• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 409497
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۱۲:۱۴
دسته: گردشگری
پرینت
ایمیل

آبشارهای ایگواسو از زیباترین آبشارهای جهان (+تصاویر)



آبشارهای ایگواسو,آبشار ایگواسو در برزیل,عکس های آبشار ایگواسو
آبشارهای ایگواسو از جاذبه های گردشگری برزیل

 

آبشارهای ایگواسو در برزیل
یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری کشور برزیل، آبشارهای ایگواسو است، آبشارهایی که طبق گفته ی محققان، آب آن ۳ برابر آب آبشار نیاگارا است. آبشارهای ایگواسو در برزیل در بین دو کشور آرژانتین و برزیل قرار گرفته اند و صدها هزار گردشگر را هر ساله میزبان اند. در ادامه می خواهیم راجع به این آبشارها بیشتر صحبت کنیم.

 

گفته می شود که طول آبشارهای ایگواسو حدود ۲٫۷ کیلومتر است و بین دو کشور آرژانتین و برزیل قرار دارد، این آبشار که به شکل نعل اسب است، از هر طرف به یک شکل دیده می شود و یکی از عجایب طبیعی هفتگانه جهان محسوب می شود. آبشارهای ایگواسو در برزیل بسیار وسیع است و از ۲ بخش متفاوت ساخته شده است که هر کدام از بخش ها خودشان شامل چندین آبشار کوچک دیگر هستند.

 

آبشارهای ایگواسو,آبشار ایگواسو در برزیل,عکس های آبشار ایگواسو
عکس های آبشارهای ایگواسو 


جالب است بدانید که فقط ۲۰ درصد این آبشارها در برزیل است و بقیه ی آن در کشور آرژانتین قرار دارد. ایگواسو واقعا جای دیدنی ای است و پیشنهاد می کنیم صدر در صد در لیست دیدنی هایتان در آینده آن را قرار دهید، که لحظه ای خیره شدن به آن، قدرت پروردگار را یادآور می شود.

 

آبشارهای ایگواسو,آبشار ایگواسو در برزیل,عکس های آبشار ایگواسو
تصاویر آبشارهای ایگواسو


همانطور که گفته شد، در صورتی که بخواهید از آبشارهای ایگواسو دیدن کنید، می توانید هم در کشور برزیل و هم در کشور آرژانتین از آن دیدن کنید، اما از آن جاییکه ایرانیان عزیز بیشتر به برزیل سفر می کنند تا آرژانتین، تصمیم گرفتیم تا در مورد بخش برزیلی آن صحبت کنیم. در صورتی که به آرژانتین سفر کردید و خواستید این آبشارهای شگفت انگیز را ببیید، حتما از پارک ملی ایگواسو که در نزدیکی همین آبشار قرار دارد و در آن انواع گونه های گیاهی و جانوری زیست می کند و یکی از برترین جاذبه های طبیعی تفریحی آرژانتین محسوب می شود هم دیدن کنید.


چطور به آبشارهای ایگواسو در برزیل برویم؟
برای دسترسی به آبشارهای ایگواسو باید اول به شهر فوز دو لو آچو در برزیل بروید، برای رسیدن به این شهر می توانید از شهر ریو سوار هواپیما شوید و خودتان را به فوز دو لو آچو برسانید. از آنجا اتوبوس هایی وجود دارد که هر ۲۰ دقیقه یک بار به سمت این آبشار حرکت می کنند و بسیار هم ارزان است. البته ورود به آبشارهای ایگواسو به برزیل اصلا ارزان نیست اما مطمئنا ارزش هزینه کردن را دارد.

 

آبشارهای ایگواسو,آبشار ایگواسو در برزیل,عکس های آبشار ایگواسو
عکس های آبشارهای ایگواسو


در سفر به آبشارهای ایگواسو در برزیل این نکات را به خاطر داشته باشید:
- آبشارهای ایگواسو در برزیل جز مناطق حفاظت شده محسوب می شوند.
- به هیچ وجه نباید به پرنده ها و حیواناتی که در مسیرهای نزدیک به این آبشار زندگی می کنند، غذا بدهید.


- حتما لباس و کفش مناسب بپوشید و البته که به دلیل گرمسیری بودن منطقه، خودتان را برای باران های شدید آماده کنید.


- از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعداز ظهر، می توانید از این آبشارها دیدن کنید.
- توریست ها موقع ورود به این پارک، حتما باید ویزایشان را همراهشان داشته باشند پس ویزایتان را فراموش نکنید.


- در کنار این آبشارهای قدرتمند و خروشان، مسیرهای ویژه ای برای پیاده روی ساخته شده است که برای بازدید کنندگان این فرصت را فراهم می کند تا از نزدیک زیبایی طبیعی و قدرت این آبشارها را ببینند.


- ابن آبشارها به اندازه ای دیدنی و جذاب هستند که از آن به عنوان پس زمینه ی تعدادی از مشهورترین فیلم های تاریخ سینما فیلمبرداری شده است، فیلم هایی مانند ایندیانا جونز و امپراطوری جمجمه ی کریستالی که در سال ۲۰۰۸ گرفته شده است، در کنار این آبشار بوده اند.

 

منبع: eligasht.com


امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید ، مجله چه نیوز بهترینها را برای شما آرزو دارد ، با ما در تازه ترین مطالب گردشگری همراه باشید.


منبع: http://www.beytoote.com/iran/pastime/iguazu3-waterfalls2-beautiful.html
بازدید: 1013

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top