آدرس  تعبير خواب جامع > حرف س >

سفر کردن

 

محمدبن سيرين گويد: اگر كسي بيند كه سفر كرد و آنجا كه رفت بهتر از آنجا بود كه بود، دليل است كه حالش نيكو گردد. اگر كسي آنجا كه رفت بدتر از آنجا بود كه بود، تاويلش به خلاف اين بود.

ابراهيم كرماني گويد: اگر بيند كه سفر كرد و ندانست كه به كجا مي رود، دليل كند كه از زن جدا گردد و يااز سراي خود به سراي ديگر رود. اگر به وداع قومي مي رفت يا قومي به وداع او آمدند، دليل است حالش متغير شود و باز به صلاح آيد.

جابرمغربي گويد: اگر بيند سفر كرد و با برگ و ساز بود، دليل كه حالش يا كارش نيكو شود. اگر به خلاف اين بيند، دليل است كارش تباه شود.

منوچهر مطيعي تهراني گويد: سفر در خواب دگرگوني و تبديل است در بيداري. چنانچه درخواب ببينيد سفر مي کنيد دگرگوني و تغييري در زندگي شما پديد مي آيد. اگر به جائي سفر مي کنيد که بهتر است از آنجا که مي رويد وضع شما بهتر مي شود ولي اگر به جائي که مي رويد از جائي که سفر را آغاز مي کنيد بدتر است وضع شما بد مي شود و تغييري که پديد مي آيد مطلوب و دلخواهتان نيست. اگر در خواب ببينيد که ساک و کيف و بونه و بسته هاي زيادي داريد و به سفر مي رويد تغييراتي در زندگي شما پديد مي آيد که تکاليفتان را زياد مي کند. وظايف دشواري را به عهده مي گيريد ولي اگر در خواب ديديد که از سفر بازگشته و سوغاتي و کيف و جامه دان و بسته زياد همراه داريد خوب است و خبر مي دهد که به دنبال دگرگوني ها سودي عايد شما مي گردد که به اندازه همان بسته هاست . اگر ديديد به سفر مي رويد و گريه مي کنيد از ديدار کسي خوشحال مي شويد اگر در خواب ديديد به عزم سفر وداع و خداحافظي مي کنيد اما نمي دانيد به کجا مي رويد خوب نيست ولي اگر در عالم خواب آگاه باشيد و بدانيد که عازم کجا هستيد خوب است. کسي را به سفر فرستادن چنين است که از ديدار کسي خوشحال مي شويد يا بشارتي به شما مي رسد.

لوک اويتنهاو مي گويد :

سفر

علمي : شادماني

سفري که انجام شده است : دوستاني را خواهيد ديد که از مدتها پيش نديده ايد

با کالسکه : خوشبختي دائمي

با پاي پياده : امور بسيار مهمي در پيش رو داريد

سفر با همراه : غيبت کردن

سفر دريايي : شما سرزمينهاي دوري را خواهيد ديد

سفر بر روي آب : زندگي متوسط

سفر کردن با باربسيار زياد : غم و غصه و يا خرج بيهوده

مسافرت در شب : شما کشور را ترک خواهيد کرد

 

آنلي بيتون مى‏گويد:

اگر خواب ببينيد به خارج مسافرت مي كنيد ، علامت آن است كه براي تغيير آب و هوا براي مدتي كوتاه ، به همراه عده اي ديگر به كشوري ديگر سفر خواهيد كرد .

www.aradpardaz.com