• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 424209
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲

بهترین رستورانهای گرجستان از دید مسافران

شهر زیبا و توریستی باتومی معمولا در هر تابستان مملو از گردشگر است و با دارا بودن جاذبه های تفریحی و امکانات رفاهی متنوع تمامی خواسته های مسافران خود را بر آورده می نماید . ایرانیان ، جمعیت بزرگی از گردشگران این شهر را تشکیل داده اند و عوامی همچون نزدیک بودن فاصله میان دو کشور ، هم مرز بودن ، و همچنین هزینه های نسبتا پایین سفر و نزدیکی نسبتی فرهنگ این دو کشور به یکدیگر در میزان علاقه فراوان ایرانیان بی تاثیر نباشد .

همانطور که گفتیم شهر باتومی همه امکانات رفاهی را برای مسافران فراهم نموده که یکی از مهم ترین آنها وجود رستوران های متنوع و متعددی است که اغلب با ذائقه ما ایرانیان همخوانی دارد . معمولا غذاهای گرجستانی بسیار لذیذ وخوشمزه هستند و مواد اولیه اغلب خوراک های آنها را گوشت تشکیل می دهد که این با مذاق بسیاری از ایرانیان هماهنگ است .

 به گزارش سفر باتو، علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در بالا ، به عقیده ما ، یکی از دلایل اصلی که سبب شده اقامت در این شهر بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد  ، وجود رستوران های متنوع و متعددی است که در همه جای شهر به چشم می خورد . برخی از این رستوران ها برای طبخ و سرو غذاهای خود از مواد اولیه و روش های پخت کاملا اسلامی استفاده می کنند که نتیجه آن غذاهایی لذیذ و حلال است . بنابراین برای سفر و اقامت در این شهر با مشکلاتی مشابه کشورهای جنوب شرقی آسیا مانند تایلند ، چین و اندونزی برخورد نخواهید کرد .

در ادامه این مطلب ، بهترین رستوران های حلال باتومی را معرفی می کنیم . پس با ما همراه شوید :

رستوران هندی و بسیار معروف رد چیلیز

اگر از طرفداران غذاهای تند و تیز و پر ادویه هندی هستید ، بهتر است فرصت را از دست ندهید و حین اقامت در این شهر ، یکی دو مورد از غذاهای متنوع این رستوران را امتحان کنید . شهر باتومی رستوران هندی کم ندارد ، اما این رستوران یکی از بهترین هاست .

گفتنی است منوی این رستوران در تور گرجستان تنها به غذاهای هندی محدود نمی شود و در کنار آن برخی از غذاهای آسیای شرقی را نیز مشاهده می کنید که البته همه آنها کاملا حلال هستند .

این رستوران به خصوص در میان گردشگران و علی الخصوص ایرانیان پر طرفدار است و با دارا بودن محیطی زیبا و مدرن در تمامی ایام روز شلوغ است .

رستوران عربی مکه

رستوران عربی مکه ،  یکی از بهترین رستوران های این شهر است که غذاهای طبخ شده در آن با ذائقه ما ایرانیان هماهنگ است . این رستوران دارای محیطی زیبا و تمیز است و منویی بسیار متنوع دارد که البته تمامی غذاهای طبخ شده در آن ، از مواد حلال است. در این رستوران طمع لذیذ انواع کباب شما را شیفته می کند و احتمالا حین اقامتتان در این شهر ، دوباره برای صرف آنها باز می گردید . در کنار انواع خوراک های لذیذ ، پیش غذا و نوشیدنی های این رستوران بسیار پر طرفدار است که پیشنهاد می کنیم شما هم برخی از آنها پیشنهاد کنید .

میز و صندلی های بسیاری در جلوی درب این رستوران گذاشته شده بنابراین در صورت مساعد بودن شرایط آب وهوایی ، میتوانید بر روی آنها نشسته و در کنار تماشای مناظر زیبایی شهر ، غذای خود را نوش جان کنید .

رستوران هندی اسپایس گاردن

اسپایس گاردن یکی دیگر از رستوران های هندی این شهر است که اتفاقا در میان ایرانیان بسیار پر طرفدار است . برای طبخ اغلب خوراک های هندی از ادویه جات مخصوص استفاده می شود و طمع اغلب خوراک ها کمی تند و تیز است . البته منوی این رستوران تنها به غذاهای هندی محدود نمی شود و در آن انواع غذاهای ترکی و عربی نیز گنجانده شده است . این رستوران برای گیاهخواران نیز مکانی ایده ال است و برخی از غذاهای آن ، کاملا از سبزیجات تازه تهیه شده است .

 رستوران ترکی کاراباک

پیشنهاد می کنیم حین اقامت در شهر باتومی حداقل برای یک وعده ، مهمان این رستوران زیبا و بسیار پاکیزه باشید . رستوران ترکی کاراباک در نوع خود بی نظیر است و غذاهای ترکیه ای این رستوران بسیار لذیذ و متنوع اند و در بین همه گردشگران محبوب است . همانطور که می دانید کشور گرجستان با کشور ترکیه هم مرز است و ذائقه و فرهنگ مردمان دو کشور به یکدیگر بسیار نزدیک است ، بنابراین عجیب نیست اگر حین گشت و گذار در باتومی با رستوران های ترکی مختلفی برخورد کنید . اما این رستوران یکی از بهترین ها ست و حتی بسیاری از مسافران ترک مهمان همیشگی آن هستند .

غذاهای خوشمزه و لذیذ این رستوران تماما از مواد اولیه حلال ، طبخ می شود و طمع خوش خوراک های آن  تا مدت ها در ذهنتان می ماند.

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.


 

بازدید: 412




Scroll to Top