• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 417655
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۸ ۱۱:۱۲

هنرات ، دایرکتوری آموزشگاه های هنری ایران

دایرکتوری هنرات

وب سایت های کمی در زمینه معرفی و دسته بندی کلاس های آموزشی هنری وجود دارد. در نتیجه هنرات در اقدامی جالب تغییری بزرگ در این زمینه به وجود آورده است.

اگر صاحب یک آموزشگاه یا  کلاس آموزشی در زمینه های خاص و متفاوت هنری هستید و نمی دانید که چگونه عملیات رزرو برای هنرجویان را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید باید بگوییم که این کار در حال حاضر به صورت آنلاین و در بستر اینترنت انجام خواهد شد و شما در اندک زمان ممکن می توانید در هنرات ، آموزشگاه خود را ثبت و سیستم رزرو آنلاین خود را راه اندازی نمایید..

درقسمت ثبت صفحه رایگان امکانات خاصی در دسترس شما خواهد بود که از جمله آن ها می توان به ثبت: آثار و تولیدات، آموزشگاه ها، اماکن هنری، اجاره دهندگان، تهیه کنندگان، تولیدکنندگان، رسانه ها، رویداد ها، فروشگاه ها و در نهایت هنرمندان اشاره کرد.

هنرمندان ایران در تمام شاخه های هنری از جمله موسیقی، فیلم، تئاتر، طراحی و نقاشی، مجسمه سازی، نویسندگی و ... در این دایرکتوری ثبت نام کرده و اطلاعات جامعی را از خود در اختیار بازدیدکنندگان وب سایت قرار می دهند.

  هنرات

بزرگ ترین دایرکتوری آموزشگاه های هنری ایران

در صورتی که برگزار کننده و یا هنرجوی یک رشته هنری خاص هستید و می خواهید رزرو و سیستم انتخاب حضور در یک کلاس به صورت اینترنتی و بدون دغدغه از دست دادن زمان انجام شود، باید بگوییم که وب سایت هنرات، این امکان را به شما می دهد که با یک ثبت نام کوتاه، آموزشگاه هنری خود را ثبت یا انتخاب کرده، پس از آن سیستم رزرو به صورت کاملا مکانیزه  در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

بسیاری از کلاس ها در ساعت ها و روز های مختلف برگزار خواهند شد و اگر هنرجویی بخواهد از زمان دقیق آن ها مطلع شود، باید هر بار به دفتر آموزشگاه مراجعه کند، با این امکان وب سایت هنرات، شما می توانید در صفحه مخصوص به آموزشگاه و یا رشته هنری، ساعت و تاریخ مشخصی را انتخاب و کلاس خود را رزرو کرده و هر زمانی که مقرر شد به آن مراجعه کنید.

این کار در هر بیست و چهار ساعت شبانه روز روی هنرات انجام خواهد شد. پس از انجام رزرو به منظور یادآوری، زمان و مشخصات دقیق برگزاری کلاس به هنرجو به صورت ایمیل و یا پیامک ارسال خواهد شد.

 

رزرو آنلاین جلسات آموزشی

در صورتی که هنرجو رزرو خود را روی وب سایت با طی چند مرحله ساده تکمیل کند، پیامک و ایمیل رزرو موقت به هنرجو و همچنین استاد هنر مربوطه و یا آموزشگاه ارسال خواهد شد، سپس اگر در تایید نهایی برگزاری کلاس مشکلی وجود نداشت، این اطلاع رسانی در یک ایمیل و پیامک به هنرجو اعلام میگردد.

همین طور باید خاطرنشان شویم که هشت درصد مبلغ هر دوره یا جلسه آموزشی به عنوان هزینه کارمزد از هنرجو بصورت اینترنتی دریافت و مابقی نیز در محل برگزاری دوره و کلاس به صورت حضوری دریافت می گردد.

برای اعتماد بیشتر شما عزیزان وب سایت هنرات، دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و این یعنی تمامی تراکنش ها در بستر امن انجام خواهد شد.
 

با کلیک روی تصویر پایین می توانید آموزشگاه های هنری که روی دایرکتوری هنرات ثبت شده اند را نیز مشاهده فرمائید.

آموزشگاه های هنری ایران

 

دایرکتوری جامع آموزشگاه های هنری ایران

وقتی وارد صفحه آموزشگاه و کلاس های هنری می شوید با اطلاعات جامعی از آن ها برخورد خواهید کرد.

از جمله توضیحات در مورد نحوه برگزاری دوره ها، آموزش هایی که به هنرجویان ارائه خواهد شد و در نهایت چه چیزی را فرا می گیرند، همچنین اطلاعات تماس ، آدرس دقیق محل برگزاری کلاس ها ، وب سایت و شبکه های اجتماعی آموزشگاه به انضمام ویدیو و تصاویری از دوره های برگزاری کلاس ها و آثار هنری که توسط هنرجویان آموزشگاه خلق شده است.

 
 

 

بازدید: 749

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top