• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 424370
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۲۴
دسته: گردشگری
پرینت
ایمیل

آشنایی با 5 پارک و شهربازی هیجان انگیز در جهان (+تصاویر)

 

با مجله اینترنتی چه نیوز در تازه ترین مطالب گردشگری همراه باشید.

 

شهربازی,شهر بازی,بهترین شهربازی های دنیا

شگفت انگیزترین شهربازی ها در جهان

 

اگر چه در دنیا جاذبه های بسياري وجود دارد ولی هر روزه بناهای شگفت آور و پارک های جدیدی در جهان ساخته می شود که چنانچه اهل هیجان و خطر کردن زیاد هستید و دنبال راهی برای تخلیه انرژی خویش بوده اید، ما به شما شهربازی هایی را پیشنهاد می دهیم پس با ما همراه باشید.

پاندورا، جهان آواتار در فلوریدا

 

شهربازی,معروفترین شهربازی,بهترین شهربازی های دنیا

شهربازی آواتار از معروفترین شهربازی های جهان

 

پارک حیات وحش دیزنی، یک پارک موضوعی و طبیعتی تازه را ارائه می دهد که جزء جاذبه های جدید در دنیا است. در این پارک میتوانید تجربیاتی شبیه فیلم آواتار را داشته باشید. تجربیات جادویی که هیچ گاه تصوش را نمی کردید وارد آن شوید. دنیای که شما را تبدیل به جادوگری می کند که شبیه داستان سه جادوگر وارد سفری شبانه می شوید. در طول شب بر روی رودی پرخروش و وحشتناک به پیش می روید تا این که در پایان به جنگلی بارانی و گرمسیری و پر از درختان و گیاهان درخشان و رویایی می رسید. همانند آنچه که در فیلم آواتار دیده اید.

 

شهربازی پورت اونچورا

 

شهربازی,شهر بازی,بهترین شهربازی های دنیا

شهربازی پورت اونچورا

 

این پارک بزرگترین شهربازی در اروپا است و دارای یک پارک آبی و چهار هتل چهار ستاره میباشد که هر یک ۵۰۰ اتاق دارند. اصلی ترین دستگاه پارک پورت اونچورا که در سال ۱۹۹۵ تأسیس شده بود، ترن درگن کان است که طولانی ترین مسیر را دارد و دارای هشت چرخش ۱۸۰ درجه ای است. پارک پورت اونچورا ۷۱ ترن دارد و روزانه در پارک صدها نمایش اجرا می شود. بزرگ ترين ‏ترن این مجموعه که به ۶ ناحیه تقسیم شده است و بعد از کاهش سرعت به گرانش سه نیوتون می رسد.


بتو کاررو ورلد

 

شهربازی,شهر بازی بتو کاررو ورلد,بهترین شهربازی های دنیا

شهر بازی بتو کاررو ورلد از شهربازی های مشهور در جهان

 

شهر بازی بتو کاررو ورلد که در برزیل واقع است، مشتمل بر هفت بخش مختلف مانند ماجراجویی دلهره آور، جزیره رویا، روستای ژرمن و جزیره دزدان دریایی است. هر یکاز این بخش ها امکانات، رستوران ها و ترن های خاص خویش را دارند. این شهر بازي آنقدر رعب و وحشتی به جان شما می اندازد که انگار شخصیت اول فیلم های ترسناک هستید!

دیسکاوری کاو

 

شهربازی,شهر بازی,دیسکاوری کاو

پارک های تفریحی دیسکاوری کاو

 

یکی از بهترین پارک های تفریحی جهان پارکی جذاب به نام دیسکاوری کاو Discovery Cove در فلوریداست. این پارک را در سال 2000 ساختند و هرسال هم بر محبوبیت آن افزوده شد. در دیسکاوری کاو میتوانید به تماشای دلفین ها بپردازید یا از صدای خوش پرندگان مختلف لذت ببرید.


شهربازی اپکات

 

شهربازی,شهر بازی اپکات,بهترین شهربازی های دنیا

شهر بازی اپکات

 

شهر بازی اپکات یک پارک موضوعی در والت دیزنی ورلد در بی لیک، فلوریدا است. این شرکت به وسیله بخش والت دیزنی از طريق بخش پارکها، تجارب و محصولات اداره می شود. این پارک با الهام از یک مفهوم غیرقابل تحقق ساخته والت دیزنی، در تاریخ ۱ اکتبر  ۱۹۸۲افتتاح شد.

 


منبع: http://www.beytoote.com/iran/pastime/famous-amusement-park.html
بازدید: 831

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top