• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 406468
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۰۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۵۰

راهکارهایی برای تغییر چیدمان خانه در ماه مدرسه



چند راهکارهایی برای تغییر چیدمان خانه در ماه مدرسه

همه ما می دانیم که با پایان یافتن تعطیلات و شروع فصل پاییز، بهتر است برای جمع آوری ریخت و پاش تابستانی اعضای خانواده و تغییر چیدمان اتاق محصلین خانه، دکوراسیون منزل را هم تغییر دهیم.

 

تغییرات فصلی و پایان یافتن ایام تعطیل مخصوصا فرا رسیدن روزهای مدرسه، برای ما از بسیاری جهات الهام بخش است و علاوه بر حس تازگی و نشاط، باعث می شود تا با تغییر چیدمان اتاق های خانه ایده ها و طرح های خلاقانه ای به ذهن شما و فرزند محصل تان برسد. 

 

البته، همیشه خوب است که در زندگی تغییر داشته باشیم، مخصوصا دیزاین منزل با رنگ های جدید و استفاده از کاغذ دیواری های جالب، با توجه به فصل پاییز و زیبایی های این فصل که می تواند در تغییر روحیه ما تاثیر زیادی داشته باشد.

 

بنابراین، اگر به دنبال روش های فریبنده برای تغییر دکور خانه خود هستید، بهتر است راهکارهایی را مد نظر قرار دهید.

 

راهکارهایی برای تغییر دکوراسیون, دکوراسیون و چیدمان خانه

یکی از بهترین راه های تغییر دکوراسیون، حفظ زیبایی آن ها با کمی تغییر است

 

اگر شما از جمله افرادی هستید که همیشه به دنبال تنوع و تغییر دکوراسیون منزل هستید، به طور یقین هنگام پایان یافتن تابستان و شروع سال تحصیلی هم برنامه مشخصی برای تغییر چیدمان وسایل منزل دارید. یکی از بهترین راه های ممکن، حفظ زیبایی آن ها با کمی تغییر است.

 

در صورتی که در آغاز فصل، کمی وسایل جدید مخصوصا لوازم التحریر و کتاب و دفتر خریداری کرده اید، بنابراین می توانید با هوشمندی و کمی جابجایی مکان جدیدی برای وسایل فرزند محصل تان بیابید و از چیدمان جدید وسایل خانه هم لذت ببرید.

 

جالب این است که گاهی اوقات یک میز تحریر و لوستر قدیمی زیبا یا یک مبل راحتی، به آسانی می تواند تغییر زیادی در فضای داخلی منزل شما ایجاد کند. یک درختچه کوچک با گلبرگ های زیبا یا مجسمه های فانتزی کنار کنسول آینه، نمای زیبایی به محیط می دهد.

 

البته درست است که خلاقیت همراه با ارزان ترین دکوراسیون ترفند جالبی برای تغییر چیدمان منزل است؛ اما به خاطر داشته باشید که هر وسیله ای در انبار یا اتاق زیر شیروانی گرد و خاک گرفته در قفسه ها، مناسب دکوراسیون منزل نیست.

 

تغییر چیدمان خانه,تغییر دکوراسیون خانه

در تغییر دیزاین منزل، از قانون یکپارچه سازی استفاده شود

 

راهکار شما بسیار ساده است: به طور کلی در تغییر چیدمان منزل و دکوراسیون هر فصلی شما می توانید به سادگی آنچه را که در حال استفاده از آن هستید را تغییر دهید و تاثیر عمده آن را به چشم ببینید! مهم این است که در تغییر دیزاین منزل، از قانون یکپارچه سازی استفاده شود.

 

تغییر چیدمان اتاق خواب کودک

برای تغییر چیدمان اتاق خواب کودک بهتر است همیشه از رنگ های رنگارنگ و شادتر استفاده کنید. می توانید پتو، ملحفه و روتختی کودک را تعویض کرده و پارچه های شاد دیگری را جایگزین آن ها کنید.

 

در این فصل بیشترین تمرکز در تغییرات چیدمان منزل، اتاق کودکی است که به تازگی محصل شده است.

 

در هر صورت، به وجود آوردن فضایی شاد برای کودک در تمرکز آن برای درس خواندن و روحیه او تاثیر زیادی دارد. همچنین، شما می توانید برای جلوگیری از به هم ریختگی وسایل و لوازم التحریر کودک در اطراف، از یک قفسه های آماده برای این کار استفاده کنید.

 

تغییر چیدمان اتاق نوجوان دانش آموز

به طور کلی می توان گفت که تغییر چیدمان اتاق نوجوان شاید کمی مشکل باشد. زیرا نوجوانان دختر و پسر حساسیت های خاص خود را در تزئین و چیدمان اتاق خود دارند و بهتر است در این کار با آن ها هم مشورت شود.

 

از آن جایی که ممکن است اتاق نوجوانان کمی شلوغ به نظر برسد، بهتر است با تغییر این فضای شلوغ و بهره گیری از ایده های جدید، در عین زیبایی و سادگی، به هم ریختگی این فضا را کاهش دهیم تا فضا مناسب درس خواندن شود.

 

برای تغییر چیدمان اتاق نوجوان پسر، بهتر است از رنگ های آبی و سفید و چیدمانی ساده تر استفاده کرده و برای اتاق نوجوان دختر از رنگ های صورتی و دخترانه با تزیینات دخترانه  مخصوص فصل پاییز استفاده شود.

 

نصب قفسه هایی با طرح های دخترانه و پسرانه برای اتاق نوجوان برای قرار دادن کتاب های درسی و غیر درسی، لوازم التحریر و یا وسایل تزئینی، ایده مناسبی برای ایجاد فضایی جدید و آسایش نوجوان دلبند شما است.

 

مهم این است که فضای جدید، حس خوبی به فرزندان منتقل کرده و باعث تغییر روحیه و تمرکز آن ها در سال تحصیلی شود.

 

چیدمان اتاق نوجوان دانش آموز, تغییر چیدمان اتاق نوجوان دانش آموز

در تزئین و تغییر چیدمان اتاق نوجوانان بهتر است با آن ها هم مشورت کنید

 

تغییر چیدمان اتاق پذیرایی

با تغییر فصل و فرا رسیدن مهرماه و پایان یافتن تابستان، تغییر چیدمان منزل می تواند صورت می گیرد. اتاق پذیرایی به عنوان فضای اصلی منزل، بیشترین نقطه توجه محسوب شده و در تغییر دکوراسیون آن باید دقت و ظرافت خاصی به خرج داد که در عین زیبایی، چیدمان آن طوری نباشد که در هنگام درس خواندن برای فرزندان مشکلی ایجاد شود. صداهایی مثل تلویزیون و گاهی صدای مهمان موجب آزار محصل می شود.

 

با توجه به برخی راهکارهای ساده، شما میتوانید تنوع زیادی در این فضا ایجاد کنید. در ابتدا، بهتر است از لوازم اصلی شروع کنید. اولین وسیله ای که جلب نظر می کند، مبلمان است. بهتر است اگر قصد تعویض مبلمان را دارید، از مبلمانی با رنگی سازگار با وسایل دیگر خانه استفاده کنید و تغییر فصل توجه نکنید. دکور پاییزی شما می تواند همین وسایل خانه تان باشد، فقط با کمی تغییر.

 

به این ترتیب، شما به راحتی می توانید، وسایل دیگر را با مبلمان هماهنگ کنید. درسالن پذیرایی یک نقطه مرکزی تعیین کنید تا اصلی ترین وسیله مانند تلویزیون در آن نقطه قرار گیرد. سپس فرش ها را با تقارن، در اطراف پهن کنید. هماهنگی بین چیدمان اتاق پذیرایی می تواند باعث جلوه بخشیدن به آن شود.

 

به این ترتیب، بقیه لوازم را با نظم خاصی در دورتادور نقطه مرکزی قرار دهید. البته تلویزیون می تواند در گوشه ای از اتاق پذیرایی قرار گرفته و مبلمان در بخش مرکزی قرار گیرد. تمام این موارد به سلیقه شما برمی گردد، اما در نهایت هماهنگی بین وسایل است که به چیدمان آن زیبایی می بخشد.

 

به علاوه برای ایجاد تعادل بیشتر می توانید از یک وسیله بزرگ دکوری در کنار مبل و وسیله ای کوچکتر در بخش دیگر مبل استفاده کنید. شما با ساده ترین راهکارها می توانید به اتاق پذیرایی خود شکل جدیدی ببخشید.

 

تغییر چیدمان آشپزخانه با وسایل ارزان

آشپزخانه، قلب خانه به شمار می رود و همانطور که شما در سالن پذیرایی احساس راحتی می کنید، به همان اندازه هم محیط آشپزخانه می تواند در ایجاد نشاط و حس راحتی تاثیر داشته باشد. تغییر چیدمان آشپزخانه با چند ترفند ساده و بدون هزینه بالا به راحتی امکان پذیر است.

 

رنگ های چیدمان پاییزی,بهترین رنگ های پاییزی

جابجا کردن وسایل آشپزخانه اولین کاری که می توانید در فصل پاییز انجام دهید

 

اولین کاری که می توانید انجام دهید، جابجا کردن وسایل است. مطمئنا با شروع سال تحصیلی وسایلی مانند ماگ، ظرف میوه، ظرف غذای فرزندتان باید دم دست باشد چرا که مطمئنا این ظرف را هر روز نیاز خواهد داشت.

 

همچنین می توانید اگر در فصل بهار خانه تکانی نداشته اید، در صورتی که برخی لوازم برقی، کهنه و قدیمی شده اند بهتر است آن ها را به انباری منتقل کرده و وسایل جدیدی جایگزین کنید. تعویض پرده آشپزخانه می تواند تغییر زیادی در آشپزخانه ایجاد کند.

 

شما می توانید با پارچه های رنگی و زیبای موجود در منزل خود، پرده زیبایی برای پنجره آشپزخانه تهیه کنید. یکی دیگر از راهکارهای جالب در تغییر فضا، استفاده از برچسب هایی کوچک و زیبا روی یخچال ، درب کابینت و حتی دیوار اطراف آن است تا به فرزندتان کارهای مدرسه را یادآوری کنید.

 

تغییر چیدمان اتاق خواب با وسایل ساده

فصل پاییز و مهرماه نزدیک است و در روزهای پایانی تابستان تقریبا همه به دنبال خرید وسایل سال تحصیلی هستند. در این میان اگر در فصل بهار خانه تکانی نکرده اید، پاییز هم فصل خوبی است تا اتاق خواب تان را تغییرات جزیی بدهید تا به محیطی جدید تبدیل شود.

 

این تغییر کمک می کند تا در سال تحصیلی نیاز نباشد وسایل خانه را جا به جا کنید تا مزاحمتی برای فرزندان ایجاد کند. مطمئنا اگر شما هم خانه دار هستید با شروع سال تحصیلی و پایان یافتن تابستان کلاس های ورزشی و آموزشی تان شروع می شود. تغییر چیدمان خانه در پایان تابستان کمک می کند تا با فراغ بال به کارهای شخصی تان بپردازید.

 

تغییر دکوراسیون خانه, راهکارهایی برای تغییر دکوراسیون

در اتاق خواب دارای پنجره ای به سمت شمال، از پرده های روشن تر استفاده کنید

 

شما می توانید در مرحله اول، با تعویض روتختی، پرده ها و جاجایی وسایل اتاق خواب، یک تغییر اساسی به اتاق بدهید. به علاوه، شما می توانید از رنگ های جدیدی برای دیوار های اتاق خواب استفاده کرده و نمای جالبی به آن ببخشید.

 

در صورتی که اتاق خواب دارای پنجره ای به سمت شمال باشد، از پرده های روشن تر برای برخورداری از نور آفتاب استفاده کنید. به این صورت زمانی که از خواب بیدار می شوید، با پرتو نور خورشید به داخل اتاق حس خوبی به شما دست خواهد داد.

 

مهم این است که تمام وسایل اتاق خواب همراه با رنگ آمیزی دیوارها؛ دارای نوعی هماهنگی خاص باشند. به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از طرح های تیره یا شلوغ، فضای دیگر اتاق رابه طرح های ساده و روشن اختصاص دهید. وسایل دکوری تزئینی و آویزهای زینتی برای تنوع فضای اتاق خواب، بسیار موثر است.

 

یادتان باشد در تمام مراحل تغییر چیدمان خانه از فرزندتان کمک بگیرید و به او دلیل تغییر چیدمان خانه را توضیح دهید.

 

منبع : nabzema.com



منبع: http://www.beytoote.com/mode/decor/layout2-house2-moon-school.html
بازدید: 1720

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top