• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 424211
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۲۳

زیباترین و محبوبترین سواحل توریستی آنتالیا را بشناسید

شهر آنتالیا در جنوب غربی کشور ترکیه قرار دارد. آب و هوای مطلوب و ملایم این منطقه در کنار وجود تفریحات آبی، هتل‌ها و مراکز خرید عالی با قیمت های مناسب؛ آنتالیا را به یکی از مفرح‌ترین مکان‌های تفریحی و ساحلی جهان تبدیل کرده است. اغراق نیست اگر که بگوییم یکی از جاذبه های منحصر به فرد ترکیه در جذب توریست سواحل دیدنی و زیبای این کشور است. آنتالیا شهریست با سواحل زیبا که در لیست پر طرفدار ترین سواحل ترکیه در میان توریست ها تور ترکیه قرار گرفته است. اگر قصد سفر  با تور آنتالیا را دارید، بازدید و گشت و گذار در سواحل زیبای آنتالیا جاییست که حتما می بایست برنامه سفر خود به ترکیه اظافه کنید. سواحلی که در کناراش می توان آثار به جا مانده از تاریخ را دید. هر آنچه که از یک ساحل آرام، زیبا و البته ایمن انتظار دارید، در سواحل آنتالیا پیدا خواهید کرد.

ساحل بلک آنتالیا

ساحل بلک به دلیل وجود جنگل‌های متعدد و اماکن تاریخی با دیگر سواحل آنتالیا متفاوت است. ساحل زیبای بلک Belek در فاصله 36 کیلومتری غرب شهر آنتالیا قرار دارد. سواحل زیبا و آرام، زمین تنیس، زمین گلف کریستال تاتا (Crystal Tat) و آبشار از جذابیت‌های ساحل بلک است.

 به گزارش سفر باتو وسعت ساحل بلک 17 کیلومتر است. این ساحل به دلیل داشتن سالن های اجلاس مجهز و بزرگ برای قرارهای کاری مناسب است. وجود سالن های مجلل و منحصر به فرد نیز سبب شده تا بسیاری از زوجهای جوان جشن عروسی خود را در ساحل بلک برگزار کنند. خصوصیت دیگری که ساحل بلک را از دیگر سواحل متمایز می‌کند وجود گونه‌های متنوع گیاهی در آن است. گیاهانی کمیاب در ترکیه که تنها در این ساحل دیده می‌شوند. در این ساحل زیبا پیشنهاد می‌کنیم یک روز را با تورهای گردشگری تاریخی بگذرانید و از مکانهای تاریخی آن مانند پرگه و آسپندوس دیدن کنید.

ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمر Kemer به دلیل چشمه‌ها و آبشارهای فراوان آب شیرین و هم‌چنین مناظر چشم‌نوازی که دارد در بیشتر طول سال مملو از جمعیت است. کمر تازه تأسیس ولی مدر می‌باشد. در حقیقت پایه و اساس این ساحل بر رفاه و آسایش گردشگران گذاشته‌شده است. تفریحاتی همچون قایقرانی، کشتی سواری، غواصی و شنا در این ساحل مورد استقبال گردشگران قرارگرفته‌اند. در بخشی از ساحل کمر تفریحگاهی پله کانی طراحی‌شده است که ضمن لذت بردن از مناظر زیبای آن می‌توان به‌ آسانی به ساحل رسید. در بیشتر سواحل کمر پرچم آبی نصب‌شده است و علاقه‌مندان برای پیاده‌روی و کشف اماکن بکر بیشتر این ساحل را انتخاب می‌کنند.

 لازم است بدانید سازمان آموزش محیط‌زیست اروپا در مناطقی که آب پلاژها بهداشتی و تمیز باشد و خدمات باکیفیتی به افراد ارائه شود، پرچمی به رنگ آبی نصب می‌کند. دیدن این پرچم اطمینان خاطر بیشتری در گردشگران ایجاد می‌کند. امروزه از میان این سواحل کمر و لارا محبوبیت بیشتری دارند، اگر شما هم نمی‌دانید کدامیک از آنها را انتخاب کنید باید بگوییم که تفاوت آنها از نظر هزینه زیاد است زیرا کمر از مرکز شهر فاصله دارد اما لارا نزدیک مرکز شهر است و به همین خاطر بازدید از آن گرانتر برایتان تمام خواهد شد.

ساحل لارا

اگر در طول سفر با تور ترکیه سفر باتو  به دنبال ساحلی ماسه ای و همچو برف هستید، اگر طرفدار شن و ماسه زیبا در ساحلی آرام هستید، لارا ساحل محل مناسب برای گذراندن یک روز کامل در آنتالیا ترکیه است. ساحل لاارا انتالیا با حدود 450 هکتار زمین، دارای باشگاه های ساحلی، رستوران ها، کافه ها و کلاب های شبانه است، خوب محزر است که با وجود این حجم از امکانات، ساحل لارا در لیست برترین سواحل ترکیه می باشد و محلی برای تنهایی نیست. والیبال و ورزش های ساحلی،  تفریحات آرامش بخش و هیجان انگیز را در ساحل لارا در آنتالیا تجربه خواهید کرد. 

ساحل کنی آلتی

این یکی دیگر از سواحل معروف و خوش آوازه آنتالیا  است که بین صخره ها و کوه های بیدگلرالی واقع شده است ، کم تر منظره ای می بینید که ساحلی در کنار کوه های سر سبز و بلند باشد و این منظره خوراک هر عکاسی است و در ادامه این ساحل بسیار بزرگ ، فضای زیادی برای تفریح و آفتاب گرفتن دارد و رستوران ها و کافه های مناسبی هم در محوطه ساحلی کنییالتی وجود دارد که شما عزیزان می توانید به آن ها مراجعه کنید و همچنین کنی آلتی دومین ساحل عمومی آنتالیا می باشد ، به شکلی طراحی شده که در آن از همه قشر و همه سن می توانند بیایند و به تفریح و گشت و گذار بپردازند ، دراین ساحل یک پارک آبی هیجان‌انگیز هست که مملو از اسباب‌ بازی‌های آبی است و یک استخر دلفین هم دارد که دلفین‌ ها در آن مشغول هنرنمایی هستند .

این ساحل دارای یک شهر کوچک است که در حقیقت ماکت مینیاتوری  کشور ترکیه می باشد و می شود همه دیدنی‌های ترکیه را که 25 برابر کوچک ‌تر شده اند ، در آن دید ، در  پارک جنگلی و محوطه‌ بازی  کنار ساحل صخره‌ای و شنی‌ و رستوران‌ها و کافه‌های رو باز این ساحل نیز می توان اوقات خوشی را سپری کرد.

ساحل چیرالی

ساحل چیرالی یا ساحل الیپسن به قدری زیبا است که به راحتی می تواند افراد را مسحور خود کند و البته تنها زیبایی چشم نواز و خیره کننده این ساحل سبب جذب گردشگران و توریست ها نشده است چرا که در این شهر گردشگران می توانند از آثار به جا مانده از دوران های تاریخی نیز دیدن کنند و از تماشای آن ها به وجد بیایند و همچنین خوب است بدانید که به سبب همین ویژگی ها در تمام ایام سال ما می توانیم شاهد حضور تعداد بی شماری از گردشگران و توریست ها در این ساحل باشیم ، به طور قطع اتاق های چوبی زیبا در کنار ساحل ، قدم زدن بر روی ماسه های سفید و شنا در میان آب های شفاف و زلال مدیترانه می تواند برای تمامی گردشگران جذاب و دلنشین باشد .

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.


 

بازدید: 454




Scroll to Top