آدرس  تعبير خواب جامع > حرف د >

درياچه

 

لوک اويتنهاو مي گويد :

درياچه

ديدن درياچه :گنج چيزي گزانبها نصيبتان خواهد شد، اين چيزشايد از لحاظ معنوي باشد

درياچه نا آرام : موانع بر سر راه عشق

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

1ـ اگر دختري خواب ببيند كنار درياچه اي گل آلود و خروشان تنهاست ، نشانة آن است كه به زودي در زندگي او تحولاتي صورت مي پذيرد و بخاطر ناديده انگاشتن آموخته ها و تجربه هاي ثمربخش خود تأسف مي خورد .

2ـ اگر خواب ببينيد با قايقي بر درياچه اي مي رانيد و آب از كف قايق ناگهان به درون فوران مي كند ، علامت آن است كه پس از مدتي كه تحت فشار قرار مي گيريد ، سرانجام موفق مي شويد به شهرت و افتخار دست يابيد .

3ـ اگر خواب ببينيد زوج جواني به قايق بر درياچه اي مي رانند و قايقشان ناگهان در آستانة خطر غرق شدن قرار مي گيرد ولي آن دو مي توانند به گونه اي خود را نجات دهند ، نشانة آن است كه دوستي در حق شما مرتكب خطايي مي شود . اما با رفتار پسنديدة خود مي تواند بار ديگر دل شما را به دست بياورد .

4ـ اگر خواب ببينيد با كشتي بر درياچه اي آرام و زلال حركت مي كنيد ، نشانة آن است كه با به دست آوردن ثروت مي توانيد به آرزوهاي خود برسيد .

5ـ ديدن درياچة گل آلود كه گرداگردش را صخره ها و درختان عريان فرا گرفته اند ، نشانة خاتمة ناخوشايندِ امور عاطفي است .

6ـ ديدن درياچة گل آلود كه گردش را درختان سبز فرا گرفته است ، نشانة آن است كه با غلبه بر شهوات و هوا و هوس هاي مادي ، با فضيلت و تقواي فطري خود مي توانيد در راهي سالم و پرمنفعت گام برداريد .

7ـ ديدن درياچه اي با آب زلال و شفاف كه گردش را زمينهاي لم يزرع فرا گرفته است ، علامت آن است كه براي كسب ثروت دست به اعمال غيراخلاقي خواهيد زد .

8ـ اگر در خواب صورت خود را بر آب درياچه اي زلال ببينيد ،علامت آن است كه دوستان صميمي ، خوشي و شادي را برايتان به ارمغان خواهند آورد .

9ـ ديدن عكس درختان پرشاخ و برگ بر آب درياچه در خواب ، علامت آن است كه جاذبه هاي معشوق شما را هر دم سوي خود خواهد كشيد .

10ـ  اگر خواب ببينيد ساكنين جزيرة درياچه اي شما را تهديد مي كنند ، علامت آن است كه وقت خود را بيهوده تلف خواهيد كرد و سلامت خود را براي لذتهاي نامشروع به خطر خواهيد انداخت .

www.aradpardaz.com