• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 412770
تاریخ انتشار: جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۳۳

شکست سنگین این ستاره‌ها در شبکه نمایش خانگی

روزنامه خراسان - مائده کاشیان: نیمه دوم سال گذشته مدام اخبار ساخت سریال‌های جدید نمایش خانگی به گوش می‌رسید. نکته جالب مشترک در این اخبار، اولین حضور ستاره‌های سینما در یک سریال نمایش خانگی بود که در همین صفحه درباره آن‌ها نوشتیم. حالا مدتی است که این سریال‌ها در حال توزیع هستند و می‌توان تجربه ورود ستارگان به سریال‌های نمایش خانگی را ارزیابی و قضاوت کرد.

نیکی کریمی، ممنوعه

شکست سنگین ستاره‌ها در نمایش خانگی

نیکی کریمی تا قبل از سریال «ممنوعه»، در دو سریال تلویزیونی «سرزمین مادری» و «کیمیا» بازی کرده بود اما «ممنوعه» اولین حضور او در شبکه نمایش خانگی است. سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان توانست به لطف بازیگران نوجوان‌پسند و جنجال‌هایی که به راه انداخت، دیده شود وگرنه بازی‌ بد بعضی از بازیگران، شخصیت‌پردازی‌های ضعیف، قصه‌ غیرقابل باور، پایان سرهم‌بندی‌شده و البته تأثیر آشکار ممیزی، «ممنوعه» را به یکی از سریال‌های ضعیف نمایش خانگی تبدیل کرد.

این سریال چیزی به کارنامه نیکی کریمی اضافه که نکرد هیچ بلکه جزو تجربه‌های ناموفق او هم به حساب می‌آید. اگرچه صرف دیده شدن، حداقل دستاوردی است که «ممنوعه» برای نیکی کریمی به همراه داشته است، این تنها تفاوت نیکی کریمی با دیگر بازیگران این فهرست چهار نفره است وگرنه «ممنوعه» هرگز آن چیزی نیست که نیکی کریمی بتواند بابت بازی در آن به خودش افتخار کند.

بهرام رادان، رقص روی شیشه

شکست سنگین ستاره‌ها در نمایش خانگی

بهرام رادان در هیچ سریالی بازی نکرده بود، به همین دلیل حضور او در نمایش خانگی برای مخاطب جذابیت خاصی داشت. رادان در این سریال نقش مرد ثروتمندی را بازی می‌کند که با شغل بازیگری همسرش مخالف است. شخصیت‌پردازی ضعیف او باعث شده مخاطب «یغما» را باور نکند و در نظرش تبدیل به شخصیت نشود.

بعد از زمزمه‌های جدایی‌اش از سریال «رقص روی شیشه»، دیروز خبر رسید که او به خاطر پرداخت نشدن بخشی از درآمدهای سریال که متعلق به اوست، از این شرکت شکایت کرده است. این یعنی بهرام رادان به عنوان سرمایه‌گذار در این پروژه حضور داشته است. علاوه بر شایعات کناره‌گیری رادان از سریال به عنوان بازیگر، دعوای حقوقی او به عنوان سرمایه‌گذار هم باعث شده سرنوشت این سریال بیشتر مبهم شود. جدایی بازیگران، پرداخت نشدن دستمزد بازیگر و سهم سرمایه‌گذار و استقبال نکردن مخاطبان از این مجموعه، برای این که «رقص روی شیشه» در کارنامه رادان تبدیل به یک افتضاح شود، کافی‌ است.

مهتاب کرامتی، رقص روی شیشه

شکست سنگین ستاره‌ها در نمایش خانگی

مهتاب کرامتی که در سال‌های اخیر تجربه درخشانی در سینما نداشته، با سریال «رقص روی شیشه» پا به نمایش خانگی گذاشت. کرامتی هم مانند نیکی کریمی تا به حال در قاب تلویزیون دیده شده منتها با این تفاوت مهم که 15 سال از سریال «روزهای به یادماندنی» می‌گذرد و او بعد از این سریال تجربه تلویزیونی دیگری نداشت.

«رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه، برای جذابیت و دیده شدن دست روی مسائلی مانند مواد مخدر، خیانت، روابط خارج از عرف و آزاد گذاشته اما اکنون با وجود این که 11 قسمت آن در نمایش خانگی توزیع شده ، نتوانسته نظر مخاطب را جلب کند و اخبار جدایی بازیگرانش هم به دیده شدن آن لطمه می‌زند. با این اوضاع معلوم نیست قصه این سریال بدون حضور دو بازیگر مهمش به کجا می‌رسد، آیا اصلا تمام می‌شود یا در فهرست سریال‌های نیمه‌تمام نمایش خانگی قرار می‌گیرد؟ مهتاب کرامتی هم جزو بازیگرانی است که با این انتخاب اشتباه، تنها یک شکست به کارنامه‌اش اضافه کرده است.

لیلا حاتمی، نهنگ آبی

شکست سنگین ستاره‌ها در نمایش خانگی

لیلا حاتمی جزو بازیگرانی بود که خبر نقش‌آفرینی‌اش در سریال «نهنگ آبی»، بسیاری را غافلگیر کرد. نام بهرام توکلی به عنوان نویسنده و فریدون جیرانی در مقام کارگردان، نوید ساخت یک سریال خوب را در شبکه نمایش خانگی به مخاطب می‌داد و پیش‌بینی می‌شد لیلا حاتمی دست به انتخاب خوبی زده اما وقتی قسمت‌های ابتدایی سریال پخش شد، پیش‌بینی‌ها را به هم زد. قصه «نهنگ آبی» خیلی دیر به جریان افتاد و همین باعث شد مخاطب از همان ابتدا ترغیب نشود که سریال را دنبال کند.

وقوع اتفاقات غیرمنطقی در روند داستان، ریتم کند و کم‌اتفاق بودن سریال تماشاگر را از «نهنگ آبی» دلسرد کرد. کیفیت پایین سریال و نارضایتی لیلا حاتمی از نقش «آناهیتا» کار را به جایی رساند که او در میانه راه از «نهنگ آبی» جدا شد. دیده نشدن سریال و انصراف لیلا حاتمی از بازی در آن، باعث شده احتمالاً جز پشیمانی، چیزی از «نهنگ آبی» برای او باقی نمانده باشد.


منبع: https://www.bartarinha.ir/fa/news/868874/شکست-سنگین-این-ستاره‌ها-در-شبکه-نمایش-خانگی
بازدید: 319

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top