• سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: 420284
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۳۳

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری

عمر مفید استفاده و نگهداری از اتومبیل‌های گوناگون در کشور‌های صنعتی و پیشرفته جهان بسیار کوتاه است. ولی نتایج مطالعه جدید iSeeCars نشان می‌دهد که برخی از مردم با خرید اتومبیل‌هایی خاص تا مدت‌ها به فکر خرید اتومبیل جایگزین نبوده و با خیال راحت رانندگی می‌کنند.

براین اساس برخی از خریداران اتومبیل به طور متوسط تا ۸.۴ سال از وسیله نقلیه خود نگهداری کرده و در این مدت آن‌ها خرید اتومبیل جایگزین را فراموش کرده‌اند. نتایج این مطالعه حیرت‌انگیز بوده و نشان می‌دهد که خریداران اتومبیل‌های اسپرت کمتر از خودروی خود برای رانندگی روزانه استفاده کرده و فقط در مواردی خاص از وجود آن‌ها بهره می‌برند.

در ادامه لیستی از ۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری توسط خریداران اتومبیل را به شما معرفی خواهیم کرد. لیستی جذاب که چند شاسی‌بلند محبوب هم در آن قرار داشته و معادلات ذهنی ما را برهم ریخته‌اند.

تویوتا آوالن (Toyota Avalon)

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری!

احتمالا شما تویوتا آوالن را اتومبیلی در حد و اندازه خواهر و برادر آن یعنی کرولا و کمری نمی‌دانید؛ اما آوالن تنها سدان کمپانی تویوتا در لیست ما بوده و متوسط عمر نگهداری آن ۹.۷ سال است. آوالن در بین سدان‌های تویوتا از اتومبیلی مانند کمری بهتر بوده و کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

تویوتا سکویا (Toyota Sequoia)

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری!

سکویا اولین اتومبیل شاسی‌بلندِ لیست ما است. متوسط عمر نگهداری این اتومبیل ۹.۹ سال بوده و باید یادآوری کرد که تویوتا شهرت فراوانی در ساخت و توسعه اتومبیل‌های قابل اعتماد دارد. امروزه برای خرید سکویا باید بیش از ۵۰ هزار دلار پرداخت کرد. خرید سکویا یک سرمایه‌گذاری موفق بوده و خیال شما را تا مدت‌ها راحت می‌کند.

پورشه ۹۱۱ (Porsche ۹۱۱)

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری!

پورشه ۹۱۱ اتومبیلی متفاوت بوده و متوسط عمر نگهداری آن به ۹.۹ سال می‌رسد. این اتومبیل قدرت زیادی داشته و با خرید آن سود فراوانی خواهید کرد؛ زیرا پورشه ۹۱۱ مدلی خاص بوده و با گذشت زمان گران قیمت‌تر خواهد شد!

تویوتا ۴ رانر (Toyota ۴Runner)

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری!

مدل جدیدِ تویوتا ۴ رانر ظاهری قدیمی دارد؛ اما این باعث نمی‌شود که مردم به سراغ آن نرفته و از آن نگهداری نکنند! متوسط عمر نگهداری ۴ رانر ۱۰ سال بوده و یکی از بهترین و قابل اعتمادترین اتومبیل‌های جهان برای رانندگی آفرود است.

فورد موستانگ (Ford Mustang)

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری!

موستانگ یکی از برترین محصولات کمپانی فورد بوده و از اهمیت فراوانی برخورد است. طبق بررسی‌های انجام شده؛ مردم فورد موستانگ را حدود یک دهه نگاه داشته و به نظر می‌رسد که این زمان کمی برای موستانگ طولانی است. موستانگ به دلیل کارایی مفید، هزینه کم تعمیر، نگهداری آسان و سهولت تامین قطعات یکی از مناسب‌ترین گزینه‌های موجود برای خریداران اتومبیل در بازار جهانی است.

فورد اکسپدیشن (Ford Expedition)

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری!

فورد در طول سال‌های گذشته طراحی، عملکرد و ویژگی‌های شاسی‌بلند‌های خود را بهبود بخشیده و مدل اکسپدیشن را به اتومبیلی قابل اعتماد تبدیل کرده است. اکسپدیشن با شورلت ساب‌اوربان رقابت کرده و متوسط عمر نگهداری آن توسط خریداران اتومبیل به ۱۰.۱ سال می‌رسد.

آئودی تی‌تی (Audi TT)

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری!

اتومبیل اسپرت و دو درب آئودی تی‌تی پس از پشت سرگذاشتن فورد اکسپدیشن در رتبه چهارم لیست ما جای گرفته است. ظاهر تی‌تی جدید آینده نگرانه بوده و طراحی زنده و پویایی دارد. اما صاحبان تی‌تی‌های قدیمی این گونه فکر نمی‌کنند و اکنون متوسط عمر نگهداری آن به ۱۰.۲ سال رسیده است.

مرسدس بنز اس‌ال کلاس (Mercedes-Benz SL-Class)

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری!

یکی از اتومبیل‌های اسپرت و گران قیمت جهان در لیست ما حضور دارد. اس‌ال کلاس اتومبیلی جاده‌ای و دو نفره بوده و برای خرید آن باید مبلغ زیادی پرداخت کرد. اس‌ال برای خلق یک آخر هفته استثنائی عالی بوده و خریداران آن متوسط عمر نگهداری اس‌ال را به ۱۰.۳ سال رسانده‌اند.

شورلت کوروت (Chevrolet Corvette)

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری!

شورلت کوروت نماد اتومبیل‌های آمریکایی بوده و اغلب مردم برای خرید اتومبیلی رویایی به سراغ کوروت می‌روند. منطقی است که کوروت را فاقد عملکرد و کاربردی مانند سایر اتومبیل‌های لیست خود بدانیم؛ اما صاحبان کوروت توان رها کردن آن را نداشته و به همین خاطر باید جایگاه دوم لیست خود را به کوروت اختصاص دهیم. متوسط عمر نگهداری کوروت ۱۰.۵ سال است.

تویوتا لندکروزر (Toyota Land Cruiser)

۱۰ اتومبیل برتر جهان با بیشترین عمر نگهداری!

تقریبا یک سال است که تویوتا لندکروزر با فاصله‌ای مناسب نسبت به سایر رقبا در صدر جدول قرار دارد! برای خرید مدل جدید لندکروزر باید بیش از ۸۵ هزار دلار پرداخت کنید. متوسط عمر نگهداری لندکروزر ۱۱.۴ سال است.

منبع: motor۱


منبع: https://www.bartarinha.ir/fa/news/907367/۱۰-اتومبیل-برتر-جهان-با-بیشترین-عمر-نگهداری
بازدید: 1124

تعداد نظرات: 0
منتشر نشده: 0

کد امنیتی
کد جدید




Scroll to Top