• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 411099
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ ۱۴:۱۲

با این راهکارها شوهرتان را مطیع خود کنید

 


شوهر مطیع,شوهر حرف گوش کن,چگونه شوهر را رام خود کنیم

چطور می‌توانم شوهرم را مطیع خود کنم؟

 

سوالی که بسیاری از خانم‌ها به دنبال پاسخش هستند این است که چگونه می‌توانم شوهرم را مطیع خود کنم؟ باید بگویم پاسخ این سوال که هیچ، عملی کردنش نیز کار خیلی سختی نیست اگر این قسمت از را دنبال کنید و از راهکارهای آن استفاده کنید.

شوهر حرف گوش کن

آیا تا به حال شوهر حرف گوش کن خانم‌هایی را دیده‌اید که هنوز خواسته‌ای از دهان همسرشان بیرون نیامده به آن عمل می‌کنند؟ این زن‌ها خوش‌شانس نیستند بلکه مهارتی به نام قاطعیت در گفتار و رفتارهای غیرکلامی دارند که می‌توانند نیازهای منطقی‌شان را با صراحت، احترام و در عین حال با زبان بدنی مسلط مطرح کنند.

 

راهکارهایی برای اینکه همسرتان را مطیع خود کنید

- توانایی‌های بالقوه خود را بروز دهید:

اکثر افرادی که به توانایی‌های بالقوه‌شان پی می‌برند در مسیر زندگی آدم‌های موفقی هستند. اکثر خانم‌هایی که با قاطعیت خواسته‌های‌شان را طلب می‌کنند و در عین حال مرزهای ارتباطی را با همسرشان نمی‌شکنند در درجه اول با این توانایی آشنا هستند. بهترین اتفاق در این دنیا این است که خودت باشی؛ ساده، صادق و شکوهمند.

 

- از مطرح کردن خواسته‌هایت نترس:

نسبت به نقاط ضعف و قوت خودت آگاه باش و به هیچ عنوان از اینکه خواسته‌هایت را مطرح کنی نترس.

 

- مراقب نحوه‌ی عنوان کردن خواسته‌هایت باش:

در مورد خواسته‌هایت بسیار محکم صحبت کن اما در عین حال با احترام هم آن را بیان کن. 

نیاز‌ها، خواسته‌ها و احساسات‌ در رابطه را صریح، آشکار و بدون هیچ‌گونه سوءاستفاده از حقوق همسرت بیان کن.

 

مرز باریکی میان قاطعیت و رفتارهای تهاجمی در روابط زناشویی وجود دارد. بعضی از افراد در قبال نیازها، خواسته‌ها و احساس‌های‌شان رفتاری تهاجمی دارند و به حقوق دیگران تخطی و تعرض می‌کنند. اگر در زندگی زناشویی، زن و مرد این مرزها را تشخیص ندهند، رابطه دچار تنش خواهد شد.

 

قاطعیت نوع خاصی از رفتار است که به ما کمک می‌کند نیازها، احساسات و خواسته‌های‌مان را صریح، آشکار و با اطمینان و بدون اینکه سوءاستفاده‌ای از حد و مرز رابطه بکنیم به همسرمان بگوییم. از طرف دیگر در این رابطه زن یا مرد سعی نمی‌کند بر دیگری تسلط پیدا کند.

 

- به همسرتان فرصت دهید:

به همسرتان فرصت دهید تا او هم صحبت کند و در مورد پذیرش یا عدم پذیرش خواسته‌های‌تان به گفت‌وگو بپردازید.

 

- به زبان بدنتان آگاه باشید:

زمانی که وارد گفت‌وگو می‌شوید نسبت به رفتارهای پنهانی و غیر کلامی‌تان هم آگاهی داشته باشید. رفتارهای کلامی‌تان با رفتارهای غیر کلامی‌‌تان همخوانی داشته باشد. به طور مثال اگر در کلام «باشه عزیزم» می‌گویید حالت چهرتان درهم و اخمو نباشد. روی رفتارهای‌تان فکر کرده و به مرور زمان خودتان را در این زمنه توانمند کنید.

 

- شوهرت را باور کن:

بیشتر مردها به طرز بچه گانه ای دل شان می خواهد که همسرشان باورشان کند. اصلاً خوش شان نمی آید که همسرشان در توانایی ها و قابلیت هایشان (مثلاً در تأمین امنیت، رفاه و...) شک داشته باشد. برای این که همسرتان بفهمد شما اورا درک می کنید، خودتان را موظف کنید که هر روز به مدت کوتاهی در همین خصوص با او حرف بزنید.

 

- رفیق همسرت باش:

رابطه تان را طوری با همسرتان تنظیم کنید که هم عاشق اش باشید، هم بهترین دوست و رفیق اش. برای این که بتوانید سال های سال، دوست و همراه همسرتان باشید، باید راه هایی پیدا کنید تا او هم شما را رفیق بداند.

 

- به غریزه شوهرت رسیدگی کن:

سعی کنید توانایی‌هایتان را برای پاسخ به خواسته‌هایش بالا ببرید و در ذهن او  بهترین پاسخ دهنده باشید. برای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت.

 

اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.

 

- در یک زمان مناسب گفتگو کنید:

خانم‌هایی که از آشپزخانه، پشت سر هم صحبت می‌کنند و می‌خواهند همه‌ موضوعات را کنار هم و به صورت معجونی به خورد همسرشان دهند و مردانی که مقابل بازی فوتبال یا اخبار تلویزیون، ذهنشان جای دیگری است و چند وقت یک‌بار تنها سری تکان می‌دهند و خیلی زود هر دو از این شرایط خسته می‌شوند.

 

نتیجه این خواهد بود که خانم به این نتیجه می‌رسد که شوهرش شنونده‌ خوبی برای حرف‌های او نیست و به این ترتیب دیگر سعی نمی‌کند با او حرف بزند یا همیشه به جای گفتگو کارشان به دعوا می‌کشد و گله و شکایت که : تو به حرف‌های من گوش نمی‌دهی و جواب که : تو خیلی حرف می‌زنی. 

 

- خودتان را تغییر دهید:

خودتان را تغییر دهید و تعجبش را جلب کنید. سعی کنید آدم دیگری شوید. برای خودتان وقت بگذارید. باشگاه بروید، آرایشگاه بروید و یک ورزش جدید را یاد بگیرید. با این روش مطمئن باشید که شگفت زده می شود و حسودی می کند.

 

 


منبع: http://www.beytoote.com/wedlock/movafaghiat-raz/husband1-obedient.html
بازدید: 650

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top