• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 424350
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۲:۳۶

اکستنشن مژه کلاسیک چیست و تفاوت آن با سایر مژه ها در چیست؟

اکستنشن مژه کلاسیک,اکستنشن کلاسیک,اکستنشن کلاسیک مژه

اکستنشن مژه کلاسیک

 

در این شیوه از مژه های تک تار استفاده میشود. شیوه کار به اینصورت هست که روی یک تار مژه ی فرد، یک تار اکستنشن مژه گذاشته میشه، به این صورت حجم اکستنشن مناسب با حجم مژه ی فرد پر میشود.

سایز و قد مژه در این شیوه متناسب با فرم چشم و سلیقه ی شخصی تغيير میکند. مثل مدل عروسکی، گربه ای یا سنجابی … به علت رشد مژه ها ، اکستنشن مژه هر دو الی چهار هفته ترميم احتیاج دارد. این شیوه مناسب برای کسانی هست که اکستنشن مژه طبیعی می پسندند.

 

کاشت مژه کلاسیک یا اکستنشن مژه کلاسیک نوعی اکستنشن مژه است که برای پر پشت نشان دادن مژه به وسیله مژه کار در سالن های زیبایی انجام می شود.

 

اکستنشن مژه کلاسیک,اکستنشن کلاسیک,اکستنشن کلاسیک مژه

اکستنشن کلاسیک

 

برای کاشت مژه کلاسیک از مژه هایی به نازکی مژه های خودتان با جنس ابریشم استفاده میشود که هیچ آسیبی به مژه ها وارد نمیشود.

 

اکستنشن مژه اقسام مختلفی دارد و به شیوه های مختلفی انجام میشود.یکی از این روشها اکستنشن مژه کلاسیک است.

 

انواع اکستنشن مژه

- اکستنشن مژه کلاسیک

- اکستنشن مژه والیوم روسی( اکستنشن مژه چند بعدی)

- اکستنشن مژه مگا والیوم

 

اکستنشن مژه کلاسیک,اکستنشن کلاسیک,اکستنشن کلاسیک مژه

تفاوت اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم

 

تفاوت اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم در چیست ؟

اکستنشن مژه در سایز های مختلف و باتوجه به سلیقه اشخاص انجام می شود. در شیوه اکستنشن مژه کلاسیک( تار به تار) حجم اکستنشن باتوجه به پایه مژه مشتری گذاشته می شود. اکستنشن مژه کلاسیک بسیار کم پشت است و به ازای هر مژه مشتری اجازه داریم تنها یک تار مژه را یا در کنار مژه قرار دهیم. در این مدل اکستنشن مژه از مژه های ضخیم تر استفاده می کنیم.

 

اکستنشن مژه والیوم از یک تار بیشتر است و باتوجه به پایه مژه مشتری و استقامت مژه تعداد تارها انتخاب میشود. از 2 تار مژه تا 15 تار مژه را روی چشم ها قرار می دهیم. ضخامت اکستنشن مژه والیوم نسبت به اکستنشن مژه کلاسیک کم تر است.

 

شیوه اکستنشن مژه مگا والیوم مثل شیوه والیوم میباشد ولی تعداد مژه ها بیشتر و نازک تر خواهند بود. یعنی روی هر تاره مژه 7 تا 9 مژه مصنوعی قرار میگرد( 7D تا 9D). در این نوع اکستنشن، مژه ها پر پشت تر از روش قبلی خواهند بود.

 

زمانی که متخصص مژه شما حرفه ای نباشد و مژه های اکستنشن را به صورت معمولی بین مژه های شما قرار دهد در نتیجه هر مژه اکستنشن روی چند تار از مژه های شما می چسبد و در نتیجه مژه ها اصلاً قابل انعطاف و قابل برس کشیدن نمی باشند و موقع افتادن چند تار مژه شما را با خود میکند و هر زمانی که به ترميم می رسد بسیار بی نظم میشود، مثلا بخشی از آن به یک باره خالی شده و قابل مرتب کردن نمیباشد در صورتیکه اکستنشن درست هر تار اکستنشن روی یک تار از مژه های شما می باشد و کاملاً سبک و قابل برس کشیدن و منظم کردن می باشد و هرگز اسیب به مژه های شما نمی زند و موقع ترميم تنها کم حجم شده و حالت زیبایی خود را از دست نمی دهد باید دوباره پر شود.

 

اکستنشن مژه کلاسیک,اکستنشن کلاسیک,اکستنشن کلاسیک مژه

راه های نگهداری از اکستنشن مژه

 

راه های نگهداری از اکستنشن مژه

- پس از اکستنشن مطمئن باشید که تمیز کننده های آرایشی مناسبی در خانه دارید .پاک کننده های که دارای روغن هستند مناسب برای اکستنشن مژه شما می باشند و آسیبی به آن ها وارد نمی کنند.برعکس تمیز کننده هایی که حاوی پلی اتیلن گلیکول باشند که اغلب در تمیز کننده های بدون روغن یافت میشود.میتوانند چسب مژه را از بین ببرند.

 

- طوری برنامه ریزی کنید که پس از اکستنشن مژه قرار استخر یا هر نوع تفریحی که سبب میشود صورت شما خیس شود نداشته باشید .زیرا تا ۲۴ ساعت نباید اکستنشن مژه خیس شود.

 

- پس از اکستشن مژه از ماساژ صورت پرهیز کنید در نظر داشته باشید که کشید. مالش پوست صورت یا کشید پیش از حد میتواند عمر اکستنشن مژه شما را کوتاه کند .کار از محکم کاری عیب نمیکنه.

 

اکستنشن مژه کلاسیک,اکستنشن کلاسیک,اکستنشن کلاسیک مژه

کاشت مژه کلاسیک چیست

 

- از دست زدن یا مالش بی اندازه چشم خودداری کنید.

 

- در دوران بارداری اکستنشن مژه نکنید.

 

- دود سیگار و یا مخدرها می تواند اثر منفی در دوام اکستشن مژه های شما داشته باشد.

 

- سه روز پیش از پریود چنانچه اکستشن مژه انجام بدهید اثر منفی بر دوام آن دارد بنابراین مطمئن باشید پس از این دوره اکستشن مژه انجام دهید.

 

- در موقع خوابییدن سعی کنید چشم های شما تماس کمتری با سطح داشته باشد.

 

 


منبع: http://www.beytoote.com/attire/face-attire/classic8-eyelash-extension.html
بازدید: 1173

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top