آدرس  متفرقه > طالع بيني ازدواج > طالع بيني مردها >

مرد متولد آذر

 

نماد:قوس

اگر مي خواهيد مردي خوش لباس . خوش گذران از هفت دولت آزاد كه هميشه بليطش برنده مي شود را بشناسيد ، او كسي جز متولد برج اذر نيست . اگر خواستيد سراغ او را بگيرد كافي است سري به محلاتي بزنيد كه نتايج بخت آزمايي را اعلام مي كنند حتماًنامش را جز برندگان خواهيد خواند. او مردي خانگي نيست و دست كم تا وقتي آماده نباشد قيد وبند و تعهد را نمي پذيرد و از آن دوري مي كند . چون براي تنفس به فضاي باز نياز دارد .
هر جا هم كه بشود اطراق مي كند. من كسي را مي شناسم كه بلافاصله پس از فارغ التحصيلي از مدرسه ، با پاي پياده دور دنيا سفر كرد ، ازدواج كرد ، همسرش را طلاق داد، براي زندگي به آمريكا بعد هم به كانادا رفت و تا ده سال بعد برنگشت ! اين مردها هيچ تمايلي ندارند كه بشنوند زمين گرد است يا اقيانوس اطلس به علت يخبندان مسدود است، آنها مانع نمي شوند و بايد هر چيز را خودشان بفهمند .
بسياري از مردان متولد برج آذر مجرد هستند و احساس مي كنند از هفت دولت آزاداند، خودمان را گول نزنيم آنها دوست دارند گل سر سبد باشند و مي خواهند بفهمند دردنيا چه خبر است تا جايي كه ممكن است به تنوع نياز دارند ، اگر شمازني حسود هستيد اصلاً زوج مناسبي براي او محبوب نمي شود. اگر شريك شما كمانگير است بايد بدانيد شايد او روزي از خواب بيدار شود و برود و تا يك ماه پيدايش نشود اما اگر در برخورد اول خواسته باشيد او را به صندلي زنجير كنيد و تمام درها و پنجره ها را براي جلوگيري از فرارش او چفت و بست بزنيد، ممكن است هيچ وقت پيدايش نشود .
اگر مي خواهيد به شما توجه كند ، بايد وانمود كنيد به او توجهي نداريد . اين مسئله در مورد كليه متولدين برجهاي آتش صادق است . يادتان باشد او شكارچي منطقه البروج است و در چذب دختران استادي قديمي است . طوري رفتار كنيد كه شما را با هوش و علاقمند به يادگيري بداند و با او نرد عشق ببازيد. از آنجا كه گاهي متولد برج آذر و شريك او در شروع آشنايي تعريف درستي از روابط خود ندارند . اين رابطه سالهاي سال از نقطه شروع فراتر نمي رود . اما وقتي ابعاد ديگري از وجود هم را كشف كنند، روابط وستانه شان رشد مي كند .
مرد متولد برج آذر وقتي پدر مي شود ، پدر خوبي نيست . اغلب به نوزاد علاقمند نيست. اماوقتي صداي بچه كوچولو را بشنود، عقيده اش تغيير مي كند. به اين ترتيب درنگهداري بچه اهل همدردي و همدلي نيست و همانطور كه كارهاي خودش را بدون شما انجام مي دهد، شما ا در نگهداري بچه به راستي تنها مي گذارد.
اما وقتي بچه ها بزرگ مي شوند،اوضاع جور ديگري است او از آنها خوشش مي ايد. بچه ها هم مي توانند با پدر گفتگوي درست و حسابي كنند و او هم مي تواند بچه ها را به تفكر در مورد مفهوم زندگي و موضوعات جدي ديگر وادار كند. سياره او مشتري است و مشتري باعث خوش خلقي اوشده ، او واقعاً اهل خوشمزگي است و وقتي حال و حوصله داشته باشد باعث مي شود بچه ها شادمانه از ته دل بخندند .
متولدين اين برج معمولاً بلند قد و سفيد رو هستند و بسياري از آنهاپيشاني بلندي دارند. يادتان باشد هيچ وقت به آنها نگوييد كه دارند تاس مي شوند.

www.aradpardaz.com