• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 408890
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۲۸

طرز تهیه کیک رژیمی کاتلا



 

درست کردن کیک رژیمی, پخت کیک رژیمی کاتلا

طرز تهیه کیک رژیمی کاتلا

 

دولسه دلچه نوعی دسر است که از طریق حرارت ملایم شیر و شکر به دست می آید. طعم آن یادآور شکلات های تافی و ظاهر و طعمی مانند کارامل دارد. این دسر از دسرهای بسیار مشهور کشورهای آمریکای لاتین است.

 

دولسه دلچه در مکزیک از شیر بز تهیه و با وانیل طعم دار می شود، ورژن فرانسوی آن دارای بافتی نرم است که با نان تست سرو می شود، در فیلیپین در تهیه کیک ها و صبحانه نقش اصلی را دارد و در کوبا از شیرخشک برای تهیه آن استفاده می‌کردند. نام دیگر این محصول مربای شیر است.

 

اما برای تهیه کاتلا تنها از حرارت دادن شیر استفاده می‌شود و هیچگونه شکری به آن اضافه نمی کنند. شیرینی این محصول ناشی از قند شیر است. این محصول فاکتورهای سلامتی را دارا و جایگزینی مناسب برای شکلات صبحانه است. از دیگر دلایل برتری کاتلا نسبت به شکلات صبحانه کمتر بودن میزان چربی آن از انواع شکلات های صبحانه است.

 

برای تهیه این محصول از هیچگونه شکری استفاده نشده و شیرینی آن ناشی از قند موجود در لاکتوز شیر است و طعم شیرین آن از طریق یک ماده طبیعی به دست آمده است. برای تهیه کیک رژیمی کاتلا که یک دسر و شیرینی بسیار خوشمزه و مناسب برای میان وعده‌های شما است از کاتلا استفاده کرده ایم و طرز تهیه آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.


مواد لازم برای تهیه کیک رژیمی کاتلا :

کاتلا  ۲۵۰ گرم
 آرد  ۱ پیمانه
 تخم مرغ  ۳ عدد
 روغن  ۲ قاشق غذاخوری
بکینگ پودر ۲ قاشق غذاخوری
شکر در صورت نیاز ۳۰ گرم

 

طرز تهیه کیک رژیمی کاتلا :

۲۵۰ گرم از دسر کاتلا را داخل ظرف بریزید و هم بزنید. سپس تخم مرغ ها را به آن اضافه کنید. روغن و شکر را درون آن بریزید و با همزن برقی هم بزنید.

 

سپس آرد و بکینگ پودر را به آن ها اضافه کنید و خوب هم بزنید.

سطح داخل قالب را با روغن چرب کنید. مخلوط را داخل قالب بریزید و با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد به مدت ۳۰ دقیقه داخل فر قرار دهید.


منبع : kalleh.com



منبع: http://www.beytoote.com/cookery/pastry/catalytic2-diet-cake2.html
بازدید: 814

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top