آدرس  تعبير خواب جامع > حرف ع >

عنکبوت

 

ديدن عنكبوت در خواب، دليل بر مردي ضعيف و گمراه بود. اگر بيند عنكبوت بگرفت، دليل است كه بر چنين مردي ظفر يابد.

 

ابراهيم كرماني گويد:

ديدن عنكبوت به خواب، دليل بر مردي بافنده بود.

 

منوچهر مطيعي تهراني گويد:

اگر در خواب عنکبوت ببينيد که در خانه يا اتاق شماست يکي از اهالي خانه يا افراد خانواده در شما خشم و نفرت به وجود مي آورد. بيشتر حالت نفرت و اشمئاز مطرح مي شود يا خشم و نارضائي.اگر عنکبوت را جائي غير از خانه خويش ببينيد دشمن ضعيف ناشناسي اين حالت را در شما به وجود مي آورد. عنکبوت دشمن نيست بد خواهي است که بيشتر از آزار رساندن تنفر بر مي انگيزد.
معبران نوشته اند (عنکبوت دشمن خفيفي است) ولي دشمن نيز مي تواند هم عامل خشم شود و هم موجب بر انگيخته شدن نفرت و اشمئاز. عنکبوت گوياي کراهت و نفرت است و هر جائي که باشد تعبير به همان جا بر مي گردد. تار عنکبوت گرفتاري و دست و پاگيري است اما نه زياد بلکه تشو يش هاي کوچک و ناراحتي هاي مختصر در خواب هاي ما به صورت تار عنکبوت ظاهر مي شود. نيکو است اگر ببينيد که خانه و اتاق يا محل کار خود را از تار عنکبوت مي زدائيد زيرا اين عمل به معني آن است که ناراحتي ها و تشويش ها را از خود مي رانيد و سکون و آرامش را باز مي يابيد. اگر ببينيد صندوق يا جامه دان شما تار عنکبوت بسته با همسرتان کدورت پيدا مي کنيد. همين طور است اگر ببينيد که آشپز خانه تار عنکبوت دارد در اين صورت با همسرتان قهر مي کنيد.

 

لوک اويتنهاو مي گويد :

عنکبوت

ديدن : يک تحول مثبت در امور شما اتفاق خواه افتاد

کشتن عنکبوت : پيروزي

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

1ـ ديدن عنكبوت در خواب ، نشانة آن است كه با توانايي و دقت ، كارهاي خود را پيش خواهيد برد و ثروتي گرد خواهيد آورد .

2ـ اگر خواب ببينيد عنكبوتي تار مي تند ، نشانة آن است كه زندگاني شاد و ايمني خواهيد داشت .

3ـ كشتن عنكبوت در خواب ، نشانة آن است كه با زن خود اختلاف و مشاجره پيدا خواهيد كرد .

4ـ اگر خواب ببينيد عنكبوتي شما را نيش مي زند ، نشانة آن است كه از دست دشمنان خود عذاب خواهيد كشيد .

5ـ اگر خواب ببينيد چند عنكبوت از تارهاي خود آويخته اند ، نشانة آن است كه از موقعيتهاي مناسب ، ثروت ، سلامتي و دوستاني مساعد برخوردار خواهيد بود .

6ـ ديدن عنكبوتي بزرگ در خواب ، نشانة آن است كه بخت و اقبال مساعد به شما كمك خواهد كرد تا به سرعت ثروتي به دست بياوريد .

7ـ اگر خواب ببينيد عنكبوتي بزرگ به همراه عنكبوتي كوچك به طرف شما مي آيد ، نشانة آن است كه تا مدتي كاميابي و سعادت همراه شما خواهد بود . اما اگر خواب ببينيد عنكبوتي بزرگ شما را نيش مي زند ، نشانة آن است كه دشمنان سعادت و خوشبختي شما را به گونه اي نابود مي سازند .

8ـ اگر خواب ببينيد از عنكبوتي بسيار بزرگ مي گريزيد ، نشانة آن است كه ثروتي را از كف خواهيد داد .

9ـ اگر خواب ببينيد عنكبوتي بسيار بزرگ به طرف شما مي آيد و شما او را مي كشيد ، نشانة آن است كه مقام مناسبي به چنگ مي آوريد . اما اگر بعد از كشتن عنكبوت متوجه شويد ديگر بار زنده مي شود و به دنبال شما مي گذارد ، علامت آن است كه وضعيت متزلزل مادي ، شما را تحت فشار قرار خواهد داد .

10ـ اگر دختري خواب ببيند عنكبوتهاي طلايي در اطراف او حركت مي كنند ، علامت آن است كه شادماني زندگيش افزايش مي يابد و با دوستاني تازه آشنا خواهد شد .

 

 

www.aradpardaz.com