آدرس  تعبير خواب جامع > حرف ا >

ابروها

 

محمد بن سيرين گويد:

ابروها ديدن به خواب دين بود. اگر بيند كه ابروهايش تمام بود و هيچ نقصان در آن نبود، دليل است كه زينت وي تمام و كمال بود. اگر ديد كه ابروهايش فرو ريخت، تاويلش به خلاف اين بود.

 

ابراهيم كرماني گويد:

اگر بيند كه ابرو نداشت يا موي ابرويش فرو ريخت، دليل است كه آهنگ چيزي مي كند كه از آن چيز وي بدنامي حاصل گردد و اگر به خلاف اين بيند، دليل مي كند كه از آن چيز وي را بدنامي حاصل گردد و اگر به خلاف اين بيند دليل است قصد چيزي كند، كه وي را نيك نامي و صلاح دين حاصل آيد. اگر ديد كه ابروهايش سفيد گشته بود، دليل كه علم و آهستگي وي زياد گردد، وليكن مالش را نقصان بود.

 

جابر مغربي گويد:

اگر يك ابروي خويش را ريخته ديد ديگري راكنده ديد، دليل كه در مال و جاه وي نقصان افتد و بعضي گفته اند كه دليل نقصان زينت دين وي كند.

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد:

ابرو در چهره انسان مکمل حسن و جمال است و در زنان نوعي زينت و وسيله اي براي افزودن زيبايي. چنان چه کسي در خواب ببيند که ابروهاي سالم و طبيعي و خوبي دارد که هيچ نقصي در آن نيست نشان آن است که نزد مردم محترم است يا مي شود و اطرافيان عيب او را نمي گويند. نداشتن ابرو در خواب هتک حرمت و خدشه به آبرو و حيثيت و بيننده خواب است. اگر بيننده خواب ببيند که ابروانش ريخته و بالاي چشمان خويش ابرو ندارد مي گويد که بيننده خواب بي حرمت و کم آبرو مي شود و ديگران درباره اش بد مي گويند و به بدي عمل مي کنند. ابروهاي سفيد علم و دانش و احترام و شخصيت اجتماعي است. داشتن يک ابرو زيان مالي است. تراشيدن ابرو نشانه کاري است که روي جهالت و ناداني انجام مي دهد که با اعمال و دخالت عقل مي تواند مانع زيان و خسران گردد. ابروهاي پر پشت و سياه احترامي است که مردم به خاطر پولي که داريد يا تحصيل مي کنيد براي شما قائلند. ابروهاي سفيد و پر پشت ، شان و شخصيتي است که بر مبناي علم و دانش تحصيل مي نمائيد.

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

ديدن ابرو در خواب ، نشانة آن است كه در آينده اي نزديك با مسايل گمراه كننده اي روبرو خواهيد شد.

 

ليلا برايت مى‏گويد:

اگر در خواب ابروهاى پر پشت را ببينيد، بدين معنى است كه روزگار شاد و خوبى را سپرى خواهيد كرد. ديدن ابروهاى كم پشت و سوخته، علامت آن است كه خسارت زيادى به شما مى‏رسد.

 

درکتاب سرزمين روياها آمده است :

ابروي خودتان : يك منفعت مالي

ابروهاي بلوطي رنگ : شانس بزرگ

ابروهاي سياه : شادي بزرگ

ابروهاي كلفت : پول

ابروهاي باريك : غم بزرگ

ابروهاي خيلي بلند : خوشبختي در عشق

ابروهاي سر پايين : عشق به شما وفادارنيست

ابروهاي عضو يك فاميل : طرفداران بسياري پيدا ميكنيد

ابروهاي شوهرتان : عشق

ابروهاي زنتان : شانس قابل توجه

ابروهاي بچه هايتان : منفعت مالي

ابروهاي دشمنانتان : شما را فريب مي دهند

 

 

www.aradpardaz.com