي‌كنند،بررسي‌ كنيد.

 

 

 

ليلا برايت مى‏گويد:

ديدن هر نوع بازى در خواب، به اين معنا است كه با انجام كارهاى نادرست نمى‏توانيد به هدف خود دست يابيد. توپ بازى در خواب، به اين معنا است كه كارى انجام مى‏دهيد كه مورد تمسخر ديگران قرار مى‏گيريد.

 

درکتاب سرزمين روياها آمده است :

خواب بازي سرپول : پول فراوان

يك بازيكن : همه چيز به ميل شما پيش ميرود .

در بازي برنده مي شويد : زندگي شما بسيار لذتبخش خواهد شد .

دربازي مي بازيد : رنج شما كاهش مي يابد .

بازي شطرنج : وقتتان را بيهوده تلف مي كنيد .

ورق بازي مي كنيد : اعتبار و احترامتان را از دست ميدهد.

با يك دوست بازي مي كنيد و برنده مي شويد :يكي از عزيزانتان را از دست مي دهيد .

با يك دوست بازي مي كنيد و مي بازيد : شما

كس ديگري را دوست داريد .

بچه ها بازي مي كنند : شانس به شما روي مي آورد .

در يك بازي ورزشي بازي مي كنيد : پول

ديگران بازي مي كنند : نگرانيها بر طرف مي شوند.

در يك فانفار مشغول بازي هستيد : موفقيت شما به تاخير افتاده است .

در شرط بندي و بخت آزمايي شركت مي كنيد : اشياء قيمتي روي زمين پيدا خواهيد كرد .

www.aradpardaz.com