• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 408959
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۶:۳۲

بررسی غرفه به غرفه نمایشگاه خودرو پاریس

وبسایت دنده 6 - مرتضی قانع: در بازه‌های زمانی مختلف شاهد برگزاری نمایشگاه‌های خودرو هستیم تا سلاطین این صنعت جدیدترین دستاوردهای خود را به رخ رقبا و طرفداران بکشند. یکی از این نمایشگاه‌ها که از اعتبار خوبی برخوردار است را می‌توان نمایشگاه خودروی پاریس دانست. در این مطلب سعی کرده ایم به بررسی کامل و غرفه به غرفه غول های خودروسازی حاضر در این نمایشگاه بپردازیم و تازه ترین دستاورد های آن ها در صنعت خودروسازی را تقدیمتان کنیم.

غرفه آئودی

بررسی نمایشگاه خودرو پاریس ، قسمت اول

در نخستین ساعات آغاز به کار نمایشگاه خودرو پاریس ، آئودی کار خود را با معرفی مدل SQ2 شروع کرد که یک SUV جمع و جور و پر قدرت است. این شاسی بلند کوچک می تواند با بهره گیری از موتور گلف آر، 296 اسب بخار قدرت تولید کند. دیگر شاسی بلند آئودی در این نمایشگاه، مدل الکتریکی ئی ترون بود که توجهات زیادی را به خودش جلب کرد. دو مدل دیگر ارایه شده توسط آئودی، هاچ بک A1 و نمونه ارتقا یافته آئودی R8 موسوم به R8 LMS GT3 بودند.

غرفه بی ام و

بررسی نمایشگاه خودرو پاریس ، قسمت اول

بزرگترین سرمایه گذاری بی ام و در نمایشگاه خودرو پاریس ، معطوف به مدل جدید سری سه شده بود. این خودرو بر مبنای پلتفرم جدید بی ام و، موسوم به CLAR توسعه یافته است. این پلتفرم به خودروهای جدید بی ام و کمک می کند تا وزن کمتری داشته باشند و در عین حال، بتوانند از سیستم های مبتنی بر انرژی های جدید استفاده کنند. در کنار سری سه جدید، دو محصول دیگر بی ام و، یعنی نمونه جدید شاسی بلند X5 و نسخه رودستر  Z4 به نمایش در آمدند.

غرفه سیتروئن

بررسی نمایشگاه خودرو پاریس ، قسمت اول

گروه پژو سیتروئن روند خودروسازی خود را تغییر داده و به سمت خودروهای پاک حرکت می کند و در این حرکت، سیتروئن پیشگام خواهد بود. کل فضای غرفه این شرکت سرشار از محصولات پلاگین هیبریدی بود و مدل معروف این شرکت، سیتروئن C5 ایرکراس هیبریدی توجهات را به خودش جلب کرده بود. این خودرو قرار است با مدل های مشابه خودش، یعنی پژو 3008 و دی اس 7 کراس بک در یک زمان عرضه شود.

غرفه دی اس

بررسی نمایشگاه خودرو پاریس ، قسمت اول

پاریس خانه برندهای فرانسوی محسوب می شود و دی اس با دست پر به این نمایشگاه آمده بود. نخستین محصول این شرکت، دی اس 3 جدید بود که به صورت کراس اوور ارایه خواهد شد و قرار است به رقیبی در خور برای مینی کانتریمن و آئودی Q2 تبدیل شود.  مدل پرچم دار این شرکت، یعنی دی اس 7 کراس بک نیز برای علاقمندان به نمایش در آمده بود.

غرفه فراری

بررسی نمایشگاه خودرو پاریس ، قسمت اول

مهم ترین محصولات جدید فراری در نمایشگاه خودرو پاریس ، دو مدل فراری مونزا بودند که با کد های SP1 و SP2 شناخته می شوند. این مدل هابرای یادبود مدل معروف مونزا که دهه 50 یک فراری معروف بود، ساخته شده اند و با موتورهایی 789 اسب بخاری، قیمتی بیش از  سه میلیون پوند دارند. همچنین فراری خبر از ساخت یک مدل جدید به نام Icona داد.

غرفه هوندا

بررسی نمایشگاه خودرو پاریس ، قسمت اول

تنها محصول شاخص هوندا در نمایشگاه خودرو پاریس ، نسخه جدید شاسی بلند هوندا CR-V بود که با یک موتور هوشمند دوتایی چند حالته یا i-MMD عرضه خواهد شد. نمونه هیبریدی این خودرو از یک موتور برقی – بنزینی استفاده می کند که در پیک کاری خود، می توانند 315 نیوتون متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهند.

غرفه هیوندای

بررسی نمایشگاه خودرو پاریس ، قسمت اول

عمده تمرکز هیوندای در این نمایشگاه بر معرفی هاچ بک داغ خود، یعنی مدل i30N بود که در نسخه معمولی 248 اسب بخار و در نسخه ارتقا یافته 272 اسب بخار قدرت تولید می کند.


منبع: http://www.bartarinha.ir/fa/news/782359/بررسی-غرفه-به-غرفه-نمایشگاه-خودرو-پاریس
بازدید: 705

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top